Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen ei pääse treffeille

Vierailija
21.09.2021 |

Luin juuri lehdestä tuon. Ihmisillä on enakkoluuloja...niin mistä, se ei oikein selvinnyt. Ihmiset kai kuitenkin etsii pitempiaikaista seuraa ja jokaisella on vapaus valita myös ulkonäöllisesti miellyttävä henkilö, eikö niin. Ulkonäkö kertoo aina jotakin ulkopuoliselle, on sitten kysymys painosta tai jostain muusta tekijästä. Ei ketään voi moittia siitä, ettei toinen halua treffejä, peiliin katse..voiko tehdä itse asian hyväksi jotain?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa pitää haukkua enemmän, ikänsä läskinä ollutta vai alkueläimen aivoilla varustettua koulukiusaajaa?

Ihan hyvä kysymys, menee toki osalla "voittajista" ohi.

Vierailija
62/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä pulskempi rentoutuu sohvalla, liikunnallinen lähtee urheilemaan joka on parasta mitä voi vaatteet päällä tehdä. Sitä on vaikea monen sohviksen ymmärtää, mitä rentoutumista on huhkia hiki päässä.

Miksi tykkäisin tms edes kuvasta josta näkee että painoa löytyy ja kaikki harrastus on syömistä ja tai juomista. Minun harrastukseni ei ole syöminen eikä juominen.

Ja olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposia, ei ne keksi muille kepposia...

Vierailija
64/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ihan älyttömän kiinnostavaa, ku joku kolmisorminen menee liikkumaan tänäänkin! saisko tästä jonkun tositeeveen vaikkapa?

Vierailija
65/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä se jarruttaa ettei toinen pidä huolta terveydestään. Miksi haluta kumppani, joka saattaa kuolla kupsahtaa ennen aikojaan terveyshaittoihin. 

Ei se ulkonäkö aina terveydestä kerro.

Tiedän muhkumpia, jotka elävät terveellisesti ja liikkuvat ja tosi laihoja, jotka istuvat sisällä kaljaa ja pakastepitsaa vetäen.

Itsekin painan n 50 kiloa ja olen ulkonäöllisesti hoikka ja ihan nätti, mutta vedän röökiä ketjussa ja juon kuin sieni.

Juot kuin sieni, toivottavasti tämä oli vitsi.  Tokihan tiedät kirroosista, joka ehittyy maksassa ilma oireita alussa? Tavallisimmat syyt alkoholi ja ylipainosta johtuva rasvamaksa. Terve ei ehkä olekaan niin terve kuin tuntee olevansa, tämä ei tietenkään päde kaikkiin.

Vierailija
66/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä se jarruttaa ettei toinen pidä huolta terveydestään. Miksi haluta kumppani, joka saattaa kuolla kupsahtaa ennen aikojaan terveyshaittoihin. 

Moni hoikkakin on kuollut, Suomessa on yksinhuoltajia. Osa sairauksista on geeneissä.

Tottakai, mutta eri juttu kuin itseaiheutettu sairaus.

Vierailija
67/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen vaikea ymmärtää, että miksi te menestyjät jaksatte olla kiusaamassa läskejä juoppoja? Multa tulee takaisin kyllä siihen asti, ku viimeinen henkäys pihisee. Ja tiedän, että olin jo neljävuotiaana saavuttanut kovemman älyllisen tason kuin te sen satavuotisen kärsimyksen aikana.

Kerronko lisää faktoja?

Vierailija
68/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kyseessä on kolmisormiset, niin tuo menestyjät piti tulla oikeesti lainausmerkeillä.

Vierailija
69/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, mutta heillä on jo ikää, myös partureita jää pilvin pimein työttömäksi seuraavan 10 vuoden sisällä. Toivotaan, että heillä ei ole asuntolainaa.

Vierailija
70/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lyhyt mieskään

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/af415b0a-6a06-4d08-b917-ae79e2…

Enpä päässyt lukemaa koko juttua, mutta uskoisin noin kivannäköisen kaverin löytävän kumppanin. Itsekin oli nuorena ihastunut minua lyhyempään miehee, ei haitannut pituus mitään, jotkut muut seikat haittasivat, muttei liittyneet ulkonäköön.

Vierailija
71/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis millään pahalla, läskit, mutta teillä ei ole mitään oikeutta vaatia miestä elämäänne. Maailma ei todellakaan ole teille velkaa miestä. Nainen ansaitsee miehen. Itsensä lihottaminen ja sen jälkeen uhriutuminen on naurettavaa.

