Pelottaako viimeinen tuomio?
Pelottaako kaikkivaltiaan Jumalan tapaaminen? Pelottaako se, että vanha vihtahousu syyttää synneistä? Minua ei. Jeesus on sovittanut kaikki syntini ja pääsen kuin koira veräjästä.
Kommentit (10)
Ei.
Ei ole mitään, pienintäkään, todistetta siitä, että sellainen paikka olisi.
Ei pelota. Minua odottaa suuri sika ja kaikki kookospähkinät jotka jaksan kantaa.
Niin lupaa mutajumala Pikkiwoki.
Ei pelota. Jos olisin kristitty niin voisi pelottaa mutta kun en ole. Kuolemanjälkeisistä asioista ei ole kukaan tullut takaisin kertomaan. Suosittelisin muitakin murehtimaan enemmän siitä, mitä tapahtuu elämän aikana kuin siitä, mitä tapahtuu elämän jälkeen.
Minua huolettaa se, että en eläessäni saa asioita hoidetuksi kunnialla ja kunnolla. Kunnolla ei siis ole sama kuin kristinuskon moraalin mukaan kunnolla vaan oman moraalini mukaan kunnolla. Huoletuksen syy ei ole pelko elämänjälkeisistä tuomioista vaan se, että en itse ole tyytyväinen enkä saa itse elettyä kuten haluaisin. Tarttis tehrä jotakin ja se jotakin ei sisällä jeesustelua, mikä tässä lähetystyöntekijöille kerrottakoon. Teidät on nähty, punnittu ja keposiksi havaittu.
Joutuu semmoiseen huoneeseen, jossa on piruja jotka pakottaa ottamaan suihin. :/
Ei kyllä pelota :) Moni todellisuuteen perustuva asia pelottaakin sitten enemmän.
Eikös se sovittanut kaikkien ihmisten synnit. Päästään veräjästä kaikki.