Niin suosittu Vain elämää onkin paljastunut tylsäksi ohjelmaksi. Muita?
Olen kyllä yrittänyt katsoa jaksoja, jotta pysyisin kärryillä siitä mistä muut puhuvat, mutta ei sille mitään vaan voi - tylsä!
Tuntuu että siinä on ihan liikaa kaikenlaisia aktiviteetteja - hehän jopa syövät musiikin lomassa! Ei kai se ketään kiinnosta?!! Laulakaa vain ne laulunne ja tiivistäkää lähetys tuntiin.
Kommentit (23)
Olen tykännyt aikaisemmista tuotantokausista, mutta tämä on ollut kyllä suuri pettymys.
Musta Elastisen päivä oli hyvä, koska kaikista biiseistä oli saatu muokattua esittäjien näköiset. Jenninkin esitys oli ihan hauska, vaikka olikin tyypillistä hönkäilyä. Niin ja ehkäpä artistit tietää etukäteen esitettävät biisit, mutta eivät tiedä miyä kukakin esittää.
Ihana ohjelma! Sopii niin perjantai-illan tunnelmaan kun väsyttää rankan työviikon jälkeen. Saa ollakin ohjelmassa rauhallinen tempo ja sisältö. Voihan sen joku toinen kokea tylsäksikin. Mutta mä oonkin tällainen keski-ikäinen tylsä täti. Joku Posse on suunnattu enempi mun lasten ikäisille.
Joo, tämä ohjelma olisi oikeasti katsottavissa, jos olisi vähemmän lässytystä ja keskityttäisiin musiikkiin!
Onko muuten totta, että ohjelmassa kuullaan ainakin osasta biiseistä studioversiot, ei oikeata live-vetoa? Noloa, jos näin tosiaan on...
Ei pysty ei kykene, maailman tylsin ohjelma
Mä en ole ikinä katsonut tota ohjelmaa..
Mä en tajua siinä että miks ne yllättyy kaikista biiseistä mitä esitetään ku siinä näytetää ennen biisiä se pätkä missä kerrotaan taustasta jne, kertooko ne jokasen biisin tarinan nauhalle
Jotkut on hyviä. Musta apulanta ja paula vesala päivät oli hyviä. Mutta voi jeesus, tää päivä on ihan hanurista ja jennin päivä oli yksinkertaisesti tylsä. Koivuniemen biisit kun tietää, ei tarvii varmaan katsoa ollenkaa.
Playback pilannu tän kauden - sori vaan kaikille mut näin on
Samulin jakso tulee muuttamaan kaiken
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:53"]
Samulin jakso tulee muuttamaan kaiken
[/quote]
Ennakkoa katson ja allekirjoitan! Samuli on niin mystinen hahmo, hänessä on tosi erikoinen energialataus ja - uskallanko sanoa? - aura
Lol en auroista tiedä mutta jopa jenni on edukseen Samulin jaksossa!
No siinä on ainakin yksi jakso jossa ei kuulla YHTÄKÄÄN VIRSIÄ!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:04"]
Mä en ole ikinä katsonut tota ohjelmaa..
[/quote]
miksi sua kiinnosti avata tää ja kommentoida?
Tympääntynyt olen , tänäänkin katsoin mielummin possea. On niin teenneistä katsottavaa. Vesalan päivästä kyllä pidin vaikka olikin rankat aiheet.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:22"]
Lol en auroista tiedä mutta jopa jenni on edukseen Samulin jaksossa!
[/quote]
en sanois, pointtina vaan olla nätti
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:25"]
Tartu mikkiin on toinen hyvä.
[/quote]
Tartu dickiin lopetetaan kokonaan.
Tartu mikkiin on toinen hyvä.