Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti ja uhkaa nyt oikeustoimilla.

Vierailija
20.09.2021 |

Olen aika äkkipikainen ja tempperamenttinen. Mies jäi rysänpäältä kiinni ja mulla sumeni silmissä. Tuhosin ja hävitin koko hänen Simpsons kokoelmansa mitä on keränyt pikkupojasta asti. Nyt mankuu perään että siellä meni niin arvokastakin tavaraa että vois viedä asian vaikka raastupaan. Onko mulla syytä huoleen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tilanne on aika lailla fucked up. Ymmärrän suuttumustasi ja minun silmissä sun tekosi on moraalisesti ymmärrettävää, mutta lain silmissä olet korvausvelvollinen tuhoamistasi keräilyesineistä. Yrittäisin tosiaan sopia asian, mutta yhteen miehen kanssa en missään nimessä palaisi. Omaan kotiinsa miehen on kuitenkin päästävä.

Vierailija
42/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko ne jotain muovinukkeja?

Siinäpähän uhkailee. Voit avioerossa antaa 200€ tasoitusta sinne päin.

Sinä et näköjään tiedä yhtään noiden arvoa. Yksittäinen nukke, juliste tai muu keräilytavara noista alkupään Simpsoneista on nykyään arvoltaan hyvin tyypillisesti kymppejä kappaleelta, vaikkei kyse olisi edes ääriharvinaisuuksista, jotka sitten tietysti maksavat monin verroin enemmän. Jos se oli kymmenien tai satojen esineiden kokoelma, niin puhutaan todella helposti vähintään tonneista arvoltaan ja jos siellä harvinaisuuksia oli, niin kalliiksi käy. 

Ja jos sillä miehelläsi on mitään viitteitä siitä kokoelmansa sisällöstä kokonaisuutena (kuvia, kuitteja, listoja jne.), niin kyllä sille arvo saadaan ja kyllä, sinähän sen maksat, jos miehesi pistää sinut maksamaan ne. Siinä ei selittelyt auta ja se on vaan voi voi, kannattaa ehkä miettiä ennen kilahduksia mitä tekee. Oppirahoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko ne jotain muovinukkeja?

Siinäpähän uhkailee. Voit avioerossa antaa 200€ tasoitusta sinne päin.

Sitä roinaa oli vaikka mitä. Oli kaikenmaailman keräilykortteja koko sarjat ysärin alusta ja julisteet ääninäyttelijöitten nimmareilla jne.jne. Paljon jenkeistä ostettua missä asui lapsena. Revin ne niin p*skaks että turha tässä on enää mitään roskiksia lähtee tonkimaan. Yhet nätit kehykset säästin.

Ap

Onneksi olkoon kilahduksestasi, se oli nimittäin todella kallis raivokohtaus. Tuo on sellainen kokoelma, että hinta nousee vaivatta viisinumeroisiin summiin.

Vierailija
44/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies =D

kerää simpsoneita.....=D =D =D =D

lapsihan tuo on, miksi ihmeessä olet muuttanut jonkun lapsen kanssa yhteen ja kutsut sitä mieheksi.

Vierailija
45/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehellä on hyvät todisteet kokoelmastaan ja ap joutuu kunnon korvausvastuuseen. Tuollaisia sekopäitä tuleekin rankaista.

Vierailija
46/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää roinaa tuollainen sälä. Teit palveluksen, olet urpo.

Vierailija
47/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän suree simpsoneita, mutta tietysti kun teki jo valinnan olla välittämättä sinusta niin.. Ok. Miksi olet siellä vielä?

Kotonani olen. Äijällä ei ole ollut tänne mitään asiaa perjantain jälkeen. Viestiä laittaa että jos en ota takasin niin harkitsee jättävänsä lainanlyhennyksen+vastikkeen maksamatta tai toimenpiteitä ton Simpsons jutun suhteen.

Ap

Jos mies ei pääse asuntoon, asunnon kuukausimenon maksamatta jättäminen on oikeutettua. Joutuuko asumaan vuokralla muualla?

Porukoilleen oli yrittänyt mutta mutsinsa pistänyt pihalle kun oli kuullut syyn poikansa ulkoruokintaan. Nyt ollut hotellissa mutta kai mä sen sieltä loppuviikosta kotia päästän kunhan on anellut tarpeeks. Ei oo eilisen jälkeen enää maininut koko kokoelmaansa. Saanut järjen päähänsä.

Ap

Vierailija
48/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää roinaa tuollainen sälä. Teit palveluksen, olet urpo.

Miehen on jatkossa helpompi löytää uusi kumppani, kun koti ei ole sisustettu Simpsonikrääsällä.

Vierailija
49/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa petturit on perseestä mutta nyt mun tekis mieli melkein sanoa että voi mies polo..

Vierailija
50/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän suree simpsoneita, mutta tietysti kun teki jo valinnan olla välittämättä sinusta niin.. Ok. Miksi olet siellä vielä?

Kotonani olen. Äijällä ei ole ollut tänne mitään asiaa perjantain jälkeen. Viestiä laittaa että jos en ota takasin niin harkitsee jättävänsä lainanlyhennyksen+vastikkeen maksamatta tai toimenpiteitä ton Simpsons jutun suhteen.

Ap

Jos mies ei pääse asuntoon, asunnon kuukausimenon maksamatta jättäminen on oikeutettua. Joutuuko asumaan vuokralla muualla?

Porukoilleen oli yrittänyt mutta mutsinsa pistänyt pihalle kun oli kuullut syyn poikansa ulkoruokintaan. Nyt ollut hotellissa mutta kai mä sen sieltä loppuviikosta kotia päästän kunhan on anellut tarpeeks. Ei oo eilisen jälkeen enää maininut koko kokoelmaansa. Saanut järjen päähänsä.

Ap

Eli tarina oli keksitty aivan niin kuin ajattelinkin.

Vierailija
51/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Asioita joita ei ikinä tapahtunut :D :D :D :D

Vierailija
52/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai.. olen minäkin tuhonnut mieheni omaisuutta (saksin vaatteita, viskasin lautasia ja laseja lattialle ja pirstaleiksihan ne menivät..pienemmän hääkuvankin tuhosin) ja mies puolestaan tuhosi minulta pari paitaa ja käsilaukun. Emme ole raivohulluja saati temperamenttisia mutta välisemme riita kärjistyi niin pahaksi, että aloin tuhota mieheni omaisuutta. Asia on kauan aikaa sitten selvitetty, anteeksi pyydetty sekä annettu ja tavarat uusittu yhdessä. Lopussa sovimme ettei asiat koskaan päädy välillämme samaan pisteeseen ja niinpä olemme edelleen onnellisesti naimisissa ja tavarat on säilyneet ehjinä.

Vierailija
53/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi voi tehdä rikosilmoituksen. Kuvaamasi perusteella tekosi täyttää vähintäänkin vahingonteon tunnusmerkit.

"Joka oikeudettomasti hävittää tai vahingoittaa toisen omaisuutta, on tuomittava vahingonteosta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Vahingonteosta tuomitaan myös se, joka toista vahingoittaakseen oikeudettomasti hävittää, turmelee, kätkee tai salaa tietovälineelle tallennetun tiedon tai muun tallennuksen.

Edellä 2 momentissa tarkoitetun vahingonteon yritys on rangaistava."

Kokoelman arvosta riippuen myös törkeän vahingonteon tunnusmerkit voivat täyttyä. Voit siis valmistautua vähintäänkin sakkorangaistukseen sekä korvausten maksamiseen.

Rikosilmoituksen nyt voi tehdä kirjaimellisesti mistä tahansa mutta ei ole pienintäkään mahdollisuutta että tätä asiaa lähdettäisi tutkimaan koska tuhottu omaisuus oli arvoton.

Vierailija
54/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaa vahinko ennen oikeutta, oikeudessa varmasti häviät.

Asia ei oikeuteen päädy ellei mies maksa kuluja ja Suomessa niitä ei pääsääntöisesti määrätä vastaajan maksettaviksi vaikka kantaja voittaisikin jutun.

Kyseessä on ihan rikosoikeudellinen asia, ei AP:n miehen tästä tarvi siviilikannetta tehdä vaan rikosilmoitus.

Siviilikanne on ainoa mahdollisuus päästä oikeuteen, poliisi ei tutki eikä syyttäjä nosta syytettä koska teko oli niin vähäpätöinen.

Vierailija
55/55 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tuli joskus nuorena mustasukkasena naarmutettua miehen auto. Seuraavana päivänä kun nuppi selvis ja mies oli raivona niin kauhistelin vaan enkä ikinä jääny kii että se olin minä. Tästä aikaa jo nelkytvuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi