Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tubulaariset/kehityshäiriöiset/asymmetriset rinnat

Vierailija
06.11.2014 |

Huomenia AV-mammat!

Onko kenenkään rintoja korjattu tubulaarisuuden/kehityshäiriön/asymmetrian vuoksi yksityisellä tai julkisella puolella? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta luin, että "käytöhäiriöiset rinnat" :D Tisseillä asenneongelma. Mutjuu, itseltä löytyy tubulaariset rinnat ja itsekkin mietin mahdollista korjausleikkausta.

Vierailija
2/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt tohtorilla ? Itteeni jotenkin hirvittää edes se lääkäriin meneminen. Kärsin itse siis lievästä tubulaarisuudesta, toinen tissi huomattavasti toista isompi ja toista tissiä ei oikeestaan edes ole.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi, en ole lääkäriin asti asian tiimoilta ikinä uskaltanut..

Vierailija
4/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks tubu rintainen.. pelottaa mennä arvauskeskuksee tälläsen asian takia. Jää varmaan menemättä, monta vuotta kyl jo miettinyt..

Vierailija
5/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näyttää ja tuntuu toinen rinta ainakin kahta kokoa isommalta kuin toinen, rintsikoissa ei huomaa. Haluaisin joskus korjauttaa samankokoisiksi.. Häiritsee tosi paljon.

Vierailija
7/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin käydä lääkärillä mutta mut naurettiin ulos. Kuulemma olen ihan symmetrinen ja rintoja on monenlaisia. Itse en koe kovin symmetriseksi itseäni kun TÄYSIN laudasta rinnasta törröttää maata kohti kaksi pulskaa nänniä. Ja housukoko on 44. Tämä yksityisellä.

Vierailija
8/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista reaktiota itsekin pelkään! Oliko lääkäri yleislääkäri,plastiikkakirurgi vai mikä? Vaikka itse tiedän että asia ei ole millään tasolla normaali vaan uskon todellakin kärsiväni kehityshäiriöstä, silti pelottaa marssia lääkäriin.

-ap

Vierailija
9/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli naispuolinen naistentautien erikoislääkäri Helsingissä yksityisellä.

Vierailija
10/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termit on mulle uusia mutta kun nyt googlettelin niin mullahan on tommoset kanssa! Mutta siis.. oon luullu että nää on ihan normaalit kuitenkin, tämmöset ketunnenät? Onko tää nyt joku uus naisten keksintö, että saadaan perusteltua itelleen silareitten laitto?

-tyytyväinen tisseihinsä 

Vierailija
11/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla joku lääkärin nimi minne mennä ettei tarvitsisi käydä nöyryyttämässä itseään ympäriinsä. En tosin tiedä uskaltaisinko leikkaukseen, olen jo 34 ja lapset on pieniä, tuntuisi pelottavalta lähteä operaatioon kuitenkin pinnallisista syistä. Vaikka asia minua vaivaakin, en voi kehtas mennä uimahalliin tai saunailtoihin ja miehenkin edessä hävettää 20 vuoden jälkeenkin. Jotenkin olen jo alistunut tähän itseni piilotteluun.

-7

Vierailija
12/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:43"]

Termit on mulle uusia mutta kun nyt googlettelin niin mullahan on tommoset kanssa! Mutta siis.. oon luullu että nää on ihan normaalit kuitenkin, tämmöset ketunnenät? Onko tää nyt joku uus naisten keksintö, että saadaan perusteltua itelleen silareitten laitto?

-tyytyväinen tisseihinsä 

[/quote]

Onko sulla siis tällaiset? http://tubutissit.omablogi.fi/files/2014/11/Ennen1.jpg

Ei todellakaan ole normaalit. Hyvin tubulaarisilla ei voi edes imettää. No ei kyllä voi leikkauksen jälkeenkään, mutta ovat sitten normaalimman näköiset.

Vierailija
13/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Syyt eivät todellakaan ole pinnallisia, vaikka ulkonäöllisistä asioista onkin kyse! Mutta niin paljon monesta muustakin! Omat tubulaariset tissini korjattu julkisella 1,5 vuotta sitten ja vasta sen jälkeen ymmärsin, kuinka moneen elämän osa-alueeseen asia olikaan vaikuttanut. Varaa aika yksityiselle lääkäriasemalle suoraan plastiikkakirurgin tai naistentautien erikoislääkärin luokse. Näin itse tein ja sain sieltä lähetteen julkiselle puolelle leikkaukseen. Lähete ei tietenkään takaa leikkaukseen pääsyä, vaan sairaalat tekee päätöksen leikkaavatko. Mutta aina kannattaa yrittää <3 

Vierailija
14/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että ei ihan noin "pahat".

Vierailija
15/17 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:38"]

Kyseessä oli naispuolinen naistentautien erikoislääkäri Helsingissä yksityisellä.

[/quote]

Ikävä kuulla :(

Vierailija
16/17 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä on korjautin. Halusin olla varma kirurgista joka minuun kajoaa, eikä julkisella puolella vaivaa aina tunnisteta, kuten ei kaikilla yksityisilläkään. Ensimmäinen lääkäri jonka tapasin yksityiseltä puolelta alkoi vain selittää, ettei tubulaariset rinnat ole kokkaat, vähätellen minua! Toinen plastiikkakirurgi tunnisti heti vaivani. 

Rintani korjattiin nännipihan kohotuksella (benelli mastopexy) ilman implantteja.

Vierailija
17/17 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla julkisella. Sanoin asiasta lukion terkalle joka laittoi lähetteen plastiikkakirurgille. Olen ollut kolmessa leikkauksessa asian takia ja nyt on valmista kauraa. Ihmettelin miten sujuvasti kaikki kävi, nopeasti pääsin lääkärille ja leikkauksiin.