Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehenne ääntä kun saa orgasmin ?

Vierailija
06.11.2014 |

Oma mieheni pitää ja vielä aika kovaäänisesti.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta korkeaa vikinää kuuluu yleensä.

Vierailija
22/37 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa ja ähkäisee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais äännellä. Itse olen aika äänekäs sängyssä, ja olisi kiva jos miehestäkin lähtisi enemmän ääntä. Oikeestaan vaan tosi kovassa sessioissa ähisee ja ynähtelee kunnolla.

Vierailija
24/37 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies murisee orgasmin hetkellä. Muuten on aika hiljainen, kun harrastamme seksiä. Hengityksestä kuulen, että on kiihoittunut.

Vierailija
25/37 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies korahtelee kuin kuoleman kourissa. Usein kuolaa päälleni samanaikaisesti sekä vetää lakanat sängystä. Alipaine näet vetää lakanat perseeseen.

Vierailija
26/37 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkamaista vinguntaa lähinnä. Oon sanonu että pidä miehekkäämpää ääntä saatana. Ei hällä kasva ees naamakarvoja. Huoh.

Vierailija
27/37 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erityisen hyvä orgasmi tulossa niin sanoo tyyliin "oi vittu nyt mä tuun". Ja muuten ähisee. :)

Vierailija
28/37 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meidän ukko mylvii ku uroshirvi

MYLW!!!

Vierailija
29/37 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pannut mieleen että avaan suuni, mutta yleensä siitä kuuluu vain hiljainen "A...AHH" ja sitten raskasta hengitystä.

Vierailija
30/37 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän aina luen näitä seksi juttuja kun alkaa vaan vituttamaan kun ei itse saa eikä edes pysty seksissäääääähhh vittu menen hankeen.

t.kolmikymppinen mies 0 laukeamista seksissä.

Vierailija
31/37 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun talossa lapsia, niin ei siinä naidessa kauheesti karjuta, mutta joo. Kyllä munkin mies hiljaa ähisee ja vähää ennen laukeemistaan se työntöjensä rytmittämänä hiljaa huokailee, "siinne siinne siinneeeeeh".

Vierailija
32/37 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ääntelee aina naidessa,alkaa jonkin verran ennen orgasmia,kiihottavaa!

Vierailija
33/37 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku ähkäisy joskus, mutta poikaystävän orgasmin tunnen jäykistyneestä kropasta ja pienestä tärinästä. Kyllähän äänikin olisi kiva, mutta jos se ei tule luonnostaan, niin eipä siinä sitten mitään mahda. Miksi joku on nostanut 2 v. vanhan ketjun?

Vierailija
34/37 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni hengittää kovaa seksin aikana ja usein sanoo aktin aikana "aah ihana pillu" ja "mä rakastan sua, sä oot ihana". Kun hän laukeaa niin hän alkaa voihkimaan "aaaaah, aaaaaaaaaaaaaaaah, voi luoja". Hänen ääntelynsä kiihottaa :3

N20

Vierailija
35/37 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä ääntelee mikä kiihottaa entisestään. En osaa edes kuvailla sitä ääntä.

Exät eivät pitäneet mitää ääntä, sanoivat vaa et mä tulin jo :D ja se turn off-kysymys perään; saitko sä?

Vierailija
36/37 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa ja mul on pillu

Vierailija
37/37 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee aina sonnimainen olo ja aivan pakko saada työnnettyä kookas kaluni pohjaan asti. Määrätietoisuus ja ehdottomuus kasvaa ja lopulta taita kuulua jonkinmoista murinaa, kun ei  vain voi olla hiljaa. Vaimo tuntunut pitävän. Yleensä menty seksissä pitkälti vaimon mukaan, vaimo vienyt tai varsinkin ottanut orgasminsa. Mutta kun multa on tulossa on osat vaihtuneet ja olen ottanut omani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi