Puhuttiin miehen kanssa avioeroista
Ja siitä, miksi perheenisät lähtevät toisen naisen matkaan ja rikkovat perheensä. Mies sanoi, että hän ei todellakaan ymmärrä, mitä tarjottavaa yhdelläkään naisella voisi hänelle olla, niin että hän lähtisi tästä menemään. Että olisi aivan absurdia, että jonkun naisen takia hän asuisi erossa lapsistaan, ja ei voisi leikkiä niiden kanssa joka päivä töistä tultuaan. Eikö ole aika hyvin sanottu?
Kommentit (7)
Uskoisin, että noin suurin osa ajattelee kunnes kohdalle osuu sellainen nainen ettei muulla ole mitään väliä.
No jos vuosikausia on ollut tuntematta rakkautta, kiimaa, läheisyyttä, ystävyyttä, ihastumista ja yht'äkkiä sitä saa äärettömän paljon kaikkea, niin en yhtään ihmettele että joillain menee nuppi sekaisin ja eroaa perheestään.
Mun mielestä oli tosi hyvin sanottu ja osoittaa että sun mies tuntee rakkautta omaa perhettään kohtaan ja myös saa sitä itse.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:47"]
Mun mielestä oli tosi hyvin sanottu ja osoittaa että sun mies tuntee rakkautta omaa perhettään kohtaan ja myös saa sitä itse.
[/quote]
Lisäisin vielä sen, että ihanaa kun ap:n mies vielä kaiken huipuksi mietti rauhassa syvällisiä ja keskusteli asiasta, eikä vaan tokaissut jotain "Joo, huh ihan kauheeta, ku lapset jätetään joo, sellasii jotkut on joo" ....
no, kun pikkujoulut koittaa ja vierasta on tarjolla, niin äkkiä unohtuu ap:n miehen sanomiset ja sinne jää lapset eikä paljon leikkkiminen niiden kans isää kiinnosta
Meillä käytiin samaa keskustelua eilen ja mies tuumi, että esim. viidenkympinvillityksessä on varmastikin osaksi kyseessä miehen biologinen ominaisuus lisääntyä. Toisilla miehillä se vaan ajaa järjen yli eikä seurauksia osaa ajatella. Samalla hän ihmetteli, mitä liikuu nuoremman ihmisen päässä, kun alkaa seurustella isänsä ikäisen miehen kanssa.
Itse ihmettelen sitä, että miten niin moni mies villityksissään ottaa sen nuorikon ja alkaa siihen vaipparalliin uudelleen. Se valvominen ja pienten lasten sitovuus ei kiinnostaisi ainakaan itseäni enää pätkääkään.