Ylipainoinen ei pääse treffeille
Luin juuri lehdestä tuon. Ihmisillä on enakkoluuloja...niin mistä, se ei oikein selvinnyt. Ihmiset kai kuitenkin etsii pitempiaikaista seuraa ja jokaisella on vapaus valita myös ulkonäöllisesti miellyttävä henkilö, eikö niin. Ulkonäkö kertoo aina jotakin ulkopuoliselle, on sitten kysymys painosta tai jostain muusta tekijästä. Ei ketään voi moittia siitä, ettei toinen halua treffejä, peiliin katse..voiko tehdä itse asian hyväksi jotain?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen palkkatukityössä ja laihdun kun on rahaa ostaa kaupasta terveellistä ruokaa, työmarkkinatuella ei ole varsinkaan jos on lapsia, jotka ei syö mitä tahansa ja lapsille täytyy saada painoa, joka vuosi on punnitus lapsilla.
Terveydenhoitaja valittaa jos lapselle ei tule painoa tarpeeksi eikä lapset tykkää keitoista eikä tietyistä laatikkoruoista.
Meillä on alipainoinen lapsi joka ei suostu syömään mitään keittoa eikä makaroonilaatikkoa eikä kinkkukiusausta eikä lasagnea. Vain tietyt ruoat käy, koita siinä sitten 660 euron työmarkkinatuella keksiä ruokaa.
Nyt olen palkkatukityössä ja laihdun koko ajan, voin ostaa kaupasta mitä ruokaa tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen palkkatukityössä ja laihdun kun on rahaa ostaa kaupasta terveellistä ruokaa, työmarkkinatuella ei ole varsinkaan jos on lapsia, jotka ei syö mitä tahansa ja lapsille täytyy saada painoa, joka vuosi on punnitus lapsilla.
Terveydenhoitaja valittaa jos lapselle ei tule painoa tarpeeksi eikä lapset tykkää keitoista eikä tietyistä laatikkoruoista.
Meillä on alipainoinen lapsi joka ei suostu syömään mitään keittoa eikä makaroonilaatikkoa eikä kinkkukiusausta eikä lasagnea. Vain tietyt ruoat käy, koita siinä sitten 660 euron työmarkkinatuella keksiä ruokaa.
Nyt olen palkkatukityössä ja laihdun koko ajan, voin ostaa kaupasta mitä ruokaa tykkään.
Olen laihtunut pelkällä ruokavaliolla 9 kg 4 kuukauden aikana.
Työmarkkinatukea pitäisi nostaa niin saataisiin ylipaino kuriin ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä se jarruttaa ettei toinen pidä huolta terveydestään. Miksi haluta kumppani, joka saattaa kuolla kupsahtaa ennen aikojaan terveyshaittoihin.
Moni hoikkakin on kuollut, Suomessa on yksinhuoltajia. Osa sairauksista on geeneissä.
Täytyy kysyä mitä sairauksia on suvussa, kun alkaa seurustella.
Kannattaa kysyä. Itsellä on geenivirhe ja en halua lapsia tämän takia.
Lähtö voi tulla ennen vanhuutta vaikka lääketiede on kehittynyt tämän asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla samanlainen lapsi ja noiden ruoka inhokkien lisäksi vielä lukuisa muu. Välillä tuntui että uuvun täysin kun kaikki energiani menee siihen kun koitan keksiä ruokaa mitä söisi ja kaikki kannetaan siitä huolimatta koskemattomana roskiin. Lopetin ja sanoin lapselle että sinä syöt tai olet syömättä, mutta minä en enää jaksa. Nykyään syö ihan kaikkea, paitsi ei keittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä se jarruttaa ettei toinen pidä huolta terveydestään. Miksi haluta kumppani, joka saattaa kuolla kupsahtaa ennen aikojaan terveyshaittoihin.
Olen samaa mieltä, jos ihminen ei välitä terveydestään, haluanko silloin mitään pitempiaikaista suhdetta ja ehkä tulevaisuudessa lapsia? Minusta nämä lihavat ulostulijat tavoittelevat ehkä vain hetken julkisuutta.
Älä sitten vaan tupakkaa polttavaa ja alkoholia juovaa ota, ne aiheuttavat syöpää.
Meidän suvussa tupakkaa polttavat ovat jääneet aivoinfarktin takia ennen aikaiselle eläkkeelle ja nyt eläkkeellä heillä on keuhkoahtaumaa. Pyöreät naiset on jo 80-vuotta eikä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäkö aina terveydestä kerro.
Tiedän muhkumpia, jotka elävät terveellisesti ja liikkuvat ja tosi laihoja, jotka istuvat sisällä kaljaa ja pakastepitsaa vetäen.
Itsekin painan n 50 kiloa ja olen ulkonäöllisesti hoikka ja ihan nätti, mutta vedän röökiä ketjussa ja juon kuin sieni.
Sairas ylipaino kertoo aina terveysriskeistä tulevaisuudessa, ei ehkä 20-30v vielä. Ja naisten ruokailutavat yleensä ovat periytyviä, e geeessä, mutta muuten lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla samanlainen lapsi ja noiden ruoka inhokkien lisäksi vielä lukuisa muu. Välillä tuntui että uuvun täysin kun kaikki energiani menee siihen kun koitan keksiä ruokaa mitä söisi ja kaikki kannetaan siitä huolimatta koskemattomana roskiin. Lopetin ja sanoin lapselle että sinä syöt tai olet syömättä, mutta minä en enää jaksa. Nykyään syö ihan kaikkea, paitsi ei keittoja.
Meillä ei auta tuo. Ja painoa on saatava, pituutta tulee 8-10 cm vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan reipashenkisen vaimoehdokkaan enkä pullevaa sohvaperunaa
Oikein 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, jos ihminen ei välitä terveydestään, haluanko silloin mitään pitempiaikaista suhdetta ja ehkä tulevaisuudessa lapsia? Minusta nämä lihavat ulostulijat tavoittelevat ehkä vain hetken julkisuutta.
Älä sitten vaan tupakkaa polttavaa ja alkoholia juovaa ota, ne aiheuttavat syöpää.
Pyöreys ja massiivine ylipaio kuitenkin eri juttu ja eihä mikään ole sataprosenttista. Voi olla lihava vanhus, jolla ei terveysongelmaa se vuoksi.
Meidän suvussa tupakkaa polttavat ovat jääneet aivoinfarktin takia ennen aikaiselle eläkkeelle ja nyt eläkkeellä heillä on keuhkoahtaumaa. Pyöreät naiset on jo 80-vuotta eikä mitään ongelmaa.
Itse olen ollut nuorempana huippu-urheilija ja älykkyyteni on todella huippua, jopa empaattinen. Mun mielestä pulskatkin ovat aivan mahtavia tyyppejä, kuten mä, mutta laihduttaminen varmaan on ihan oman elämän takia hyvä juttu.
Ei sen takia, että täällä jotku kolmisormiset viettävätä "menestyvää päiväänsä" kiusaamalla pulskempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntovelkaiset irtisanotut ei saa toimeentulotukea eikä mökin omistajat, ei edes perheelliset. Kaupan alalta irtisanotaan 25000 seuraavan 10 vuoden aikana, oli lehdessä.
Ei se ihan kaikkia koske mutta kyllä se usein on omaa tyhmyyttä että on syönyt itsensä (liian) lihavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntovelkaiset irtisanotut ei saa toimeentulotukea eikä mökin omistajat, ei edes perheelliset. Kaupan alalta irtisanotaan 25000 seuraavan 10 vuoden aikana, oli lehdessä.
Kaupan alalla työskentelevillä ei varmaan ole mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun on aikaa ja varaa syödä liikaa eli tukia pitäisi kyllä leikata ja vaati vähintään tunnin nettiyhteydellä valvottu jumppa vastikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut nuorempana huippu-urheilija ja älykkyyteni on todella huippua, jopa empaattinen. Mun mielestä pulskatkin ovat aivan mahtavia tyyppejä, kuten mä, mutta laihduttaminen varmaan on ihan oman elämän takia hyvä juttu.
Ei sen takia, että täällä jotku kolmisormiset viettävätä "menestyvää päiväänsä" kiusaamalla pulskempia.
Olen muuten huomannut että joukkovoimaa on olemassa. Näiden hussien ja muiden idioottien vastakohdaksi on tullut myös aika iso osa porukkaa, jotka luottavat älyyn ja omaan laihtumiseensakin. TAi siihen, että ovat vaa semmosia kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan kaikkia koske mutta kyllä se usein on omaa tyhmyyttä että on syönyt itsensä (liian) lihavaksi.
Noin sanoo ihminen jolla on ollut helppo elämä ja tilille tullut palkka joka kuukausi.
Voin kertoa, että kaikki työttömät ei saa asumistukea eikä toimeentulotukea, työmarkkinatuki on 518 netto, 660 jos 2 lasta ja osa maksaa tuosta oman osuutensa vuokrasta, jos puoliso pieni palkkainen. Itse maksoin 400 vuokraa eli 260 jäi työmarkkinatuesta ruokaan 4 hengelle sekä 200 lapsilisää eli 400 yhteensä jäi 4 hengen ruokiin ja lapsella tuo syömishäiriö.
Nyt olen onneksi palkkatukityössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muhkumpia, jotka elävät terveellisesti ja liikkuvat ja tosi laihoja, jotka istuvat sisällä kaljaa ja pakastepitsaa vetäen.
Itsekin painan n 50 kiloa ja olen ulkonäöllisesti hoikka ja ihan nätti, mutta vedän röökiä ketjussa ja juon kuin sieni.
Tupakanpoltto ja juominen näkyy varmaan jo naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin painan n 50 kiloa ja olen ulkonäöllisesti hoikka ja ihan nätti, mutta vedän röökiä ketjussa ja juon kuin sieni.Tupakanpoltto ja juominen näkyy varmaan jo naamasta.
Näkyy, 40-vuotiaana ovat vanhemman näköisiä kuin muut ikätoverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jutun nainen ei ollut mikään ylipainoinen vaan sairaalloisen lihava. Pääseekö puuskuttamatta ylös edes tuolta sohvalta, epäilen.
Ei se ole kovin kummoinen ennakkoluulo ettei tuollainen jaksaisi esimerkiksi rinkka selässä erämaataipaleella sataa metriä pidemmälle valittamatta polvien kestoa.
"mutta hänellä voi olla vaikka kuinka hyvä lihaskunto ei saa olla ennakkoluuloja föfföfföö"
Joo, varmaan hänellä on hyvä lihaskunto, kenelle tahansa sellainen muodostuu kun pitää raahata alastikin 50-70kg ylimääräistä massaa mukanaan. Mutta kaikki se hyvä lihaskunto meneekin sen oman ruhon liikuttamiseen edes perusaskareissa.
Olisikin vain 50-70kg ylimääräistä jutun naisella. Taitaa ennenminkin olla 100kg. Kyllähän siinä lihasta kertyy, kun sellaista lihamassaa liikuttaa. Itsellä meinaa jalat pettää jo ahatuksesta, että pitäisi sohvalta nousta sadankilon punnuksen kanssa.