Pitääkö miehenne ääntä kun saa orgasmin ?
Kommentit (37)
Olisiko mahdollista, että mieheltä tulisi orkku mutta ei edes ähkäisyä? En usko, tai sitten ollaan jossain salarunkulla näkö- vaan ei kuulosuojassa.
Joo meidän ukko mylvii ku uroshirvi
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:37"]Joo meidän ukko mylvii ku uroshirvi
[/quote] ja sitte alkaa parkumaan
Mun mies on muutenkin hiljainen luonne. En kuule mitään ääntä hänen lauetessaan. Tosin itse saatan huutaa kovempaa päälle. Jos otan hältä suihin ni saatan kuulla yhden hiljaisen mmmmm-äänteen.
On se. Harvinaista kylläkin minun kokemuksieni mukaan.
Höylään yhä eksääni. Kun olimme yhdessä niin ei pitänyt ääntä nyt kun harvemmasti tapaamme (hän haluisi useammin kun toivoo vielä yhteenpaluuta) on hän alkanut ärsyttävästi minusta liioitellun oloisesti ääntelemään ja myös itkemään yhdynnän päätteeksi. Tämä vaivaa ja ärsyttää minua. Toinen seksikumppanini ei ääntele, hengitys tiivistyy ei muuta. Itse ääntelen jonkin verran jos on aihetta en teeskentele.
Meidän isäntä päästi kerran oikean megapierun, ei siitä nauramisesta meinannut tulla loppua ollenkaan
se huutaa täysillä "huooorrraaaaaa" kun ampuu lastin.
Juu, sellainen karjaisu kuuluu. Tosin nyt on joutunut ääntelyä hillitsemään, kun on entistä harvemmin mahdollisuus rakastella ilman "kuulevia" korvia.
Kerran ukko äänteli kun paneskeltiin,koira kävi kasseihin kiinni takaapäin, heiluivat vissiin houkuttelevasti
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:43"]
Höylään yhä eksääni. Kun olimme yhdessä niin ei pitänyt ääntä nyt kun harvemmasti tapaamme (hän haluisi useammin kun toivoo vielä yhteenpaluuta) on hän alkanut ärsyttävästi minusta liioitellun oloisesti ääntelemään ja myös itkemään yhdynnän päätteeksi. Tämä vaivaa ja ärsyttää minua. Toinen seksikumppanini ei ääntele, hengitys tiivistyy ei muuta. Itse ääntelen jonkin verran jos on aihetta en teeskentele.
[/quote]
Alkaa itkemään? Siis mies vai?
Huh huh, mikä lapanen.. =(
Mies ei seksin aikana oikein muuten puhu tai pukahda, saattaa kevyesti murahdella, mutta kun saa orgasmin niin kuuluu "AHH!". Sen kovuudesta ja äkkinäisyydestä voi päätellä kaikenlaista.
Mun mies näyttää lähinnä siltä että siihen sattuu, ja pitääkin sellaisen ihmeellisen pingottuneen äänen. Aluksi ihmettelin koko juttua, oli se niin hämmentävää, mut nykyään oon tottunut ja olisi muunlainen reaktio outoa.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:48"]
Kerran ukko äänteli kun paneskeltiin,koira kävi kasseihin kiinni takaapäin, heiluivat vissiin houkuttelevasti
[/quote]
Meillä taas mä voihkin ja ekoilla kerroilla koira tuli nuolemaan mieheni naamaa ja kokeili hampailla nenää. Kun laitoimme koiran oven taakse alkoi se vinkumaan hätäisesti, kun kuuli mun voihkinnan. Nykyään tuo koira ei enää välitä ääntelyistä.
joo, mun ukko sanoo aina ÖRGGGHHHHHHHH!!!!!!
joo meillä kans laulaa jotain omaa biisiään, mite se ny meni, ai nii " kuka muu muka kuka muu muka..." jne. Ja sit huutaa V*ttu nyt tarkkana MÄ tuuuuiin SAATA*NA!!!!
Kukaan eksistä ei pitänyt, ehkä lähinnä sisään työntyessään huokaisivat äänekkäästi ja o:n hetkellä saattoivat vähän ynähdellä. Nyksä sen sijaan ulvahtelee ja karjahtelee ja nytkähtelee joskus aika hurjastikin. Melkein pelästyin ensimmäisellä kerralla, mutta nyt kun siihen on tottunut, se on itse asiassa aika vetoavaa. (Joo, olen ihan rakastunut. :D )
Musta olis kiihottavaa jos mies pitäis enemmän ääntä seksin aikana. Lauetessa vaan semmoinen pidättyvä '...äh'
Joo toisinaan- murisee tms.