Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet, jotka valitatte naisten suosivan ulkomaalaisia miehiä...

Vierailija
06.11.2014 |

Oon monesti nähnyt palstalla joidenkin miesten valittavan, miten suomalaiset naiset suosivat ulkomaalaisia miehiä. Mietin tänään, miksi näin on. Tässä joitain pointteja:

Ok, on toki tyhmää puhua geneerisestä ulkomaalaisesta miehestä, mutta jos nyt yritetään päästä sen yli. Joka tapauksessa se syy, mikä "ulkomaalaisissa miehissä" viehättää, on se, että heidän kanssaan on helpompi kommunikoida. Monessa muussa kulttuurissa näkyy se smalla talk olevan helpompaa, ja sen small talkin kautta sitten voi siirtyä vakavampaankin jutteluun. Sellainen tietty kohteliaisuus ja toisen huomioon ottaminen tuntuu kuuluvan monessa muissa kulttuureissa tavalliseen käytökseen, Suomessa se on usein vähäisempää (mä en puhu nyt mistään oven avaamisesta ja tuolin tarjoamisesta ym. pelleilystä).

Mulla on yksu ulkomaalainen miespuolinen kaveri, joka on asunut pitkään Suomessa, ja hän on usein ihmetellyt, miten suomalaiset miehet pariutuvat, kun he eivät osaa jutella tai ilmaista selkeästi kiinnostustaan naiselle.

Itse olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, enkä ole seurustellut ulkom. miehen kanssa kuin ulkomailla asuessani. Puhun nyt enemmän siitä, että ulkomaalaisen miehen kanssa on usein helpompi tutustua esim. baarissa (enkä nyt omalla kohdallani yhden illan jutuista, kun en semmoisia ole koskaan harrastanut). En huom. tarkoita tällä avauksella sitä, että miehen pitäisi olla se aloitteellisempi osapuoli, mutta ehkä olisi syytä olla vähän avoimempi ja hymyilevämpi. Ja tarttua siihen vastakkaisen sukupuoen hymyyn myös.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:29"]

Suomalaisilla miehillä näkyy usein vieläkin sotien aiheuttamat traumat, isoisät ja isät ovat etäisiä ja hiljaisia ja pojat perässä. Kun olen nyt tottunut siihen, että mies sanoo päivittäin rakastavansa ja haluaa aidosti keskustella parisuhteesta, muunlainen toiminta tuntuisi pahalta.

[/quote]

Tämä.

En ole edes tullut ajatelleeksi tuota sodan jättämää traumaa, mutta sillähän on sukupolvet ylittävä vaikutus tosiaan. Entinen mieheni on surullinen esimerkki tästä. Itsekin toki arvostan itsenäisyyttämme, mutta oli se raskasta kun 30v. mies tasaisin väliajoin vouhkasi sodista ja kuinka hänkin lähtee heti kun käsky käy. Tässä rauhanajan Suomessa tuollaista ei vaan jaksa kerta toisensa jälkeen kuunnella. Ex-miehelläni tuntui olevan oikein haave päästä sotasankariksi. Ei sillä tavalla innokkaasti, vaan nöyränä. Kohtalonsa hyväksyen.

Monelta suomalaiselta puuttuu sellainen perustavanlainen elämänilo.

Vierailija
62/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:41"]

Missä niitä puhumisen taidon osaavia ulkomaalaisia on?

Olen seurannut Big Brother ohjelmaa 10 vuotta ja joka kerta ulkomaalainen on ollut sosiaalisesti ohjelman heikoin lenkki. Kokemusta on kurdi, turkkilainen, afro, norjalainen, suomenruotsalainen, somali, pinoy, slovenia. Aina on suomalaiset miehet ja naiset ollu ylivoimaisen parhaita sosiaalisesti. Myös vaihdossa siis eri puolilla maailmaa.

Eli ihan täyttä paskaa ulkomaalaisten sosiaaliset taidot.

[/quote]

En ole katsonut Big Brotheria, kokemukseni kaikenmaalaisista ihmisistä perustuvat ns. oikeaan elämään.

