Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti koska mies ei halua sitoutua?

Vierailija
06.11.2014 |

Olen siis raskaana vasta viikolla 8 ja olen ollut parisuhteessa miehen kanssa nyt vuoden. Minulla on paha PCO jonka takia kuukautiset ei tule kuin pari kertaa vuodessa ja en ovuloi luomusti (yritin lasta eksän kanssa 2 vuotta tuloksetta ja asia tutkittiin) joten emme ole käyttäneet suhteen aikana ehkäisyä. Mahdollisuudet raskauteen piti olla hyvin olemattomat ja minun on edelleen vaikea uskoa että olen raskaana! Ultrassa kävin eilen ja sen mukaan olen raskaana, ultrakuvassa näkyy epämääräinen "papu" vasta.

Olen niin paskana! Kosin miestä kesällä ja hän sanoi EI, perusteluna se ettei halua sitoutua minuun ainakaan vielä kun suhde on niin uusi. Otin kihlat puheeksi viimeksi kuukausi sitten, torjunta edelleen. Mies ei tiedä että olen raskaana, mutta en halua kertoa hänelle! 

Minusta tuntuu, että olisi oikein tehdä abortti, koska lapsen isä ei selkeästikään halua minuun sitoutua. Kertomalla lapsesta vaan painostaisin hänet sitoutumaan minuun (kenties) tai sitten jäisin yh:ksi. Olen hirveän vihainen miehelle ja vielä vihaisempi itselleni, mutta en halua lasta sellaisen miehen kanssa joka ei todella halua sitoutua minuun puolisona. En haluaisi tehdä aborttia enkä haluaisi olla yh, enkä toisaalta haluaisi kertoa miehellekään yllämainitusta syystä.

Mitä mä teen?!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit nyt vain sitä, että haluatko lapsen. Jos haluat, niin pidät lapsen silläkin uhalla, että jäät yh:ksi.

Oikeasti, jos mies ei sinuun halua sitoutua ja sanoo sen jopa ääneen, niin kannattaako sellaiseen suhteeseen panostaa? Kun sen kerta ääneen sanoo, niin se jo kertoo ettei häntä kiinnosta loukkaako hänen sanansa sinua vai ei.

Vierailija
2/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä tarkkaan miettiä sitä aborttia. Itse tein 23-vuotiaana abortin syystä että mies sanoi että minut jättää jos pidän lapsen. No, mies jätti vuoden päästä kumminkin, ja minä olin tappanut ainoan lapsen mitä koskaan tulisin kantamaan :( Olen katunut siitä asti sitä aborttia, tajunnut että ihan hyvin olisin yh:na pärjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pcos on sen verran pirullinen tauti, ettet ehkä koskaan saa toista tilaisuutta! Onnea matkaan.
T. sairauden takia lapseton

Vierailija
4/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsen pitää ja mies ei ja jättää sut, niin et sitten vikise elarien perään. Hyväksy asia ja elätä lapsi yksin kerta sen halusitkin.

Vierailija
5/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:13"]

Jos haluat lapsen pitää ja mies ei ja jättää sut, niin et sitten vikise elarien perään. Hyväksy asia ja elätä lapsi yksin kerta sen halusitkin.

[/quote]

En ole sanonut että aion pitää lapsen, vai olenko? -ap

Vierailija
6/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lapsi.

Jos mies ryhtyy hankalaksi ja jopa jättää sinut ja päädyt yksinhuoltajaksi, edessäsi on rankka sopeutuminen. Tästä huolimatta pidä lapsi, koska elämän suuria päätöksiä ei kannata tehdä sen perusteella, että joku mies saattaa suhtautua sinuun ilman vastuuntuntoa. Tee päätös mielummin sen perusteella, että epätodennäköisyyksistä huolimatta sinua on kohdannut ihme eli raskautuminen.

Vierailija
7/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Millä perusteella mies voi luikkia kuin koira veräjästä? Tiesihän hän harrastavansa seksiä ilman ehkäisyä.

Vierailija
8/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et halua lasta etkä halua tuota miestä, niin tee abortti ja jätä se mies myös. Jos haluat lapsen, pidät sen, mutta jos pelkäät että mies sitoutuu sinuun vain lapsen vuoksi, niin häivyt heti tai ainakin ennen lapsen syntymää. Jos haluat lapsen ja haluat miehenkin, niin pidät lapsen ja alat puhua häipymisestä taikka toteutatkin sen, mutta annat ymmärtää että jos mies kuitenkin haluaa alkaa perhe-elämää viettämään, niin on tervetullut mukaan.

Vierailija
9/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla only mahdollisuus saada lapsi, itse pitäisin lapsen. Mies menköön jos on mennäkseen. Miehiä tulee uusia, lapsia ei välttämättä tuolla taustalla.

Vierailija
10/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti edes yrittää mennä kihloihin vuoden päsätä seurustelun alkamisesta?

Vierailija
11/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä idiootti menin kihloihin vuoden päästä seurustelun alkamisesta. Naimisissa ollaan ja yhdessä 23 vuotta...

Ap jos haluat lapsen niin pidä se ja toki pärjäät yh:nakin.

Vierailija
12/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Millä perusteella mies voi luikkia kuin koira veräjästä? Tiesihän hän harrastavansa seksiä ilman ehkäisyä.
[/quote]

Mutta luuliko hän, että ap:n on mahdotonta tulla raskaaksi?

Vierailija
13/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:50"]

Minä idiootti menin kihloihin vuoden päästä seurustelun alkamisesta. Naimisissa ollaan ja yhdessä 23 vuotta...

Ap jos haluat lapsen niin pidä se ja toki pärjäät yh:nakin.

[/quote]

Mistä sinä tiedät, pärjääkö ap yh:na?

Kaikki eivät pärjää, tai vaikka pärjäisivätkin, eivät ole onnellisia.

Vierailija
14/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:38"]

Kuka idiootti edes yrittää mennä kihloihin vuoden päsätä seurustelun alkamisesta?

[/quote]

Halusin kihloihin koska rakastan tätä miestä. Mies sanoi että jos kävisi ihme että saisimme lapsen, niin hän haluaisi sen ilman muuta. Siksi oletin että on tosissaan kanssani. Ja päätin kosia, huonoin seurauksin. Ehkä hän ei ollut tosissaan mutta oli tai ei, sen miettiminen on myöhäistä nyt. -ap

Vierailija
15/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 14:38"]Kuka idiootti edes yrittää mennä kihloihin vuoden päsätä seurustelun alkamisesta?
[/quote]

Mää olen ollut jo naimisissa ja viidennellä kuulla raskaana ennenkuin oli kulunut vuosi ensitapaamisesta.