mitä haluaisit sanoa eksällesi?
Tähän voi nyt purkaa sydäntään ja kertoa,mitä haluaisit eksällesi sanoa,mutta et jostain syystä voi.
Itse haluaisin sanoa, että kyllä se, että toinen uskoo palavasti ja toinen ei, on pidemmän päälle raskasta. Kyllä naisena mieluummin olisin katsonut vaikka sitä, että mieheni olisi lukenut sängyssä Jallua, kuin Raamattua. Muutenhan sussa ei mitään vikaa ollut, elämänkatsomuksemme vaan oli niin erilaista. Onneksi sulla on nyt vaimo, jonka kanssa voit lukea Raamattua yhdessä. Olet sen ansainnut.
Kommentit (36)
Tapa ittes ettet vahingoita enää muita.
Vihaan sua koko sydämestäni, se on vahvin tunne mitä ikinä tunsin sua kohtaan, senkin ruikuttava, luuseri, juoppo kusettaja.
Eksä tai mikälie, onhan meillä suhde edelleenkin...
Eilen laittelit vaimon fb kuvaan söpöstelyjä (tyyliin mun ihana rakas....), mitähän vaimo sanoisi kun tietäisi että meillä on ollut sutinaa vuosia hänen selkänsä takana??
Pussaa mun pyllyy ja tee ite kaikki kotityöt.
Anteeksi..oltiin liian nuoria sillon. .mokasin..mut arvostan sua ihmisenä ja on ikävä sun seuraa, ja ystävyyttä.
"Saat kyllä kirjeesi takaisin mutta puhtaasti tunnesyistä pidän korut ja turkikset."
Panisin sua vielä kerran jos sopiva tilaisuus tulisi. Meidän seksi oli mieletöntä.
.........en mitään. Jos sattuman oikusta kohtaisimme, en olisi huomaavinani. Jos hän huomaisi minut ja änkeäisi juttelemaan, sanoisin kai vain päivää, jaajaa kirvesvartta, näkemiin. Ei suoraan sanoen kiinnosta millään muotoa koko mies, ei kiinnosta miten hänen elämänsä on mennyt eikä mitkään muistelot vanhoista ajoista. Siitä on jo pari vuosikymmentä ja saa mun puolesta vajota historian roskakoriin, ei ole mitään muisteltavaa, ei mitään sanottavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:30"]Eksä tai mikälie, onhan meillä suhde edelleenkin...
Eilen laittelit vaimon fb kuvaan söpöstelyjä (tyyliin mun ihana rakas....), mitähän vaimo sanoisi kun tietäisi että meillä on ollut sutinaa vuosia hänen selkänsä takana??
[/quote] Rakkaampi se vaimo on kuin sä, muutenhan exäs olis sun kaa. Se varmaan käyttää sua sillon kun vaimo ei anna :D
Kauanhan se vei, mutta nykyään sanoisin jo kiitos siitä että mut jätit. Olin valmis luopumaan paljosta sinun vuoksesi sitä itse tajuamatta, mutta nykyisin elän elämää josta olen aina haaveillut, miehen kanssa jollaista olen aina halunnut.
Et onnistunut saamaan mun elämää raiteiltaan. Monta vuotta meni korjata asiat, jotka rikoit, mutta nyt mulla menee hyvin!