Ap

[/quote]Big Brother on juuri sitä kun ihmisiä seurataan 3 kk yhdessä tilassa. Otanta on nyt aika suuri jotta voin vakuuttaa asian olevan juuri noin kun kerroin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:37"]

Suomalainen mies on ruma pönttöpää, joka ei osaa kommunikoida. Volgan mutkasta revitty pottunokkainen peikko.

Ihmeellisintä tässä on, että suomalainen nainen on ulkoiselta habitukseltaan lähes samanlainen, mutta pystynyt kuitenkin kehittymään henkisesti niin, ettei enää siedä suomalaista miestä.

[/quote]

Ehkä tää on just se juttu, mitä mä tuossa avauksessani vähän eri sanoilla hain: huonot keskustelutaidot.

Hei, ei mua haittaa, jos suomalaiset naiset hakevat ulkomaalaista miesseuraa. Tein tämän avaukseni ihan siksi, että mua on mietityttänyt tämä asia, siis se, että onko oikeasti niin, että suomalaiset naiset suosivat ulkom. miehiä (kyllä näin tosiaan taitaa olla, ainakin sen Hesarin jutun perusteella) ja se, miksi näin on. 

Ap

[/quote]

Ei tuossa ole mitään pahaa. Monikulttuuri lisääntyy ja ihmiset vaurastuvat. Omistakin kavereista on hakenut akkansa muualta. japanilaista, thaimaalaista, brittiä ja ehkä eniten venäläistä. Monikaan lukuunottamatta venäläistä ei halua asua itärajalla. Monilla rajavartijoilla on esimerkiksi venäläistä sukujuurta omaava vaimo. Ovat jostain sortavalan ja petroiskoin suunnalta.

[/quote]

No en minäkään näe. Mutta olen käsittänyt, että on monia suomalaisia miehiä, joita tämä asia kiusaa.

Ap

[/quote]Kiusaa lähinnä kai se että nainen tuo Suomeen uuden elätin.

[/quote]

Mutta se ei kiusaa, että mies tuo? Kaikki ulkomaalaisethan tietenkin ovat elättejä.

Muuten, jos oelt halukas pohtimaan asioita (vaikuttaa kyllä siltä, että et ole), pohdipa tätä: mun kaverini toi Suomeen "elätin", eli tummaihoisen miehen. Tämä mies oli ensimmäiset puoli vuotta kotona, paperien takia ei voinut tehdä oikein mitään (kävi kyllä jotain suomen kurssia muistaakseni), mutta ei myöskään ollut oikeutettu mihinkään tukiin. Kun sai paperihommat kuntoon, meni kouluun, opiskeli ammatin ja pääsi suoraan töihin. Valmistuttuaan ammattiin hänellä on ollut yksi lyhyt työttömyysjakso, jolloin kävi omaa ammattiaan tukevan koulutuksen. Sen jälkeen hän sai vakipaikan.

Laskepa nyt mielessäsi, kumpaan on Suomen valtiolta uponnut enemmän rahaa, häneen vai sinuun, ja mieti, kumpi on enemmän elätti, hän vai sinä. 

[/quote]No tarkkaan ottaen myös suomalaiset naiset ovat Suomessa elättejä, vaikka töissä kävisivätkin. Tämä maa nimittäin pysähtyisi viikossa ilman miehiä kun ydinvoimalat ja puolustusvoimat ja kaikki järkeä vaativa toiminta loppuisi. Ilman naisia kukaan ei huomaisia mitään.

[/quote]

Mitäpä, jos huumorveikko avaisit jonkun oman, harhaisen keskustelusi ja pysyisit siellä? VOisit vaikka siinä keskustelussasi pohtia, mihin voisit perustaa reservaatin, jonne huolittaisiin vain kaltaisiasi miehiä. Ja muuten, ei kai tämä keskustelu sinua koske, koska sinä et varmaankaan halua olla missään kontaktissa naisten kanssa.

Ap

[/quote]Yritin vaan avata vaan miksi se ehkä vituttaa miestä jos tänne tuodaan ulkomaalaisia elätiksi. Mies kun viime kädessä on vastuussa maasta niin se huoli saattaa olla ihan aitoa.

[/quote]

Mua taas vituttaa se, että keijukaiset varasti mun taikasauvan, joten tasoissa ollaan.

