Varattuihin joskus ihastuneet, avautukaa!
Mitä olette tehneet? Yrititkö unohdaa vai rupesitko flirttailemaan? Tuliko salasuhde ja jäittekö kiinni?
Kertokaa pienistä tai isoista ihastuksista ja keinoista, joilla olette yrittäneet saada heitä kiinnostumaan teistä tai muuten iskeä kapuloita rattaisiin.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:16"]
Tämän hetkinen tilanne; Duunissa mies jonka kanssa ensin oltiin hyviä kavereita, vähän aikaan sitten kuvioon astui todella suoraa flirttailua hänen suunnaltaan jonka aluksi otin läpällä.
Hänellä vanhempi naisystävä (minä 21, mies 34 ja naisystävä häntä noin 10 vuotta vanhempi) ja kaksi lasta. Ennen tämän flirttailun alkua oli kuitenkin selvää että ovat lähes ainoastaan lapsien takia yhdessä.
Mutta nyt viikon päivät tuntenut jopa kaipaavani miestä ja todella haluavani häntä.
Tiedän, että mitään vakavaa ei ole tiedossa, enkä edes haluaisi koska uskon palaavani vielä exäni kanssa yhteen lähi tulevaisuudessa. Kuitenkin tuntuu että kaipaan huomiota ja seksiä, joten miksi ei. Tiedän että asia ei muuttaisi ystävyyttämme.
Ensi perjantaina ollaan menossa duuni porukalla ulos ja tiedän että mies tulee yrittämään silloin. Nyt jo ollut töissä hyvin selvä aikeistaan ja päivä päivältä haluan enemmän... En ole varmaan koskaan halunnut ketään näin paljon...
Aluksi olin että EI ja otin flirttailun vain imartelevana ja nyt HALUAN, mutta tuntuu väärältä...
En tiedä mitä tehdä... Mielipiteitä??
[/quote]
Naisystävä ehkä vähän huono sana, en keksinyt parempaakaan... En käytä suomenkieltä lähes ikinä. Ovat olleet kauan yhdessä, lapsia jne. Avovaimo ehkä parempi
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:01"]
Meidän entinen naapurin lumppu ihastui mieheeni ja jostain syystä kuvitteli mieheni tuntevan samoin. Sillon vututti nyt naurattaa :D vahingonilo paras ilo!
[/quote]
Miksi naurattaa? Minkä toinen tunteilleen voi, ja sinä et voi tietää, millaisia signaaleja miehesi on antanut.
[/quote]
No kuule kulta pieni. Luotan mieheeni 100% ja luulenpa, ettei tuo naisparka ole hänen tyyppiään :) Mieheni on luonteeltaan iloinen ja pyrkii olemaan ystävällinen kaikille. Sellainen nallekarhu. Ehkäpä tämä naikkonen sitten tulkitsi normaalin ystävällisyyden kiinnostuksen merkiksi. Ja kyllä niille tunteilleen voi jotain kun ei anna niiden liikaa hallita elämäänsä. Onhan näitä omallekin kohdalle joskus tullut, mutta ne menee ohi aikanaan.
Riskinsä siinä on, varsinkin jos syystä tai toisesta suhteeseen varatun kanssa ryhtyy. Voi käydä niinkin, että toinen osapuoli odottaa suhteen jatkosta jotain muuta kuin mitä se ikinä tulisi olemaan ja sen jälkeen ei ole kellään kivaa. Kun suhde tulee tiensä päähän, voi olla vaikeaa luovuttaa ja uskoa tosiasiat ja helposti sitä sitten sortuu siihen säälittävään perään ruikuttamiseen. Ja jos tällä perään ruikuttajalla sattuu olemaan lapsia, voi olla tiedossa uusia ongelmia, kun lähestymiskielto/kunnianloukkaus syyte tms. kantautuu lastensuojelun korviin. Eli ehkä miettisin pari kertaa mihin ryhtyisin, sivusta kun on vastaavaa tilannetta päässyt seuraamaan.
Jos ihastuu vain pyllynreikään niin eihän se ole niin paha, kuin jos rakastuisi itse henkilöön vai?
Minun tilanne on se että itsellä pidempi parisuhde takana ja pedin puolella kovasti ongelmia, mieheni ei yksinkertaisesti halua minua tai ketään muutakaan. Seksi ei kiinnosta. Olen siis nuori, nätti ja pidän itsestäni huolta. Siinä ei ole siis syy.
No tapasin itseasiassa netissä miehen joka oli myös varattu ja tiesin sen alustapitäen. Asia sopi minulle hyvin koska joku oli samassa tilanteessa kuin minä, tarvitsi vain seksiä ja jännitystä elämään. :) Noh HITTO tämän miehen kanssa synkkasi ja tyhmänä naisena sitten menin kiinnostumaan liikaa tämän miehen elämästä ja miehestä yleensäottaen. Tunnen itseni hyvin typeräksi asian takia. Mieshän ei tietystikkään ole kiinnostunut muusta kun seksistä ja pienistä viestittelyistä. Asia sai miettimään nykyistä avoliittoani uusin silmin. Ehkä nykyinen ei minulle vaaan yksinkertaisesti riitä? Haluanko lapsia ja naimisiin jos olen kerran pettänytkin? Olisinko jossain muualla onnellisempi?
Tällä hetkellä maailman kiltein ja rakastavin mies. Kunnon luotettava mies. Harvassa on nykyaikana.
Päätökseni on jäädä mieheni luo, hyväksyä että intohimo vuosien jälkeen hiipuu ja ilo pitää löytää muista asioista. Salasuhteeni lopetan tänään.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:38"]
Jos ihastuu vain pyllynreikään niin eihän se ole niin paha, kuin jos rakastuisi itse henkilöön vai?
[/quote]
Apua, miten voi ihastua pyllynreikään? ;D
En tajua mikä siinä on että vaikka olisi kuinka päättänyt että kyse on vaan seksistä. Koko lähtötilanne muutenkin ihan naurettavan surkea kun tapaa netissä varatun niehen.Miksi sitä pitää mennä ihastumaan varattuun varattuna? MIKSI. Vaikka oma suhde kunnossa, paitsi fyysisesti. Kyllä sekottaa ajatuksia.
Nro 59
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:09"]En tajua mikä siinä on että vaikka olisi kuinka päättänyt että kyse on vaan seksistä. Koko lähtötilanne muutenkin ihan naurettavan surkea kun tapaa netissä varatun niehen.Miksi sitä pitää mennä ihastumaan varattuun varattuna? MIKSI. Vaikka oma suhde kunnossa, paitsi fyysisesti. Kyllä sekottaa ajatuksia.
Nro 59
[/quote]
Tiedän mistä puhut. Mulle kävi samoin..tosin en ole lopettamassa sillä saan tunteilleni vastakaikua. N40
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:09"]En tajua mikä siinä on että vaikka olisi kuinka päättänyt että kyse on vaan seksistä. Koko lähtötilanne muutenkin ihan naurettavan surkea kun tapaa netissä varatun niehen.Miksi sitä pitää mennä ihastumaan varattuun varattuna? MIKSI. Vaikka oma suhde kunnossa, paitsi fyysisesti. Kyllä sekottaa ajatuksia.
Nro 59
[/quote]
Tiedän mistä puhut. Mulle kävi samoin..tosin en ole lopettamassa sillä saan tunteilleni vastakaikua. N40
[/quote]
Kiva että jollain sama tilanne. Kaikkea hyvää teidän suhteelle! :)
Sitä kysyisin teiltä vielä että jos varattu mies antaa vastakaikua niin miten pystytte luottamaan mieheen jos hän surutta pettää naistaan. Itse epäilen kaikkea mitä varattu ihastukseni minulle kertoo. Huijaahan hän muitakin.
