Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hipsterit saavat pipon pysymään takaraivolla?

Vierailija
06.11.2014 |

olisi kivan näköistä minullakin vaikka olen täti-ihminen, ei vain pysy.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata rastat ja kudo niistä pipo: pysyvä villamyssy.

Vierailija
42/54 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minun pitäisi tehdä tässä kamalassa Kånken tilanteessa, kun hankin itselleni useamman repun useita vuosia sitten jo. Silloin kun niitä oli vielä harvalla. Pitäisikö minun luopua repuistani siksi, että niitä näkyy niin monella. Luovutteko tekin jostain sellaisesta vaatteesta, joka tulee muotiin, eikä sitä enää kehtaa "käyttää".

Minä en pidä sporttisista repuista, joita suurin osa tuntuu olevan, enkä halua repun myöskään olevan kauhean iso, koska olen itse niin pieni. Noihin Kånkeneihin on myös saanut mahtumaan niin älyttömästi tavaraa, ettei mihinkään muuhun vastaavan kokoiseen. Selviän pitkän viikonlopunkin reissun yhdellä repulla ja sinne mahtuu kaikki. Vaatteet, kosmetiikat, pesuaineet, läppäri, laturi, kutimet yms. yms.

En minä hyväksi havaittua reppua ala vaihtamaan siksi, että muillakin niitä on nykyään kamalasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakonen.

Vierailija
44/54 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit käy biiffissä.

Vierailija
45/54 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on niin nolo. Ehkä jotkut 13 vuotiaat enää käyttää. Mäkin käytin silloin.

Vierailija
46/54 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:45"] Tietenkin näyttää nyt naurettavalta! Kuten vielä viisi vuotta sitten olisi näyttänyt myöskin naurettavalta esim. Jättimäiset silmälasit mummo pokilla, puoleen säären käärityt pillifarkut, haaremihousut, fjällreven-reppu aikuisella [/quote] Miten niin se näyttää naurettavalta? Ja muut reput on ok paitsi Fjällrävenin Kånken? Minulla on Kånken, ostin sen koska halusin diskreetin, yksinkertaisen, kokomustan repun joka on siistin näköinen ja jossa ei ole kaikenmaailman ylimääräisiä remmejä, ulokkeita ja ylettömästi taskuja. Lisäksi halusin sellaisen repun jota on mukava kantaa ja joku istuu hyvin selässä. Repputarjontaa katseltuani ja monia reppuja sovitettuani päädyin Kånkeniin koska se oli ainoa joka täytti nuo kaikki vaatimukset. [/quote] Tuo reppuasia on monelle oikeasti arka paikka. Älkää kiusatko siitä.

[/quote]

Juuri möin kirppiksellä meidän tuollaisen repun, joka löytyi vintiltä. Laitoin tahallani ihan törkeän hinnan ja silti meni kaupaksi ensimmäisten tavaroiden joukossa. Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
47/54 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin tämän ketjun, eikä vieläkään pysy pipo päässä... Se on kyllä totta, että jos itse olen kiinnostunut jostain muoti- tai muusta ilmiöstä olen jo auttamasti jälkijunassa. (Tai so last season joka sekin on niin last season).

Paras on varmaan täti-ihmisen pysyä 80-luvun punkkarimuodissa?

Vierailija
48/54 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyliltä kuulin, että kipa on tulossa kovaa katumuotiin. ei kyllä sovi punkkaritukan kanssa.

Vierailija
49/54 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:00"]Tässä nyt sekoitetaan hipit ja hipsterit keskenään. Hipin tukka voi olla harvemmin pesty ja käyttäen jotain luomupalasampoota. Hipsterit taas keskimäärin käyttävät kosmetikkaa ym. enemmän.

Mut joo, riippuu hiusten määrästä, pipan materiaalista/istuvuudesta ja vähän päänkin anatomiasta, miten hyvin pysyy päässä.
[/quote]

Hipstereitähän oikeastaan on kahta tyyppiä. Hipimpi versio ja sitten koreilevampi versio. Useimmat sijoittuu tähän väliin.

Vierailija
50/54 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:45"]

Tietenkin näyttää nyt naurettavalta! Kuten vielä viisi vuotta sitten olisi näyttänyt myöskin naurettavalta esim. Jättimäiset silmälasit mummo pokilla, puoleen säären käärityt pillifarkut, haaremihousut, fjällreven-reppu aikuisella

[/quote]

Miten niin se näyttää naurettavalta? Ja muut reput on ok paitsi Fjällrävenin Kånken?

Minulla on Kånken, ostin sen koska halusin diskreetin, yksinkertaisen, kokomustan repun joka on siistin näköinen ja jossa ei ole kaikenmaailman ylimääräisiä remmejä, ulokkeita ja ylettömästi taskuja. Lisäksi halusin sellaisen repun jota on mukava kantaa ja joku istuu hyvin selässä. Repputarjontaa katseltuani ja monia reppuja sovitettuani päädyin Kånkeniin koska se oli ainoa joka täytti nuo kaikki vaatimukset.

[/quote]

Höpöhöpö, onhan niitä nyt muitakin hyviä reppuja. Itse vannon Jansportin perusmallin nimeen. Yksinkertainen iso tasku ja yksi pikkutasku lompakolle ja muulle sälälle, paljon paremmat olkaimet kuin Kånkenin olkapäänporaajat ja malliltaan vähemmän kerhoreppumainen.

Vierailija
51/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:11"]

Inhoon muuten niitä kortsupipoja. Mulla on iso, pitkulainen pää ja leveä naama ja kamalasti paksua kihartuvaa hiusta, ne sitten pöllähtää pilvenä sieltä pipon reunan alta. Näytän ihan naurettavalta.

[/quote]

Tietenkin näyttää nyt naurettavalta! Kuten vielä viisi vuotta sitten olisi näyttänyt myöskin naurettavalta esim. Jättimäiset silmälasit mummo pokilla, puoleen säären käärityt pillifarkut, haaremihousut, fjällreven-reppu aikuisella, trenssitakki jonka kanssa pilliverkkarit ja neonväriset juoksukengät, knalli, henkselit ja rusetti, iskän flanellipaita tytöllä, tädin kauhtunut vanha villapaita jne..... Lista on loputon! Mutta eipä näytä enää naurettavalta, vaan on niin in että saakeli! Punavuoressa jengi hiihtää noissa kledjuissa ihan tosissaan ja tuntuu että oikein kilpailee kuka uskaltaa pukeutua typerimmin. Erikseen haluan vielä nostaa tuon reppu-asian, funtsikaas nyt; Kovin usein näkee kolme tyttö / poikaa porukassa ja kaikilla on samanlainen reppu, mutta eri värinen??? Mitä hemmettiä?! Olkaa nyt hyvät ihmiset omia itsiänne.

[/quote]

Niin totta:)

Vierailija
52/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:03"]

Kånken on niin nolo. Ehkä jotkut 13 vuotiaat enää käyttää. Mäkin käytin silloin.

[/quote]

Just joo! Nyt en enää kehtaa laittaa mun reppua kun lähden biiffii.
[/quote]
Eii. Mun mutsi käy biiffissä:D

Vierailija
53/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin näyttää nyt naurettavalta! Kuten vielä viisi vuotta sitten olisi näyttänyt myöskin naurettavalta esim. Jättimäiset silmälasit mummo pokilla, puoleen säären käärityt pillifarkut, haaremihousut, fjällreven-reppu aikuisella

[/quote]

Miten niin se näyttää naurettavalta? Ja muut reput on ok paitsi Fjällrävenin Kånken?

Minulla on Kånken, ostin sen koska halusin diskreetin, yksinkertaisen, kokomustan repun joka on siistin näköinen ja jossa ei ole kaikenmaailman ylimääräisiä remmejä, ulokkeita ja ylettömästi taskuja. Lisäksi halusin sellaisen repun jota on mukava kantaa ja joku istuu hyvin selässä. Repputarjontaa katseltuani ja monia reppuja sovitettuani päädyin Kånkeniin koska se oli ainoa joka täytti nuo kaikki vaatimukset.

Vierailija
54/54 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:54"]Enemmän mua mietityttää miten Adebisi sai sen lärsän pysymään päässään... 
[/quote]

Samaa tulin kans miettiin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän