Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkos vois kirpparilla pyytää

Vierailija
06.11.2014 |

Uudenveroisista kovakantisista Risto Räppääjä kirjoista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä ne kaupassa maksaa?!

Vierailija
2/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max euron valitettavasti, kirjat menee tosi huonosti kaupaksi. :( Tietty voit alussa koittaa pyytää 2 euroa ja katsoa jos tarttuisivat jonkun matkaan, jos eivät niin lasket hintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 euroa per kirja

Vierailija
4/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin uudenveroisia RR kirjoja 7e/kpl

Vierailija
5/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 e/kirja. Mun kokemus kyllä on, että tuollaiset "trendikkäät" lastenkirjat menevät hyvin kaupaksi, kolmoseen siis viitaten. Joku Marjukan heppatalli vuodelta 1989 ei ehkä niinkään, mutta Risto Räppääjät, Herra Hakkaraiset, Koiramäet, Veera-kirjat, Tatut ja Patut sun muut kyllä kelpaavat! 

Vierailija
6/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyytäisin ekana viikkona vitosen ja sitten tokana -50 lappu. Saattaa hyvin mennä tuolla vitosella, jos on siistejä kerran luettuja .

Vierailija
7/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin itse max 2,50€.

Vierailija
8/8 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:04"]3 e/kirja. Mun kokemus kyllä on, että tuollaiset "trendikkäät" lastenkirjat menevät hyvin kaupaksi, kolmoseen siis viitaten. Joku Marjukan heppatalli vuodelta 1989 ei ehkä niinkään, mutta Risto Räppääjät, Herra Hakkaraiset, Koiramäet, Veera-kirjat, Tatut ja Patut sun muut kyllä kelpaavat! 
[/quote]

No siinä mielessä oot kyllä oikeassa, että ne vuoden 1989 kirjat eivät mene ilmaiseksikaan! Risto Räppääjät menee eurolla, ainakin perinteisillä (ei itsepalvelu-) kirppiksillä jokaikinen ostajaehdokas tinkii hanakasti vaikka sen kaksikin euroa pyytäisi. Näin Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme