Käärijä ei ollutkaan yhden hitin ihme!
Uusi single Huhhahhei on julkaistu, ja on kyllä mielestäni yhtä hyvä kuin Cha Cha Cha. Pelkäsin että Käärijä jäisi yhden hitin ihmeeksi, mutta onneksi olin väärässä 💚
Mitä itse pidätte biisistä?
Kommentit (14)
Siis vieläkö joku palvoo sitä koiranrääkkääjää, joka ei erota Ukrainan ja Ruotsin lippuja toisistaan ja vielä haistattelee kovaan ääneen, jos joku häntä kritisoi?
Esim kappale Mic Mac on myös hyvä.
Vierailija wrote:
Siis vieläkö joku palvoo sitä koiranrääkkääjää, joka ei erota Ukrainan ja Ruotsin lippuja toisistaan ja vielä haistattelee kovaan ääneen, jos joku häntä kritisoi?
Varmaan joku 50 plus siideripissis, jonka bmi on sama kuin ikä...?
On sillä biisit ennen cha cha chaata ollut hyviä. Mikä tää eläinrääkkäys juttu on?
Vierailija wrote:
On sillä biisit ennen cha cha chaata ollut hyviä. Mikä tää eläinrääkkäys juttu on?
Jonkun koira karkasi lavalle kesken esityksen niin otti syliin
Julkaistiinhan Its crazy its party kappale ennen tuota ja menestyi sekin biisi todella hyvin. Tästä on jopa musavideokin ja tosi makee sellainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jonkun koira karkasi lavalle kesken esityksen niin otti syliin
Käärijä sen koiran sinne toi ja nosti ilmaan kuin olisi apina Leijonakuninkaassa.
Onko Käärijä Pekko Aikamiespojan poika kun molemmat huutaa Tsaa!...?
Vierailija wrote:
Oot ihan mahdoton
Käärijä on ihana ja mä unelmoin siitä ennen nukkumaanmenoa. Tsori.
Olen positiivisesti yllättynyt molemmista uusista sinkuista, vaikka ei ihan minun musaa ole.
Okei, "Cha Cha Cha" ja nyt "Huhhahhei"... Vielä kun tekee 8-10 muuta biisiä, kaveri voi saada julkaistua ensimmäisen albuminsa.
Vierailija wrote:
Okei, "Cha Cha Cha" ja nyt "Huhhahhei"... Vielä kun tekee 8-10 muuta biisiä, kaveri voi saada julkaistua ensimmäisen albuminsa.
Kyllä sillä hitit tosiaan yhteen jää. Varmaan mennyt tänäänkin useita kymmeniä.