Kuinka hipsterit saavat pipon pysymään takaraivolla?
olisi kivan näköistä minullakin vaikka olen täti-ihminen, ei vain pysy.
Kommentit (54)
Ittestään se siellä pysyy. En tosin oo hipsteri.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:45"]Olkaa nyt hyvät ihmiset omia itsiänne.
[/quote]
Mitä tarkoitat? Jos satut pitämään jostain vaatteesta tai asusteesta, niin et voi ostaa sitä vain koska jollain tutullasi on samanlainen? Idioottimaista. Jos on kymmenen ystävää, niin se jolla viimeisenä on varaa ostaa esim. farkut, joutuu tuolla säännöllä tyytymään malliin ja merkkiin, josta ei pidä, koska kaikki muut ovat jo ostaneet ne mukavimmat.
Tuo, jos mikä on laumasieluista, ei se, että ostaa mieleisensä.
Sitäpaitsi, jos et kirpparille mene, niin kaikki tuotteet kaupassa tällä hetkellä ovat sitä ns. muotia. Ei ole sellaista kauppaa, jonne voisit mennä pyytämään "hei, saisinko sellaisen paidan, joka ei ole in tällä hetkellä".
T: eräs keski-ikäinen, joka ei tiedä muodista mitään. Ostan mitä sattuu (pääasiassa halpaa, joten oletettavasti ne eivät ole merkkituotteita). Jos joku silti tuomitsee minut muodin orjaksi ostosteni perusteella, niin siitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 10:29"]
Minulla on myös Jansportin musta perusreppu. Se on paljon parempi, kuin kyseinen lasten retkireppu. Eikä ole ihan jokaisella vastaantulijalla samanlaista.
[/quote]
Niin? Sittenkö luovutte mieleisestänne reppumallista, kun joka neljännellä aikuisella vastaantulijalla on samanlainen? Miksi muuten tilanne ei jo ole tuo, jos kerran reppu on niin mukava ja käytännöllinen?
Googletin juuri Jansportin repun. Mikään esilletulleista malleista ei näytä nätiltä. Ihan liian tönkkö, urheilullinen ja toisaalta krumeluurinen omaan makuuni. Ylisuuri reppu kaupunkikäyttöön. Pitäkää vaan hyvänänne.
38
Afrosänki on tosi karhea, siinä pysyy mitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:31"]
Mitäs minun pitäisi tehdä tässä kamalassa Kånken tilanteessa, kun hankin itselleni useamman repun useita vuosia sitten jo. Silloin kun niitä oli vielä harvalla. Pitäisikö minun luopua repuistani siksi, että niitä näkyy niin monella. Luovutteko tekin jostain sellaisesta vaatteesta, joka tulee muotiin, eikä sitä enää kehtaa "käyttää".
Minä en pidä sporttisista repuista, joita suurin osa tuntuu olevan, enkä halua repun myöskään olevan kauhean iso, koska olen itse niin pieni. Noihin Kånkeneihin on myös saanut mahtumaan niin älyttömästi tavaraa, ettei mihinkään muuhun vastaavan kokoiseen. Selviän pitkän viikonlopunkin reissun yhdellä repulla ja sinne mahtuu kaikki. Vaatteet, kosmetiikat, pesuaineet, läppäri, laturi, kutimet yms. yms.
En minä hyväksi havaittua reppua ala vaihtamaan siksi, että muillakin niitä on nykyään kamalasti.
[/quote]
Itse kyllä luopuisin.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:03"]
Kånken on niin nolo. Ehkä jotkut 13 vuotiaat enää käyttää. Mäkin käytin silloin.
[/quote]
Just joo! Nyt en enää kehtaa laittaa mun reppua kun lähden biiffii.
Hipstereillähän on luonnostaan sellainen taaksepäin suipponeva kallonmuoto. Sellainen apinamainen. Hipsterit ovatkin evoluutiossa hitusen lähempänä apinaa, kuin me muut.
Hipsterit on ihan jees. Antakaa heidän olla jo rauhassa.
Koko hipsteri-juttu on niin out kun vaan voi olla.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:45"]
Tietenkin näyttää nyt naurettavalta! Kuten vielä viisi vuotta sitten olisi näyttänyt myöskin naurettavalta esim. Jättimäiset silmälasit mummo pokilla, puoleen säären käärityt pillifarkut, haaremihousut, fjällreven-reppu aikuisella
[/quote]
Miten niin se näyttää naurettavalta? Ja muut reput on ok paitsi Fjällrävenin Kånken?
Minulla on Kånken, ostin sen koska halusin diskreetin, yksinkertaisen, kokomustan repun joka on siistin näköinen ja jossa ei ole kaikenmaailman ylimääräisiä remmejä, ulokkeita ja ylettömästi taskuja. Lisäksi halusin sellaisen repun jota on mukava kantaa ja joku istuu hyvin selässä. Repputarjontaa katseltuani ja monia reppuja sovitettuani päädyin Kånkeniin koska se oli ainoa joka täytti nuo kaikki vaatimukset.
[/quote]
Tuo reppuasia on monelle oikeasti arka paikka. Älkää kiusatko siitä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:20"]Ei hipsterit enää sellasia käytä, massa käyttää. Niin pn käyny Kånkenille ja Jopollekin.
[/quote]
Totta.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:24"]
Mikä on pipo?
[/quote]
Lentävä nisäkäs australiasta.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:45"]Olkaa nyt hyvät ihmiset omia itsiänne.
[/quote]
Mitä tarkoitat? Jos satut pitämään jostain vaatteesta tai asusteesta, niin et voi ostaa sitä vain koska jollain tutullasi on samanlainen? Idioottimaista. Jos on kymmenen ystävää, niin se jolla viimeisenä on varaa ostaa esim. farkut, joutuu tuolla säännöllä tyytymään malliin ja merkkiin, josta ei pidä, koska kaikki muut ovat jo ostaneet ne mukavimmat.
Tuo, jos mikä on laumasieluista, ei se, että ostaa mieleisensä.
Sitäpaitsi, jos et kirpparille mene, niin kaikki tuotteet kaupassa tällä hetkellä ovat sitä ns. muotia. Ei ole sellaista kauppaa, jonne voisit mennä pyytämään "hei, saisinko sellaisen paidan, joka ei ole in tällä hetkellä".
T: eräs keski-ikäinen, joka ei tiedä muodista mitään. Ostan mitä sattuu (pääasiassa halpaa, joten oletettavasti ne eivät ole merkkituotteita). Jos joku silti tuomitsee minut muodin orjaksi ostosteni perusteella, niin siitä vaan.
[/quote]
Onko Sinulla kyseinen paljon parjattu reppu?
Tarttee ostaa tarpeeks pitkä pipo ja pistää vähän sillee pään keskelle tai no vähän naamaan päin enemmän ja sit siellä se roikkuu ja siellä voi säilyttää vaikka nenäliinaa :D
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:45"]
Tietenkin näyttää nyt naurettavalta! Kuten vielä viisi vuotta sitten olisi näyttänyt myöskin naurettavalta esim. Jättimäiset silmälasit mummo pokilla, puoleen säären käärityt pillifarkut, haaremihousut, fjällreven-reppu aikuisella
[/quote]
Miten niin se näyttää naurettavalta? Ja muut reput on ok paitsi Fjällrävenin Kånken?
Minulla on Kånken, ostin sen koska halusin diskreetin, yksinkertaisen, kokomustan repun joka on siistin näköinen ja jossa ei ole kaikenmaailman ylimääräisiä remmejä, ulokkeita ja ylettömästi taskuja. Lisäksi halusin sellaisen repun jota on mukava kantaa ja joku istuu hyvin selässä. Repputarjontaa katseltuani ja monia reppuja sovitettuani päädyin Kånkeniin koska se oli ainoa joka täytti nuo kaikki vaatimukset.
[/quote]
Höpöhöpö, onhan niitä nyt muitakin hyviä reppuja. Itse vannon Jansportin perusmallin nimeen. Yksinkertainen iso tasku ja yksi pikkutasku lompakolle ja muulle sälälle, paljon paremmat olkaimet kuin Kånkenin olkapäänporaajat ja malliltaan vähemmän kerhoreppumainen.
[/quote]
Minulla on myös Jansportin musta perusreppu. Se on paljon parempi, kuin kyseinen lasten retkireppu. Eikä ole ihan jokaisella vastaantulijalla samanlaista.