Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen tarvitsee tehdä sängyssä kaikkea rajua? Mihin tarvitsee vahvaa stimulaatiota?

Vierailija
21.09.2021 |

Tiedän että kiihottuisi mutta mitä siellä taustalla on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus alkuvaiheessa kokeilun haluinen ja luulin pitäväni vähän rajummasta meiningistä. Muutin kuitenkin mieleni koska mies alkoi tekemään ja vaatimaan kaikkea mitä päähänsä vain sai. Ap

Vierailija
22/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvi tykätä enää miehestä eikä miehen tarjoamasta seksistä. Et tarvitse miehen lupaa suhteen lopettamiseen eikä se ole sun ongelma, että mies haluaa pitää sut. Mies haluaa pitää sut ja seksin, josta et pidä. Mies ei halua pitää sinua ja tarjota sellaista seksiä, josta sinä nautit ja joka ei tee sinulle pahaa. Eli mies nyt vaan ei voi kaikkea saada, joten se on heipat miehelle ja sinä löydät paremman ja ainakin nyt ensi alkuun pääset siitä eroon omaan rauhaasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus alkuvaiheessa kokeilun haluinen ja luulin pitäväni vähän rajummasta meiningistä. Muutin kuitenkin mieleni koska mies alkoi tekemään ja vaatimaan kaikkea mitä päähänsä vain sai. Ap

Sellassii ne narsistit ym. persoonahäiriöiset ovat. Annoit pikkusormen ja nyt koittaa viedä koko käden. Jatkossa et lähde alkuunkaan niihi rajuihi hommiin mukaan. "puhunut eroamisesta"? - Mä en kuule mitään tuossa vaiheessa enää puhuisi vaan pakkaisin kamat ja lähdöks, "mies" blokkiin joka alustalla, ja uutta matoa koukkuun!

Vierailija
24/25 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäpä kunnon kanamunapieru ja sano äijälle, että nyt kokeillaan tätä: Erotiikkaa navetassa.

Vierailija
25/25 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäpä kunnon kanamunapieru ja sano äijälle, että nyt kokeillaan tätä: Erotiikkaa navetassa.

Varmaan tiesitkin tämän jo: et oöe hauska ihminen.