Hopi, hopi! Lenkille siitä laihduttamaan. Sen jälkeen kun olette laihduttaneet, niin kantsii tehdä jotakin sille katkeralle luonteelle. Ihan näin ilmaisena vinkkinä. M26

Vierailija
72/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis millään pahalla, läskit, mutta teillä ei ole mitään oikeutta vaatia miestä elämäänne. Maailma ei todellakaan ole teille velkaa miestä. Nainen ansaitsee miehen. Itsensä lihottaminen ja sen jälkeen uhriutuminen on naurettavaa.

Hopi, hopi! Lenkille siitä laihduttamaan. Sen jälkeen kun olette laihduttaneet, niin kantsii tehdä jotakin sille katkeralle luonteelle. Ihan näin ilmaisena vinkkinä. M26

Luuletko sä typerys, että joku on täällä katkera sun "menestykselle"? Tuommonen juntti lähinnä herättää hörähdyksiä. 

Vierailija
73/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.elokuvauutiset.fi/site/images/uutiset7/budspencer2.jpg

Pääsisikö vasemmanpuoleinen herrasmies treffeille?

Vierailija
74/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä on läs kejä, jotka vaativat 26-vuotiaita kolmi sormisia treffeille!

Jotain rajaa, kyllä me löydämme alku eläimistä kaverit ja läskit pois maail masta!

Vierailija
75/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten epäempaattisia juntteja täälläkin on, kuvittelevat olevansa jotai staroja punttitreeneineen. 

Hyvää huumoria toki tuovat!

Vierailija
76/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän susta saataisiin parannettua ylimielisyys ja ilkeys?

Vierailija
77/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten epäempaattisia juntteja täälläkin on, kuvittelevat olevansa jotai staroja punttitreeneineen. 

Hyvää huumoria toki tuovat!

Mustia tai etnisiä ei saa haukkua mutta jotkut ovat vapaata riistaa. Veikkaan ettei kukaan meistä ylipainoisista täällä ole sitä omasta halustaan tai iloinen tilanteesta.

Vierailija
78/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikaverin pitää jollakin tavalla miellyttää. Ei voi toisia moittia, jos niin ei ole. Täällä onkin samasta jutusta toinen keju, jossa kerrottiin minunkin joskus lukema tieto...naisella selkeä vyötärö suhteessa lantioon miellyttää miehiä ja uskon vieläpä, että tämä on miehellä osittain ainakin alitajuinen juttu ja liittyy hedelmällisyyteen. Kun tosissaan treffeillä pyrkivien mielessä voi siintää perhekin tulevaisuudessa.

Onhan se muissakin asioissa ihmissuhdekysymyksissä alitajunalla merkitys. 

Ei lihavat saa miehiä syyttää siitä, etteivät pääse treffeille. 

Vierailija
79/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffikaverin pitää jollakin tavalla miellyttää. Ei voi toisia moittia, jos niin ei ole. Täällä onkin samasta jutusta toinen keju, jossa kerrottiin minunkin joskus lukema tieto...naisella selkeä vyötärö suhteessa lantioon miellyttää miehiä ja uskon vieläpä, että tämä on miehellä osittain ainakin alitajuinen juttu ja liittyy hedelmällisyyteen. Kun tosissaan treffeillä pyrkivien mielessä voi siintää perhekin tulevaisuudessa.

Onhan se muissakin asioissa ihmissuhdekysymyksissä alitajunalla merkitys. 

Ei lihavat saa miehiä syyttää siitä, etteivät pääse treffeille. 

Ne ei ole pelkästään naiset jotka ei treffikumppania löydä, miehissä ehkä jopa enemmän normintäyttävillä vartaloilla ei kuitenkaan saada aikaan parisuhdetta tai edes treffejä

Vierailija
80/107 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen päässyt treffeille, useamman eri miehen kanssa. Viimeisimmän treffikumppanin kanssa ollaan asuttu samassa osoitteessa kohta 10 vuotta.

Oon 165 pitkä, paino nyt aika tasan 100. Kun tapasin puolisoni, olin n. 120 kg. Pahimmillani olin 135 kg, mutta tuolloin olin henkisesti pahasti solmussa ja lohdutin itseäni syömällä kaiken, mikä ei edestä lähtenyt karkuun. Lisäksi minulla on PCOS, joka tekee painonhallinnasta vaikeaa.

Onhan se totta, että on se ulkonäöllinen "vika" mikä tahansa, niin varmasti se rajoittaa treffailuvalikoimaa. Esim yksi treffikumppanini (mies) kertoi, että ei ikinä tapailisi naista, jolla on hörökorvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi