'Luuletko olevasi parempi ihminen?''
Näin mulle on sanottu mm. seuravissa tilanteissa : Pääsin yliopistoon (silloinen poikaystävä), menin lasten kanssa äitiyslomalla ulos aina klo 9 (naapuri), katson tv:stä lähinnä uutiset ja luontodokkareita (työkaveri).
Miksi ihmiset noin ajattelee??
Kommentit (7)
Kukaan ei ole korvaamaton, ei niin suurta syntiä, jota en jaksaisi kantaa. Noin ajattelisin.
Sanojat kokevat huonommuutta verratessaan itseään sinuun noissa asioissa. Ihan normaaleja asioita nuo mainitsemasi, joten ei kannata välittää muiden sanomisista.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:39"]Kukaan ei ole korvaamaton, ei niin suurta syntiä, jota en jaksaisi kantaa. Noin ajattelisin.
[/quote]
Hä?
Mulle ei ole koskaan sanottu. Lähdin aina lasten kanssa aamulla ulos kahdeksalta, ja yleisin kommentti oli että jaksaisipa itsekin, ihailen sinua. Kun pääsin kouluun, sain pelkkiä onnitteluja. Kun valmistuin, sain pelkkiä onnitteluja. Minä en katso tv:stä juuri mitään, mutta en minä sillä kehuskelle. Mitä sinulle kommentoidaan, kun kerrot surffailevasi av:lla? Olisikohan kyse kuitenkin siitä, miten asian esittää.
Koska ne on huonompia ihmisiä...? Mut oikeesti älytöntä, ihme kommenttia.