Ketkä ovat kesän 2014 the julkisuuden henkilöt?
Täyttelen tässä kesäkuussa syntyneen vauvani vauvakirjaa, ja siinä kysytään pinnalla olevia julkisuuden henkilöitä. Kysytään myös suosikkibiisiä, jäätelön uutuusmakua ja muotivaatetta - niitäkin saa ehdottaa! Lyö tyhjää...
Kommentit (16)
Saa ehdottaa useampia julkisuuden henkilöitä, tossa on monta riviä tilaa.
Voinko mä muuten tunnustaa, etten oo kuullut tuota Vadelmavenepakolaista kertaakaan? Meillä ei oo telkkaria, enkä kuuntele juuri radiota. Nyt kuuntelen sen Youtybesta. Sentään tiedän, että se oli kesähitti :D
Ap
Eiku siis Vadelmavene! Anteeksi, mulla menee sekasin, kun just luen Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolaista.
Ap
Heiii, mä oon ehkä kuullutkin kerran tuon Vadelmaveneen, kun olin käymässä Henkkamaukalla! En ookaan täysin out.
Mutta mikä olis viime kesän puhuttanein muotivaate? Eikös se ollut toissakesänä, kun kohkattiin persposket näkyviin jättävistä sortseista?
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:54"]
Heiii, mä oon ehkä kuullutkin kerran tuon Vadelmaveneen, kun olin käymässä Henkkamaukalla! En ookaan täysin out.
Mutta mikä olis viime kesän puhuttanein muotivaate? Eikös se ollut toissakesänä, kun kohkattiin persposket näkyviin jättävistä sortseista?
Ap
[/quote]
Aika monella näki sellaista haaremihousun, salihousun ja legginsin pahimmat puolet yhdistävää housua tosi kirjavassa kuosissa. Kaikki sporttivaatteet oli violetteja.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:54"]
Ap
[/quote]
Aika monella näki sellaista haaremihousun, salihousun ja legginsin pahimmat puolet yhdistävää housua tosi kirjavassa kuosissa. Kaikki sporttivaatteet oli violetteja.
[/quote]
Mä ehkä tiedän, mitä sä tarkoitat, mutta onko noilla pöksyillä jotain nimeä? Kyllähän kuvailukin tietenkin riittää.
Nyt uupuis vielä jäätelömaku! Mä maistoin kesällä ekan kerran Rocky roadia, mutta sitä kai oli ollut jo aiemmin jollain toisella valmistajalla.
Ap
Mitä ihmettä? Onko tosiaan vauvakirjoissa nykyään oma osio syntymävuoden julkkiksille? Haluuttekste oikeesti kirjata tollasia asioita?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:54"]
Mitä ihmettä? Onko tosiaan vauvakirjoissa nykyään oma osio syntymävuoden julkkiksille? Haluuttekste oikeesti kirjata tollasia asioita?
[/quote]
Nykyään on aika paljon erilaisia vauvakirjoja, ei siis ole olemassa mitään yhtä nykyaikaista vauvakirjaa. Meillä on Tatun ja Patun vauvakirja, ja siinä on yksi aukeama, jossa kysytään syntymän aikaan pinnalla olevia asioita. Kyllähän nuo kiinnostanevat sitten kirjan päätähteä itseään, kun hän on aikuinen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:58"]
[/quote]
Nykyään on aika paljon erilaisia vauvakirjoja, ei siis ole olemassa mitään yhtä nykyaikaista vauvakirjaa. Meillä on Tatun ja Patun vauvakirja, ja siinä on yksi aukeama, jossa kysytään syntymän aikaan pinnalla olevia asioita. Kyllähän nuo kiinnostanevat sitten kirjan päätähteä itseään, kun hän on aikuinen.
Ap
[/quote]
Muotivaatteita ja julkkiksia enemmän toivon lastasi kiinnostavan aikanaan esimerkiksi syntymävuoden maailmantilanteen.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:58"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Muotivaatteita ja julkkiksia enemmän toivon lastasi kiinnostavan aikanaan esimerkiksi syntymävuoden maailmantilanteen.
[/quote]
Niin minäkin, ja sitä koskevat kysymykset on siinä viereisellä sivulla, mutta niihin vastaamiseen mä en tarvinnut apua.
Ap
Muotivaate ainakin napapaidat! Eli ns. crop topit. Ja sneakerit. Lenkkarit toisin sanoen :D
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:13"]
Muotivaate ainakin napapaidat! Eli ns. crop topit. Ja sneakerit. Lenkkarit toisin sanoen :D
[/quote]
Ehkä mä laitan noiden kirjavien housujen lisäksi lenkkarit.
Ap
Kolmen kaverin jäätelöt. Pitkät mekot. Jotain Bruno Marchia varmaan.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:19"]
Kolmen kaverin jäätelöt. Pitkät mekot. Jotain Bruno Marchia varmaan.
[/quote]
Tuo tuli mieleen, mutta täällä maakunnissa noita ei vielä kesäkuussa saanut. Nyt saa, ja heinäkuussa jo sai ABC:ltakin kamppistuotteena. Ehkä mä voin kuitenkin laittaa sen...
Ap
Vadelmavene. Putin.