Miten häiritseeköbse asia muita samoin kun minua?
Olin 14-15vuotiaana ihastunut varattuun. Jos olimme samassa paikassa ryyppäämässä niin pussailimme. Nyt olen 19 ja seurustelen tuon miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:09"]Olin 14-15vuotiaana ihastunut varattuun. Jos olimme samassa paikassa ryyppäämässä niin pussailimme. Nyt olen 19 ja seurustelen tuon miehen kanssa.
[/quote]
Uskalsimme siis molemmat vihdoinkin kertoa tunteemme toisillemme ja lähdimme onnettomista suhteista tähän uuteen yhteiseen mutta tällä kertaa aikuisemmin eli emme pettäneet tai pitäneet mitään salasuhdetta.
Ihastuin tulisesti opiskelukaveriini, jonka myöhemmin sain tietää seurustelleen jo pitkään. Kerroin hänelle tunteistani, mutta samalla kerroin että en halua kenenkään suhdetta rikkoa enkä siis yritä mitään, kunhan vain halusin että mieskin tietää missä mennään. Sanoin toivovani, että voisimme silti edelleen olla kavereita. Mies suhtautui tähän oikein hyvin, ja olin tyytyväinen että kerroin hänelle tilanteesta. Hän kun on sellainen naisia hyvin lämpimästi kohteleva mies, ja oli tullut minuakin muutaman kerran niin lähelle että sydämestä otti - ihan kaverina siis vain hänen puoleltaan. Kun kerroin tunteistani, hän osasi rajoittaa käytöstään niin, ettei minulle tullut liian kuumat paikat hänen seurassaan.
Mies erosi sitten parin vuoden kuluttua silloisesta kumppanistaan, ja puoli vuotta tästä eteenpäin ihastui minuun. Oma ihastukseni oli silloin jo laantumassa, mutta roihahti uudelleen liekkeihin hyvin nopeasti. Se oli todella, todella kuumaa ja täydellistä, juuri sellaista kuin olin aina mielessäni kuvitellutkin! Suhde oli kuitenkin pian ohi. Se oli niitä, jotka palavat kuumalla liekillä nopeasti loppuun.
Olen onnellinen siitä, että toimin reilusti enkä edes yrittänyt iskeä miestä hänen ollessaan varattu. Se, mitä sain sitten myöhemmin, oli niin paljon ihanampaa kuin pettämiseen osallistuminen olisi ollut salailuineen ja valehteluineen. Saimme viettää kaikki päivät yhdessä, myös julkisilla paikoilla, mitään pelkäämättä ja häpeämättä, ja niin myös teimme! Sitä paitsi tämä mies on niin moraalinen olento, että hän tuskin olisi mennyt ansaan vaikka olisin yrittänytkin saada häntä pettämään kumppaniaan. Olisin vain pilannut maineeni hänen silmissään, ja yrittäminen olisi siis johtanut siihen, että en olisi koskaan saanut nauttia hänestä.
Nykyään olemme molemmat tahoillamme niissä lopullisiksi tarkoitetuissa suhteissa ihanien ihmisten kanssa. Muistelen noita aikoja vieläkin lämmöllä. <3
Noh, mun tapauksessa mies paljastui varatuksi vasta parin kuukauden tapailun jälkeen. Mies ei oikein koskaan ollut halukas ottamaan mua kylään, aina keksi tekosyitä ja minä en nuorena ja tyhmänä osannut kyseenalaistaa miksi. Ensimmäisen (ja samalla viimeisen) kerran miehen luona kummastelin, kun kämpässä oli tämän "exän" tavaroita.. paljastui että mies oli kihloissa ja nainen oli vain viikonloppureissulla parin lapsen kanssa. Lähti kyllä ukko vaihtoon ja kehtas vielä perään soitella ja ihmetellä mikä meni vikaan :D Ei mennyt kauaa, kun sitten oikeasti erosivat. Taisi olla muutama muukin kyseisellä herralla kierroksessa.
Ihastuin työhön liittyvällä viikonloppukurssilla yhteen mieheen. Itse olen 35, mies melkein 50. Tyyppi ei ole edes kovin komea, mutta äärettömän mukava, ja jotenkin sai minusta parhaat puoleni esiin, nauroi jutuilleni ja oli hauska ja puhelias. Meillä oli tosi paljon puhuttavaa, koska olemme saman alan opettajia. Välillämme ei ollut minkäänlaista flirttiä, koska olimme koko ajan muiden kurssilaisten ympäröiminä, mutta illanvietossa juttelimme keskenämme lähes koko ajan. Sovimme, että vierailemme toistemme työpaikoilla jakaaksemme ideoita jne. Ensi viikolla olen menossa tapaamaan miestä.
Kirjoitan tämän lähinnä jakaakseni oman näkökulmani. Olen ollut pitkään naimisissa, samoin tämä mies. Uskon, että tästä ei varmastikaan seuraa yhtään mitään, mutta janoan sitä tunnetta, että joku olisi vielä ihastunut minuun, ja uskon, että tämä mies saattaa olla. Hän ei varmastikaan paljasta sitä koskaan, pitää itseään liian vanhana minulle, mutta kyllä häntäkin varmasti hivelee se, että nuorempi nainen viihtyy hänen seurassaan. Olen ylpeä itsestäni, koska olen niin lojaali luonne, että en ikimaailmassa pettäisi miestäni. Mutta pieni ihastuminen antaa kivasti potkua elämään ja vähän buustia itsetunnolle! Elämä ja viehätysvoima eivät tosiaan pääty siten kolmeenkymppiin.
Alotettiin kavereina. Ihastuttiin, minä jopa rakastuin. Aivan käsittämättömän korventava tunne, varsinkin kun olimme pakon sanelemana lähes päivittäin kontaktissa. Kyllähän siihen seksikin sitten tuli mukaan. Sovittiin, että homma loppuu ja parempi ottaa etäisyyttä. Eihän tuo olisi ikinä loppunut, ellen olisi muuttanut (muista syistä tosin) pois.
Mutta helppo huudella, mikä on väärin, kun ei ole omalle kohdalle sattunut. Ennen tätä olin itsekin hyvin mustavalkoinen pettämisjutuista. Nykyään ymmärrän, ettei kaikki ole niin yksoikoista.
Tämän hetkinen tilanne; Duunissa mies jonka kanssa ensin oltiin hyviä kavereita, vähän aikaan sitten kuvioon astui todella suoraa flirttailua hänen suunnaltaan jonka aluksi otin läpällä.
Hänellä vanhempi naisystävä (minä 21, mies 34 ja naisystävä häntä noin 10 vuotta vanhempi) ja kaksi lasta. Ennen tämän flirttailun alkua oli kuitenkin selvää että ovat lähes ainoastaan lapsien takia yhdessä.
Mutta nyt viikon päivät tuntenut jopa kaipaavani miestä ja todella haluavani häntä.
Tiedän, että mitään vakavaa ei ole tiedossa, enkä edes haluaisi koska uskon palaavani vielä exäni kanssa yhteen lähi tulevaisuudessa. Kuitenkin tuntuu että kaipaan huomiota ja seksiä, joten miksi ei. Tiedän että asia ei muuttaisi ystävyyttämme.
Ensi perjantaina ollaan menossa duuni porukalla ulos ja tiedän että mies tulee yrittämään silloin. Nyt jo ollut töissä hyvin selvä aikeistaan ja päivä päivältä haluan enemmän... En ole varmaan koskaan halunnut ketään näin paljon...
Aluksi olin että EI ja otin flirttailun vain imartelevana ja nyt HALUAN, mutta tuntuu väärältä...
En tiedä mitä tehdä... Mielipiteitä??