Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hiljaisen palvelun kampaaja-parturille kysyntää Suomessa?

Vierailija
20.09.2021 |

Haaveissa on perustaa kampaamo missä ei puhuta toimituksen aikana vaan ainoastaan alussa tervehditään ja käydään läpi mitä asiakas haluaa sekä lopussa summan ilmoitus ja heipat. En ole puhelias vaan introvertti mutta haluaisin hyödyntää ammattitaitoani kampaajana ilman turhia hölinöitä ja asiakaskin saisi rentoutua rauhassa. Onko ihan tyhmä idea vai hyvä idea?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kävisi ilmi sinne liikkeeseen astuessa, että etikettinä siellä on olla hiljaa? Liikkeen nimestä? Kylteistä/opasteista? ”Meillä ei ole tapana turhia jaaritella”

Vierailija
22/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa huomata, etteivät ne kaikki hiljaista palvlelua haluavat ja muutenkin introvertit ihmiset asu ja elä kaikki samassa paikkaan.

Niitä on ympäri Suomen.

Epäilen, että ap olisi niin monipuolinen ja osaava kampaaja, että kaikki hiljaiset ja introvertit läpi Suomen matkustaisivat juuri hänen asiakkaikseen.

Kotikampaamona ap vois menestyä, mutta tuskipa hänelle riittäisi asiakkaita aivan niin paljona, että kannattaisi vuokrata tilat omaa kampaamoa varten.  Nuo liikehuoneistovuokrat ovat nimittäin isoja.

Jos ap kerran huolii asiakkaikseen pelkästään puhumattomat ihmiset ja eikä itsekään halua edes small talkata, niin luulempa ettei hänen kampaamonsa kassa kovin tiheästi kilise,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kävisi ilmi sinne liikkeeseen astuessa, että etikettinä siellä on olla hiljaa? Liikkeen nimestä? Kylteistä/opasteista? ”Meillä ei ole tapana turhia jaaritella”

Nettisivuilla, Facebookin sivuilla ja liikkeessä etikettinä ja mainoksina. Kun asiakas astuu sisään kerron heti minkälaista hiljaista palvelua ja rentoutumista on saatavilla.

Vierailija
24/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen sopisi vallan hyvin, mutta varmaan on aika paljon on asiakkaita jotka haluavat juoruta ummet ja lammet.

Vierailija
25/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimituksen? Erikoinen sanavalinta, jos puhutaan hiusten leikkaamisesta.

26/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin heti

Vierailija
27/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin mennä, jos kampaaja muutoinkin osaa asiansa. Voisihan se olla rentouttavaa istua tuolissa, nauttia päähieronnasta vailla huolta siitä, mitä sitä seuraavaksi keksisi puhella. Oikein hyvä idea siis!

Vierailija
28/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan kerro mitään henkilökohtaista kampaajalle. Puhun vain yleisistä asioista.

Vierailija
29/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulisin myös. Vaivaannun kampaajan tai esimerkiksi myös hierojan jutteluyrityksistä. Kampaamohetkeen olisi mukava saada myös hiljainen päähieronta. Useissa kampaamoissa päähieronta jo on, mutta puhuminen häiritsee sitä. Enkä usko, että mainostaminen tai etiketin kertominen olisi ongelma. Onhan esimerkiksi tuoksuttomiakin kampaamoita. Toki kampaamon kannattaisi sijaita jossain suuressa kaupungissa, että asiakaskuntaa riistäisi.

Vierailija
30/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla kahteen vuoteen. Olen Fiskarsin saksilla lyhentänyt latvoja vähä vähältä. Nyt olen saanut kampaajan tekemät ohennukset ja kevennykset pois ja tukka näyttää hyvinvoivalta ja paksulta.

Kotikonttorilla ja lämpökäsittelyjen vähenemisellä on varmasti myös ollut vaikutusta.

Vierailija
31/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt kampaajalla kahteen vuoteen. Olen Fiskarsin saksilla lyhentänyt latvoja vähä vähältä. Nyt olen saanut kampaajan tekemät ohennukset ja kevennykset pois ja tukka näyttää hyvinvoivalta ja paksulta.

Kotikonttorilla ja lämpökäsittelyjen vähenemisellä on varmasti myös ollut vaikutusta.

Jos lämpökäsittelet hiuksiasi niin muista käyttää lämpösuoja-ainetta ja laitteeksi suosittelen Dysonin Airwrapia.

Vierailija
32/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, he on kovia käymään parturissa, mutta heillä on jo ikää eli partureita loppuu urakalla 10 vuoden sisällä.

Hiukset voi leikata itse ja laittaa kiinni, niin me nuoremmat tehdään.

Vierailija
33/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, he on kovia käymään parturissa, mutta heillä on jo ikää eli partureita loppuu urakalla 10 vuoden sisällä.

Hiukset voi leikata itse ja laittaa kiinni, niin me nuoremmat tehdään.

Voi pyytää myös ystävää tai puolisoa tai siskoa tasoittamaan hiusten latvat. Fiskarsin parturisakset maksaa noin 20 euroa.

Vierailija
34/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaisi. Itse en puhu kampaajalla mitään paitsi niistä hiuksista. En ole hyvä small talkissa eikä kiinnosta jakaa asioitani tuntemattomalle. Käyn kampaajalla leikkauttakseni hiukseni, en puhumassa. Olen käynyt monilla eri kampaajilla, eikä kyllä ole tullut vastaan sellaista joka väkisin juttelisi eli kyllä he osaavat hiljaakin olla.

Vierailija
35/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen sosiaalinen ekstrovertti mutta rasittaa älyttömästi jutella small talkia kampaajan kanssa kun mieluummin lukisin omaa kirjaani

Vierailija
36/36 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40623 kirjoitti:

Tulisin heti

Kuin myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän