Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUOMALAISET OVAT SAIRAALLOISEN RUMIA!

Vierailija
06.11.2014 |

MITEN VITUSSA 97,69% SUOMALAISISTA VOI OLLA NIIIIIN SAIRAALLOISEN RUMIA! MUIHIN MAIHIN VERRATTUNA SUOMALAINEN NÄYTTÄÄ LÄHESTULKOON KEHITYSVAMMAISELTA, ETENKIN PERSJALKAISET NAISET HEVOSNAAMOINEEN OVAT KAUKANA NORMAALI IHMISEN NÄKÖISESTÄ.

Itse en onneksi ole ruma joten on kompetenssia ilmaista mielipiteensä.

Anteeksi, oli pakko avautua. Helpotti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sulla huudatutti...

Vierailija
2/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit kauneusleikkaukseen niin saisit itsetunnon? Nussit varmaan neekereitä ja musujakin ja pidät itseäsi erikoisena, äänestät rätti päässä vihreitä ja sinulla on helvetin paha olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mä en kuulu niihin 97.69%

Vierailija
4/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:28"]

Kylläpä sulla huudatutti...

[/quote]

Ahdisti niin piti keksiä joku uusi ja omaperäinen aiheenavaus.

Vierailija
5/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SITTE VIELÄ NIIN PERKELEEN HULLUJA! MITEN VOIKIN OLLA NIIN SAIRAALLOISEN HULLUJA IDIOOTTEJA ETTÄ KAIKESTA SITÄ VITTU VETÄÄ HERNEEN NENÄÄNKI KU VOIS VAAN LÄHTEÄ VAIKKA MUILLE MAILLE NIINKU ÄIDIN PIKKU POIKAKI AIKOINAAN!

Vierailija
6/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa naamastas kuva lyön 2700€ vetoa, että oon sua kauniimpi :)

Vierailija
7/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä jonnekin toiseen maahan, kun noin sapettaa. Eihän meitä tarvii katella.

Valintahan se on tuokin, että vaan huudetaan ja kiukutellaan, eikä vaan muuteta esim Itävaltaan, jossa kaikki ihmiset ovat siroja ja nättejä.

Vierailija
8/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikkupoika lähtee hernemaille...

Vierailija
9/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:32"]

Sun pitää mennä jonnekin toiseen maahan, kun noin sapettaa. Eihän meitä tarvii katella.

Valintahan se on tuokin, että vaan huudetaan ja kiukutellaan, eikä vaan muuteta esim Itävaltaan, jossa kaikki ihmiset ovat siroja ja nättejä.

[/quote]

Itävaltalaiset kauniita, no eivät ole. Sveitsiläisten jälkeen vielä Euroopan mulkuimpia.

Vierailija
10/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta oikeesti. Esim. Baltian maissa pidetään kehitysvammaiset poissa muiden ihmisten silmistä. Heitä ei ihmisten ilmoilla katsella. Kuinka vitun sairasta.

Vierailija
11/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:30"]Onneks mä en kuulu niihin 97.69%
[/quote]
Ja onneksi minä taas kuulun. On hyvä, että tuollaiset ap:n kaltaiset höhlät ymmärtävät kiertää minut kaukaa.

Vierailija
12/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:29"]Mitä jos menisit kauneusleikkaukseen niin saisit itsetunnon? Nussit varmaan neekereitä ja musujakin ja pidät itseäsi erikoisena, äänestät rätti päässä vihreitä ja sinulla on helvetin paha olla.
[/quote]

Tää oli musta semmonen kommentti, joka kertoo kirjoittajasta aika paljon. Kuten myös tämä aloitus. Onneksi kaikki ei ole teidän kaltaisia.

Vierailija
13/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kaunotar, mutta olen kiva ja ystävällinen. Se riittää itselleni ja miehelleni

Vierailija
14/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kaunotar, mutta olen kiva ja ystävällinen. Se riittää itselleni ja miehelleni

Vierailija
15/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kaunotar, mutta olen kiva ja ystävällinen. Se riittää itselleni ja miehelleni.

Vierailija
16/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:29"]Mitä jos menisit kauneusleikkaukseen niin saisit itsetunnon? Nussit varmaan neekereitä ja musujakin ja pidät itseäsi erikoisena, äänestät rätti päässä vihreitä ja sinulla on helvetin paha olla. [/quote] Tää oli musta semmonen kommentti, joka kertoo kirjoittajasta aika paljon. Kuten myös tämä aloitus. Onneksi kaikki ei ole teidän kaltaisia.

[/quote]

Ai sinäkin pidät itseäsi parempana ja jotenkin erikoisena, sopii vihreitä äänestäville. Teillä on tod usein päässä vikaa ja narsismin piirteitä. Ei teissä ole mitään erikoista!

Vierailija
17/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan ap nyt sitä pärstäs kuvatusta, niin myö päästään vertailemaan! Ken on meistä kaikkein kaunein...

Vierailija
19/19 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 00:32"]

[/quote]

Itävaltalaiset kauniita, no eivät ole. Sveitsiläisten jälkeen vielä Euroopan mulkuimpia.

[/quote]

Aivan totta. hitlerkin tuli sieltä, samoin kuin entinen akka (ei hitler). Aivan kahjoja .