Vierailija
64/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:42"]

Suomalainen mies on ruma pönttöpää, joka ei osaa kommunikoida. Volgan mutkasta revitty pottunokkainen peikko.

Ihmeellisintä tässä on, että suomalainen nainen on ulkoiselta habitukseltaan lähes samanlainen, mutta pystynyt kuitenkin kehittymään henkisesti niin, ettei enää siedä suomalaista miestä.

[/quote]

Ehkä tää on just se juttu, mitä mä tuossa avauksessani vähän eri sanoilla hain: huonot keskustelutaidot.

Hei, ei mua haittaa, jos suomalaiset naiset hakevat ulkomaalaista miesseuraa. Tein tämän avaukseni ihan siksi, että mua on mietityttänyt tämä asia, siis se, että onko oikeasti niin, että suomalaiset naiset suosivat ulkom. miehiä (kyllä näin tosiaan taitaa olla, ainakin sen Hesarin jutun perusteella) ja se, miksi näin on. 

Ap

[/quote]

Ei tuossa ole mitään pahaa. Monikulttuuri lisääntyy ja ihmiset vaurastuvat. Omistakin kavereista on hakenut akkansa muualta. japanilaista, thaimaalaista, brittiä ja ehkä eniten venäläistä. Monikaan lukuunottamatta venäläistä ei halua asua itärajalla. Monilla rajavartijoilla on esimerkiksi venäläistä sukujuurta omaava vaimo. Ovat jostain sortavalan ja petroiskoin suunnalta.

[/quote]

No en minäkään näe. Mutta olen käsittänyt, että on monia suomalaisia miehiä, joita tämä asia kiusaa.

Ap

[/quote]Kiusaa lähinnä kai se että nainen tuo Suomeen uuden elätin.

[/quote]

Mutta se ei kiusaa, että mies tuo? Kaikki ulkomaalaisethan tietenkin ovat elättejä.

Muuten, jos oelt halukas pohtimaan asioita (vaikuttaa kyllä siltä, että et ole), pohdipa tätä: mun kaverini toi Suomeen "elätin", eli tummaihoisen miehen. Tämä mies oli ensimmäiset puoli vuotta kotona, paperien takia ei voinut tehdä oikein mitään (kävi kyllä jotain suomen kurssia muistaakseni), mutta ei myöskään ollut oikeutettu mihinkään tukiin. Kun sai paperihommat kuntoon, meni kouluun, opiskeli ammatin ja pääsi suoraan töihin. Valmistuttuaan ammattiin hänellä on ollut yksi lyhyt työttömyysjakso, jolloin kävi omaa ammattiaan tukevan koulutuksen. Sen jälkeen hän sai vakipaikan.

Laskepa nyt mielessäsi, kumpaan on Suomen valtiolta uponnut enemmän rahaa, häneen vai sinuun, ja mieti, kumpi on enemmän elätti, hän vai sinä. 

[/quote]No tarkkaan ottaen myös suomalaiset naiset ovat Suomessa elättejä, vaikka töissä kävisivätkin. Tämä maa nimittäin pysähtyisi viikossa ilman miehiä kun ydinvoimalat ja puolustusvoimat ja kaikki järkeä vaativa toiminta loppuisi. Ilman naisia kukaan ei huomaisia mitään.

[/quote]

Mitäpä, jos huumorveikko avaisit jonkun oman, harhaisen keskustelusi ja pysyisit siellä? VOisit vaikka siinä keskustelussasi pohtia, mihin voisit perustaa reservaatin, jonne huolittaisiin vain kaltaisiasi miehiä. Ja muuten, ei kai tämä keskustelu sinua koske, koska sinä et varmaankaan halua olla missään kontaktissa naisten kanssa.

Ap

[/quote]

Onhan tuossa aika vinha perä. et sitä voi kieltää. Huomattava osa naisista on valtion tai kuntien palveluksessa, jonka maksaja on valtio/kunnat. Mitä vähemmän noita olisi, sen enemmän meille jäisi käteen.

En ollut edellinen kirjoittaja.

Vierailija
65/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja kun lukee, niin ai että kun se suomalainen nainen on niiiiiiiiiin ihana. Katkeruus paistaa läpi kilometrien päähän, olette varmaan ihanaa seuraa kun mökötätte naama norsunvitulla jossain illanistujaisissa.

Onneksi en tunne kaltaisianne naisia, tuollainen katkeruus ja paha olo voi tarttua. Ei olisi hauskaa olla noin kyyninen, katkera ja elämäänsä pettynyt.

Vierailija
66/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:55"]Näitä kommentteja kun lukee, niin ai että kun se suomalainen nainen on niiiiiiiiiin ihana. Katkeruus paistaa läpi kilometrien päähän, olette varmaan ihanaa seuraa kun mökötätte naama norsunvitulla jossain illanistujaisissa.

Onneksi en tunne kaltaisianne naisia, tuollainen katkeruus ja paha olo voi tarttua. Ei olisi hauskaa olla noin kyyninen, katkera ja elämäänsä pettynyt.
[/quote]

Ai naisetko tässä ketjussa katkeria olivat? Minä kun luin enemmän yksin jääneistä miehistä jotka tuntuivat pitävän jotain muuta kuin itseään syypäinä huonoon menestykseen parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
67/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:55"]Näitä kommentteja kun lukee, niin ai että kun se suomalainen nainen on niiiiiiiiiin ihana. Katkeruus paistaa läpi kilometrien päähän, olette varmaan ihanaa seuraa kun mökötätte naama norsunvitulla jossain illanistujaisissa. Onneksi en tunne kaltaisianne naisia, tuollainen katkeruus ja paha olo voi tarttua. Ei olisi hauskaa olla noin kyyninen, katkera ja elämäänsä pettynyt. [/quote] Ai naisetko tässä ketjussa katkeria olivat? Minä kun luin enemmän yksin jääneistä miehistä jotka tuntuivat pitävän jotain muuta kuin itseään syypäinä huonoon menestykseen parisuhdemarkkinoilla.

[/quote]

No ainakin AP veti herneen nenään aivan jonnin joutavasta kirjoituksesta. 

Vierailija
68/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:29"]

Hmm. Tämä aihe on sellainen, että se tuntuu koskevan vain tietynlaisia ulkomaalaisia miehiä. Minulla on ulkkismies, valkoihoinen, länsimaalainen. Aloitimme seurustelun 20-vuotiaina miehen kotimaassa, nyt asumme kolmikymppisinä Suomessa, tulimme tänne miehen työn perässä. Sekä mieheni että minä olemme valmistuneet yliopistosta ja olemme oman alan vakitöissä pk-seudulla. Kertaakaan kukaan ei ole kysynyt minulta, miksi valitsin ulkomaalaisen miehen, miksi suomalainen ei kelvannut.

Se on kyllä totta, että parisuhde suomalaisen miehen kanssa olisi nyt aikamoinen kulttuurishokki. Suomalaisilla miehillä näkyy usein vieläkin sotien aiheuttamat traumat, isoisät ja isät ovat etäisiä ja hiljaisia ja pojat perässä. Kun olen nyt tottunut siihen, että mies sanoo päivittäin rakastavansa ja haluaa aidosti keskustella parisuhteesta, muunlainen toiminta tuntuisi pahalta.

[/quote]Heikko itsetunto?
[/quote]

Sinullako? Kyllä todennäköisesti.

Vierailija
69/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ulkomaalainen naiseni valittanut noista suomalaisilta puuttuvista taidoista, päinvastoin. Ihmetellyt että mistä suomalaiset miehet ovat moisen maineen saaneet. No en mä kyllä valitakaan että naiset on kiinnostuneita ulkomaalaisista, saavat tietty olla kiinnostuneita ihan kenestä vaan. Enkä varsinkaan valita, että naiseni on kiinnostunut ulkomaalaisesta miehestä, eli minusta suomalaisesta miehestä!

Vierailija
70/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:29"]

Suomalaisilla miehillä näkyy usein vieläkin sotien aiheuttamat traumat, isoisät ja isät ovat etäisiä ja hiljaisia ja pojat perässä. Kun olen nyt tottunut siihen, että mies sanoo päivittäin rakastavansa ja haluaa aidosti keskustella parisuhteesta, muunlainen toiminta tuntuisi pahalta.

