Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä haluaisit sanoa eksällesi?

Vierailija
06.11.2014 |

Tähän voi nyt purkaa sydäntään ja kertoa,mitä haluaisit eksällesi sanoa,mutta et jostain syystä voi.
Itse haluaisin sanoa, että kyllä se, että toinen uskoo palavasti ja toinen ei, on pidemmän päälle raskasta. Kyllä naisena mieluummin olisin katsonut vaikka sitä, että mieheni olisi lukenut sängyssä Jallua, kuin Raamattua. Muutenhan sussa ei mitään vikaa ollut, elämänkatsomuksemme vaan oli niin erilaista. Onneksi sulla on nyt vaimo, jonka kanssa voit lukea Raamattua yhdessä. Olet sen ansainnut.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa velkasi.

Vierailija
2/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna saatana ne rahat takaisin mitkä varastit multa. Toivottavasti menetät oikeutes tavata tytärtäs kokonaan. Kukaan lapsi ei ansaitse tuollaista narsistista sossupummia isäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pentus!

Vierailija
4/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti sun surffipummi-elämä kun ei se sulle rahaa tuo, mutta kuitenkin jaksoit joka päivä siitä kotona masistella, mutta IKINÄ ET VAIVAUTUNUT TEKEMÄÄN ASIALLE YHTÄÄN MITÄÄN muuta kuin valittamaan!.... Onneksi löysin ihmisen, jolla on samat tavoitteet kanssani eikä vain elä siivellä.. :)

Vierailija
5/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista olisi, kummallakaan ei ole eksiä.

Vierailija
6/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi erosimme, skål på den saken!

Vierailija
7/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saanut koukkuus jo ainakin kolme naista, joita oot kohdellut kaltoin. Mikä oikeuttaa siihen, että parisuhteen tai pitkän säädön aikana saat lirkutella muille osapuolille? Ja miksi petit entisen kaverini luottamuksen lirkuttelemalla mulle, kun kuitenkaan et halunnut silloin 4 vuotta sitten edes seurustella kanssani (onneksi!!)... Etkö ikinä opi samoista virheistäsi idiootti?

Vierailija
8/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taija, kuuntele tarkkaan;

Haista paska!

Vierailija
9/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa etten jättäny sua aikaisemmin.

Vierailija
10/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain kuulla, että mitä kuuluu sinulle ja lapsille.

Vierailija
11/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista tyttäristä ja lapsenlapsista. Ollaan mekin jotain hyvää saatu aikaseks. Ja oon sanonutkin ton eksälle:)

Vierailija
12/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eksästä unta jokin aika sitten ja sen jälkeen mietin, että pitäisikö lähettää mailia ja toivottaa hyvää jatkoa ja kertoa, että olisin antanut anteeksi mikäli hän olisi sattunut pyytämään pettämistään anteeksi ja että ero oli kuitenkin parasta mitä minulle on tapahtunut. Lähettämättä jäi, ja hyvä niin.

Vierailija
13/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäätkö jotenkin? Ja jos vastaus on ei, voitko valehdella.

Vierailija
14/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankly my dear, I don't give a damn. Je m'en fous de toi et ta vie et ta pute et surtout de ton travail. Mais tu pourrais enfin m'envoyer les batons !

p.s. Sex was bad. 

Vierailija
15/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän pahoillani, että tein miten tein. Olit mun ensirakkaus, ja sulla on aina paikka mun sydämessäni. Toivoisin, että näkisimme useammin.

Vierailija
16/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:05"]

Maksa velkasi.

[/quote]juuri näin!!!! Lisäisin vielä että; 25000e sinun velkojasi olen pian maksanut ja sinä munaton saatanan paskiainen olet luistellut kaikesta. Sydämestäni toivon että naiivi idiootti vaimosi tajuaa millaisen ääliön on ottanut vaivoikseen. Ja kun sen tajuaa, vie äpäränsä mukanaan ja jättää sinut yksin juopottelemaan ja piilottelemaan laskujasi, joita kukaan ei enää maksa puolestasi ja olet ikuisessa velkavankeudessa.. Yhtään parempaa elämää et ole ansainnut..

Vierailija
17/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua aina, sä oot tehnyt musta sen mikä mä oon tänään. Ilman sua olisin menettänyt elämäni parhaan asian - tähän asti. Teit virheen kun halusit erota, ja huomaat sen lähiaikoina, tai olet jo huomannut. Nyt on valitettavasti liian myöhäistä saada mennyttä takaisin.

Vierailija
18/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sanoin ja teoin, niin voit saada mut vielä takaisin, vaikka ollaan molemmat sooloiltu eron jälkeen silti onnea löytämättä ja toisiamme kaivaten, kuten on puhuttu monesti:)

Vierailija
19/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:23"]

Rakastan sua aina, sä oot tehnyt musta sen mikä mä oon tänään. Ilman sua olisin menettänyt elämäni parhaan asian - tähän asti. Teit virheen kun halusit erota, ja huomaat sen lähiaikoina, tai olet jo huomannut. Nyt on valitettavasti liian myöhäistä saada mennyttä takaisin.

[/quote]

Miksi olis liian myöhäistä, jos kerta rakastat?

Vierailija
20/36 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vielä kerran...