Raskaana ehkä ihmiselle johon justiin tutustunut..
VOI PERKELE...Onhan ehkä vähän liian aikasta miettiä kun en oo raskaustestiä tehnyt, mutta menkat myöhässä..Oon 19v ja pari viikkoa tuntenut tän "isäehdokkaan"...Miten kestän jos teen abortin? Oon aina ajatellut että aborttia en tee, mutta tässä ei ehkä muuta vaihtoehtoa olisi...
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:44"]
Hei, itsellä aivan sama tilanne paitsi että olen raskaana aivan 100% varmasti. Kolme viikkoa sitten tavattiin ja päädyttiin sänkyyn ja tässä sitä ollaan, raskaana. Olen myös 19v. Mies onneksi 25 ja älysi heti että aikoo olla tukena, ja aion siksi pitää vauvan. Tulee mukaan neuvolaan ja nähdään päivittäin melkein. Tsemppiä! :)
[/quote]
Just... Alle 25 vuotiaana sulla on tuota tahtia jo kolme "tukijaa".
Mä en voi käsittää miten helposti naiset päätyy tuohon tilanteeseen!
Kuinka vaikeaa se on käyttää kumia?
Melkein suurin osa näistä jotka rupeaa seurustelemaan, niin ensimmäisen vuoden sisällä ollaan jo raskaana! Ei siinä ole vielä tutustunu tarpeeksi uuteen kumppaniin, että edes kestäis sen vauva-ajan.
Miksi te nuoret ette arvosta parisuhdetta ja ydinperhettä, vaan haluatte mieluummin suoraan yh-äideiksi?
Se on kuulkaas oikeasti elämänlaatua kohentavaa kun hankkii ensin luotettavan puolison jonka kanssa jakaa vastuuta ja arjen iloja ja suruja niin lastenkasvatuksessa kuin perheen elatuksessakin. Teillä nuorilla olisi vielä runsaasti aikaa siihen. Toki suhde voi kariutua, mutta en ymmärrä miksi nuoret ihmiset ehdoin tahdoin hankkiutuvat tilanteeseen, jossa jäävät yksin pienen lapsen kanssa. Noista "tukijoista" kun ei tiedä jaksavatko olla rinnalla edes raskauden loppuun saakka. Eikä se silti ole sama asia jos ei eletä yhteistä arkea.
Kaipaisin alapeukuille perusteluja, minua oikeasti kiinnostaa keskustelu tästä. Miksi yksin on parempi hankkia lapsi kuin kaksin?
5
Hei, itsellä aivan sama tilanne paitsi että olen raskaana aivan 100% varmasti. Kolme viikkoa sitten tavattiin ja päädyttiin sänkyyn ja tässä sitä ollaan, raskaana. Olen myös 19v.
Mies onneksi 25 ja älysi heti että aikoo olla tukena, ja aion siksi pitää vauvan. Tulee mukaan neuvolaan ja nähdään päivittäin melkein.
Tsemppiä! :)