[/quote]

Tämä.

En ole edes tullut ajatelleeksi tuota sodan jättämää traumaa, mutta sillähän on sukupolvet ylittävä vaikutus tosiaan. Entinen mieheni on surullinen esimerkki tästä. Itsekin toki arvostan itsenäisyyttämme, mutta oli se raskasta kun 30v. mies tasaisin väliajoin vouhkasi sodista ja kuinka hänkin lähtee heti kun käsky käy. Tässä rauhanajan Suomessa tuollaista ei vaan jaksa kerta toisensa jälkeen kuunnella. Ex-miehelläni tuntui olevan oikein haave päästä sotasankariksi. Ei sillä tavalla innokkaasti, vaan nöyränä. Kohtalonsa hyväksyen.

Monelta suomalaiselta puuttuu sellainen perustavanlainen elämänilo.

[/quote]

Jos suomalaista miestä syyllistetään melkeinpä kaikesta maailman pahasta alkaen orjalaivoihin myydyn tervan tekemisestä päättyen ilmastonmuutokseen, niin miksiköhän se elämänilo on kadonnut...? Mietitäänpä! Suomalainen mies ei kelpaa kuin hallintoalamaiseksi ja veronmaksajaksi.

Vierailija
71/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:02"]

Oon monesti nähnyt palstalla joidenkin miesten valittavan, miten suomalaiset naiset suosivat ulkomaalaisia miehiä. Mietin tänään, miksi näin on. Tässä joitain pointteja:

Ok, on toki tyhmää puhua geneerisestä ulkomaalaisesta miehestä, mutta jos nyt yritetään päästä sen yli. Joka tapauksessa se syy, mikä "ulkomaalaisissa miehissä" viehättää, on se, että heidän kanssaan on helpompi kommunikoida. Monessa muussa kulttuurissa näkyy se smalla talk olevan helpompaa, ja sen small talkin kautta sitten voi siirtyä vakavampaankin jutteluun. Sellainen tietty kohteliaisuus ja toisen huomioon ottaminen tuntuu kuuluvan monessa muissa kulttuureissa tavalliseen käytökseen, Suomessa se on usein vähäisempää (mä en puhu nyt mistään oven avaamisesta ja tuolin tarjoamisesta ym. pelleilystä).

Mulla on yksu ulkomaalainen miespuolinen kaveri, joka on asunut pitkään Suomessa, ja hän on usein ihmetellyt, miten suomalaiset miehet pariutuvat, kun he eivät osaa jutella tai ilmaista selkeästi kiinnostustaan naiselle.

Itse olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, enkä ole seurustellut ulkom. miehen kanssa kuin ulkomailla asuessani. Puhun nyt enemmän siitä, että ulkomaalaisen miehen kanssa on usein helpompi tutustua esim. baarissa (enkä nyt omalla kohdallani yhden illan jutuista, kun en semmoisia ole koskaan harrastanut). En huom. tarkoita tällä avauksella sitä, että miehen pitäisi olla se aloitteellisempi osapuoli, mutta ehkä olisi syytä olla vähän avoimempi ja hymyilevämpi. Ja tarttua siihen vastakkaisen sukupuoen hymyyn myös.

[/quote]No en haluaisi syyllistää sen kummemmin miehiä kuin naisiakaan, mutta eivät suomalaiset miehet ole naisia huonompia; naapurit eivät moikkaa, pienet keskustelunaloitukset tyrehtyvät, kaikenlainen spontaanius baarin ulkopuolella tuottaa friikin maineen jne. 

Kyllä suomalaiset miehet ovat pärjänneet hyvin siihen nähden, mitä heillä on vastassa. Ja miehet ovat kuitenkin se osapuoli, jonka pitäisi vain suhtautua asiakaspalvelijan elkein kaikkeen naisten torjuvaisuuteen ja hiljaisuuteen. 

Seksi ja seurustelu on myös jollakin tavalla menettänyt merkitystään pohjoismaissa, Japanissa ja muissa superkehittyneissä maissa. Kovat halut naisia kohtaan korreloituvat usein korostuneeseen korruptioon, aggressiivisuuteen ja pellossa elämiseen; yhteiskuntien kehitystä voi ennustaa miesten 'halukkuudesta' ja sosiaalisuudesta. 

Feminismi on varmasti myös katkeroittanut monia miehiä länsimaissa ja luonut uuden yksinäisten miesten luokan naisettomien miesten rinnalle. Nimittäin sellaisen miesluokan, jolla ei ole enää omaa kohderyhmää. Veto naisia kohtaan on himmentynyt älyllisten pohdintojen myötä, mutta mitään muutakaan kohdetta oman seksuaalisuuden ilmaisemiselle ei ole. Tämä on todella traaginen tilanne, koska tällöin mies on ikään kuin oman lajinsa viimeinen maapallolla, joka urahtelee soidinhuutoja valtavassa erämaassa ja huutoihin vastaa enintään joku ylhäällä lentelevä petolintu. 

Vierailija
72/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten jöröyttä ja sulkeituneisuutta eivät selitä pelkät sotatraumat. Sotaan osallistui maita, jotka maksoivat sodasta raskaasti.  Luulisi, että hollantilaisilla, ranskalaisilla norjalaisilla olisi suuremmat sotatraumat, kävivät läpi raskaan miehitysajan ja lisäksi väkeä raahattiin keskitysleireihin. Puola pommitettiin lähes maan tasalle. Venäjällä ja Saksalla lisäksi hirmuhallitsijat Stalin ja Hitler lisää traumoja tuottamassa. Sulkeutuneisuus on meidän geeneissä.

Jossain vaiheessa suurin osa suomalaisista miehistä kuitenkin uskaltaa lähestyä naista, koska nuo jöröjukatkin avioituvat niin suomalaisten kuin ulkomaalaisten kanssa. 

Vierailija
73/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:17"]

No eipä ole ulkomaalainen naiseni valittanut noista suomalaisilta puuttuvista taidoista, päinvastoin. Ihmetellyt että mistä suomalaiset miehet ovat moisen maineen saaneet. No en mä kyllä valitakaan että naiset on kiinnostuneita ulkomaalaisista, saavat tietty olla kiinnostuneita ihan kenestä vaan. Enkä varsinkaan valita, että naiseni on kiinnostunut ulkomaalaisesta miehestä, eli minusta suomalaisesta miehestä!

[/quote]

Ei kai tässä kukaan ole väittänytkään, että keskustelutaidot puuttuvat kaikilta suomalaisilta miehiltä vaan että ne puuttuvat niiltä valittajamiehiltä.

Vierailija
74/80 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:17"]

[/quote]

Ei kai tässä kukaan ole väittänytkään, että keskustelutaidot puuttuvat kaikilta suomalaisilta miehiltä vaan että ne puuttuvat niiltä valittajamiehiltä.

[/quote]

Löytyy niitä valittaja naisiakin. Puuttuuko heiltäkin samat taidot?

Vierailija
75/80 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat maailmanmittakaavassa poikkeuksellisen sulkeutuneita siinä missä suomalaiset miehetkin. Tämän voin kertoa miehenä, joka on iskenyt ahkerasti naisia useammassa Euroopan maassa. Muualla on vaikea löytää naista, joka ei osaa vastata takaisin kokonaisilla lauseilla tai kysyä vastakysymyksiä, Suomessa näitä on baarit täynnä vaikka kielimuuri puuttuu. Joskus kun näkee naisten selittävän, että Suomessa juuri miehet on niin heikkotasoisia, niin alkaa kyllä vituttaa. Eikö ole koskaan tullut mieleen, että monelle ulkomaalaiselle miehelle (etenkin jos he eivät ole mitään naistenmiehiä kotimaassaan) on aika toisarvoista, miten itsevarmoja, hyviä keskustelijoita jne te olette? He ovat vain ikionnellisia kun saavat vihdoin edes jotain siedettävän näköisiä naisia sänkyynsä helposti. Se ei tee suomalaisesta naisesta erityistä. Jos mä saisin naista sillä, että treenaan, pistän kireän paidan päälle ja en käyttäydy aivan tavattoman epätoivoisesti, niin en kyllä kehtaisi ajatella, että se tekee minusta jotenkin erityisen hyvän.

Vierailija
76/80 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen enemmän vetoa ulkomaalaisiin miehiin. Heille on helppo mennä juttelemaan ja olen heistä seksuaalisesti kiinnostunut. Syitä en osaa varmaksi sanoa mutta luulen että tuo seksuaalinenvetovoima johtuu siitä että luonto ohjaa meitä pariutumaan omasta geeniperimästä mahdollisimman poikkeavan henkilön kanssa. Olin pitkään seksuaalisesti sulkeutunut ja epävarma kunnes tapasin erään ihanan ulkomaalaisen miehen joka sai minut oikeasti nauttimaan seksistä.

Vierailija
77/80 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:44"]Naiset ovat niin tyhmiä, että arvostavat enemmän small talk -taitoja kuin hyvää luonnetta, luotettavuutta, rehellisyyttä jne.
[/quote]

Pfft! Ja nämä ominaisuudet eivät voi löytyä ulkomaisesta small talkin puhujasta, vaan SELVÄSTI suomalaisesta alkoholistista, vaimonhakkaajasta, pettäjästä... :D

Vierailija
78/80 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Enemmän minua ihmetyttää, että näiden suomalaisten naisten: poikalapset, omat veljet ja omat isät ovat samanlaista ihmiskuonaa?

Eikö ainakin omista pojista olisi järkevää kasvattaa parempia kuin edeltäjät, vai onko se näisten naisten omista paskoista geeneistä kiinni ettei tämäkään onnistu?

41v m

Vierailija
79/80 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tapaamiani hyvissä ammateissa olevia suomalaismiehiä yhdistää (muihin LÄNSImaalaisiin ulkomaalaismiehiin verrattuna) eksessiivinen mustasukkaisuus,alkoholinkäyttö ja tuppisuisuus. Olen nyt avoliitossa suomalaismiehen kanssa, mutta hän on eri maissa asunut puolet elämästään, minä kolmasosan. Eli sekä kansainvälisyys, että sieltä opitut tavat yhdistävät. Sitä aiemmin olen ollut kihloissa ruotsalaisen, sveitsiläisen ja britin kanssa. Koskaan edes deittaillessa (paitsi erään yltiömustasukkaisen ja viinaanmenevän jenkin kanssa) en ole törmännyt samanlaiseen käytökseen kuin useidenkin muuten fiksujen suomalaismiesten kanssa. Toki poikkeuksiakin on, pointtini vain että "empiiriseen tutkimukseen" perustuen se määrä jossa noita em. piirteitä esiintyy on ollut suomalaisten keskuudessa suurempi. 

Vierailija
80/80 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan yleistetään. Asia joka pätee yhteen ei toimi toiseen. Varsinkin ihmissuhteissa joita on joka lähtöön :) Meitä on monenlaisia ja luonne ratkaisee paljon kun lähestyy muita. On hyvin rumaa tuomita suomalainen nainen lyttyyn olettamalla pahinta. Tulee heti fiilis, että siellä puhuu itse ylimielisyys joka ei ymmärrä kasvaa ihmisenä tai mies, joka saa pakit koska ei omaa alkeellisiakaan käytöstapoja..Herrasmiehet laittaa naisen sydämen läpättämään mutta ei niljake joka läpsii perseelle ilmoittaen halunsa tutustua..Mitä tulee suhdemeininkeihin niin mikäli on pariutumishaluinen yksilö tai hauskaa pitävä sinkku, ne signaalit osaa poimia myös vastapuoli..Myös nainen voi hyvin tehdä aloitteen ja olla se fyysinen osapuoli, jos vain osaa pelata. Ei tekisi myöskään pahaa katsoa sen oman tyylinsä ulkopuolelle sillä tuolla on paljon ihania ihmisiä riippumatta ammatista, työstä, vaate- tai musiikkityylistä. Tämän kun porukka oivaltaisi.
Parasta aikaa koskaan kun kolmekymppisenä ymmärsin avartaa näkökulmaa ja tutustua hyvin erilaisiin persooniin. Näin on löytynyt se unelmien mies ja eka hyvä puoliso mitä ollut koko pienen ikäni aikana. Entinen minä ei olisi koskaan antanut mahdollisuutta kun niin eri maailmasta..Toisin kävi ja samassa paketissa upea mies :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän