Paras letkautus amiksen suusta
Kaveri (amis) oli kerran kylässä ja ihasteli sitä että meillä on kaks vessa ja kylppäri erikseen. "Olispa meilläkin ku niistä ei tarvii maksaa vuokraa kun vuokra sopimuksessa lukee et 2h + keittiö", niin me asutaan omassa kämpässä.
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:45"]Nauroin ihan kippurassa, mutta samalla tämä juttu herätti vähän sääliä ja suretusta. eikö siellä amiksessa voisi ola joku elämäntaidon peruskurssi? ovat poloiset jääneet ihan junasta nykymaailmassa ja vauhti senkun kiihtyy.
[/quote] Eikös amikset työllisty paremmin? ;) Että taitaa olla elämäntaidot hallussa. Nykyäänhän lukioon pääsee helpommin kuin amikseen. Oivoi.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:09"]Kaveri oli joskus pikaruokapaikassa töissä ja saanut huomautuksen kun oli tehnyt hampurilaisen väärin (laittunut jotain liikaa tms) valitteli mulle "Et miks mä en saa tehdä sellasta hampurilaista kun haluan?"
[/quote] Ei vitsi mun kaveri sanoi samaa! Opiskeli samaan aikaan yliopistossa.. Reppana..
"Ei hitto, miten mun tilillä on taas näin paljon rahaa"
Nyt vaimon, silloisen tyttöystävän äiti ihmettili kun menin korkeakouluun lukemaan insinööriksi itseni. Mihin sellaisi insinöörejä tarvitaan? Nyt työ elämässä olen huomannut että ei yhtään mihinkään. No tuon mä sentään leivän perheen pöytään. Tää AV on kamalan hauska foorumi.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:45"]Nauroin ihan kippurassa, mutta samalla tämä juttu herätti vähän sääliä ja suretusta. eikö siellä amiksessa voisi ola joku elämäntaidon peruskurssi? ovat poloiset jääneet ihan junasta nykymaailmassa ja vauhti senkun kiihtyy.
[/quote] Eikös amikset työllisty paremmin? ;) Että taitaa olla elämäntaidot hallussa. Nykyäänhän lukioon pääsee helpommin kuin amikseen. Oivoi.
[/quote]
Sori, ylop käyneiden työttömyysprosentti pienin, amisten suurin.
"Siis eikö Pohjois-Korea ja Etelä-Korea ole sama maa?" (sorry, ei ollut amis vaan ihan hiton tyhmä akateeminen mut ihmisiähän me kaikki ollaan:D)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:18"]Nyt vaimon, silloisen tyttöystävän äiti ihmettili kun menin korkeakouluun lukemaan insinööriksi itseni. Mihin sellaisi insinöörejä tarvitaan? Nyt työ elämässä olen huomannut että ei yhtään mihinkään. No tuon mä sentään leivän perheen pöytään. Tää AV on kamalan hauska foorumi.
[/quote] Ei ainakaan opetettu kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:18"]Nyt vaimon, silloisen tyttöystävän äiti ihmettili kun menin korkeakouluun lukemaan insinööriksi itseni. Mihin sellaisi insinöörejä tarvitaan? Nyt työ elämässä olen huomannut että ei yhtään mihinkään. No tuon mä sentään leivän perheen pöytään. Tää AV on kamalan hauska foorumi.
[/quote]
No aivan varmasti oot insinööri siellä työ elämässä
Hahah, itse opiskelen yliopistossa ja kyllähän me kaikki siellä tiedetään, että Mäkkärin tai Siwan kassalle päädytään :D Onneksi kävin amiksen nuorempana, saa ainakin kunnon töitä..
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:45"]Nauroin ihan kippurassa, mutta samalla tämä juttu herätti vähän sääliä ja suretusta. eikö siellä amiksessa voisi ola joku elämäntaidon peruskurssi? ovat poloiset jääneet ihan junasta nykymaailmassa ja vauhti senkun kiihtyy. [/quote] Eikös amikset työllisty paremmin? ;) Että taitaa olla elämäntaidot hallussa. Nykyäänhän lukioon pääsee helpommin kuin amikseen. Oivoi.
[/quote]
Alhainen koulutustaso korreloi voimakkaammin työttömyyden kanssa kuin korkea.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:17"]"Ei hitto, miten mun tilillä on taas näin paljon rahaa"
[/quote] Minulla ihan sama ongelma :( Ei jaksaisi enää matkustellakaan kun käynyt tänä vuonna Japanissa sekä Meksikossa.. Voi minua, surkeaa amista.
Se on muuten vuokrasopimus. Ei vuokra sopimus. Korkeakoulun käynyt?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:18"]Nyt vaimon, silloisen tyttöystävän äiti ihmettili kun menin korkeakouluun lukemaan insinööriksi itseni. Mihin sellaisi insinöörejä tarvitaan? Nyt työ elämässä olen huomannut että ei yhtään mihinkään. No tuon mä sentään leivän perheen pöytään. Tää AV on kamalan hauska foorumi. [/quote] No aivan varmasti oot insinööri siellä työ elämässä
[/quote]
Joo sori olen DI, kerrankos sitä väärin kirjoittaa, eikä muuten opintoihin sisältynyt yhtään oikeinkirjoitusta tai äidinkieltä
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:52"]"Pitääkö silloin olla hiljaa kun sinä luet" (yritin lukea kirjaa ja toinen puhui koko ajan vieressä ja jouduin huomauttamaan, että tämä lukeminen ei nyt oikein edisty)
"En minä tarvitse sivistystä mihinkään"
Nämä on sanonut 48-vuotias hitsari
[/quote]
Remeksen lukeminen duunissa osoittaa erityisen korkeaa sivistystasoa
Miten te jaksatte kytätä toisten sanomisia :D Harvinaisen typerä aloitus ja porukka lähtee mukaan. Eiköhän jokainen joskus sano jotain tyhmää. Mutta jos on epävarma itsestään niin pitää pilkata muita.. Voi teitä. T. Ortopedi
Olette nähtävästi kohdanneet vain tyhmiä ihmisiä, jotka suurimmaksi osaksi menevät sinne amikseen. Omina ammattikouluaikoinani tapasin uskomattoman tyhmiä ja juntteja ihmisiä. Vastapainoksi myös älykkäitä yksilöitä, mutta yleensä idiootteja.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:50"]Vaikka sulla olisi mikä koulutus, niin jos sä teet tänne näitä amis aloituksia, niin olet sivistymätön ja sosiaalisesti heikkolahjainen.
[/quote]
aivan näin!!!
Kaveri oli joskus pikaruokapaikassa töissä ja saanut huomautuksen kun oli tehnyt hampurilaisen väärin (laittunut jotain liikaa tms) valitteli mulle "Et miks mä en saa tehdä sellasta hampurilaista kun haluan?"