Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen ei pääse treffeille

Vierailija
21.09.2021 |

Luin juuri lehdestä tuon. Ihmisillä on enakkoluuloja...niin mistä, se ei oikein selvinnyt. Ihmiset kai kuitenkin etsii pitempiaikaista seuraa ja jokaisella on vapaus valita myös ulkonäöllisesti miellyttävä henkilö, eikö niin. Ulkonäkö kertoo aina jotakin ulkopuoliselle, on sitten kysymys painosta tai jostain muusta tekijästä. Ei ketään voi moittia siitä, ettei toinen halua treffejä, peiliin katse..voiko tehdä itse asian hyväksi jotain?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen ei pääse treffeille, mitäs tuohon voisi sanoa? Se on niinku voi voi ja mitäs läksit. Nämä tulee ensimmäisenä mieleen.

Moni ylipainoinen on naimisissa.

Voi tietysti ollakin, mutta hyvin moni on lihonut avioliiton aikana. Eräs miespuolinen tuttuni kertoi, että hääpäivänä hän painoi 78kg ja vaimo 60kg. 20 vuotta myöhemmin luvut olivat 75kg ja 101. Enpä tullut kysyneeksi, oliko ihan eri ruokavalio. 

Naisilla alkaa massakausi viimeistään ensimmäisen mukulan jälkeen.

Ei kaikilla. Kun tapasin mieheni painoin 68kg. Nyt yhden mukulan jälkeen painan 65kg.

Vierailija
102/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tositeeveeohjelmien morsiamia jos katsoo niin harva morsian silmämääräisesti alle 80 kiloinen, todennäköinen paino 90-120. Että kyl joku sit kuitenkin pääsee treffeille. Käsittämättömän läskejä ihmisiä jotka vielä nuoria, lihavia lapsesta astiko?

Samaten töissä tulee päivittäin vastaan että nuorella ihmisellä nilkkanivelen päällä niinsanottu nilkkaläski eli ollaan niin lihavia jo että läski painuu jalkapöytiin, nilkkanivelen päälle, niskassa kunnon läskikerros. 20 vuotta sitten samassa työssä näitä näki ehkä kerran kuukaudessa jollain iäkkäällä monisairaalla tai mielenterveysongelmaisella. Nykyään 25-vuotiaan nuoren aikuisen todennäköinen paino 100 kg oli sitten mies tai nainen. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla katukuvassa aika paljon on muitakin onnelliseksi naimisissa olevia/seurustelevia aivan tuiki tavallisia naisia, myös punkerompia, lasten kanssa.

Ei todellakaan kaikki näytä Sara Siepiltä mutta silti pääsee treffeille tai löytää kumppanin.

Ja entäs miehet? Kyllä ne kaljamahaisetkin löytää seuraa, ei tarvitse olla joku superhyper fitnessintoilija.

Ps. Poltetaan joskus röökiä, juodaan alkoholia mutta siinä on tasapaino, liika on liikaa. Täydellisyys olis aika piinallista!

Vierailija
104/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ollaan normipainosia miehellä vähän ylipainoa mutta ei haittaa pätkääkään, sydän puhdasta kultaa 🥰

Vierailija
105/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyhyt mieskään

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/af415b0a-6a06-4d08-b917-ae79e2…

Miehet ei näe vaivaa naisen eteen. Moni nainen katsoo miehen käytöstä ja huomioiko naista.

Jos mies käyttäytyy hyvin ja huomioi naista niin se tekee naiseen vaikutuksen.

Moni nainen katsoo myös miehen vaatteita ja kenkiä.

Joo on huomattu. Suomalainen naine pitää enemmän sellaisesta hompsuisesta resupekasta. Itse olen hyvin pukeutuva mies ja ainoa mitä naiset kyselee olenko homo.

Vierailija
106/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen päässyt treffeille, useamman eri miehen kanssa. Viimeisimmän treffikumppanin kanssa ollaan asuttu samassa osoitteessa kohta 10 vuotta.

Oon 165 pitkä, paino nyt aika tasan 100. Kun tapasin puolisoni, olin n. 120 kg. Pahimmillani olin 135 kg, mutta tuolloin olin henkisesti pahasti solmussa ja lohdutin itseäni syömällä kaiken, mikä ei edestä lähtenyt karkuun. Lisäksi minulla on PCOS, joka tekee painonhallinnasta vaikeaa.

Onhan se totta, että on se ulkonäöllinen "vika" mikä tahansa, niin varmasti se rajoittaa treffailuvalikoimaa. Esim yksi treffikumppanini (mies) kertoi, että ei ikinä tapailisi naista, jolla on hörökorvat.

Hieno juttu, että olet saanut noin paljon painoa pois ja myönsit myös syöneesi väärin.

Vierailija
107/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen päässyt treffeille, useamman eri miehen kanssa. Viimeisimmän treffikumppanin kanssa ollaan asuttu samassa osoitteessa kohta 10 vuotta.

Oon 165 pitkä, paino nyt aika tasan 100. Kun tapasin puolisoni, olin n. 120 kg. Pahimmillani olin 135 kg, mutta tuolloin olin henkisesti pahasti solmussa ja lohdutin itseäni syömällä kaiken, mikä ei edestä lähtenyt karkuun. Lisäksi minulla on PCOS, joka tekee painonhallinnasta vaikeaa.

Onhan se totta, että on se ulkonäöllinen "vika" mikä tahansa, niin varmasti se rajoittaa treffailuvalikoimaa. Esim yksi treffikumppanini (mies) kertoi, että ei ikinä tapailisi naista, jolla on hörökorvat.

Hieno juttu, että olet saanut noin paljon painoa pois ja myönsit myös syöneesi väärin.

Hienoa, että pääsit tietokoneelle ja kertomaan, miten tyhmä olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä