Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein nettiin testinä seksi-ilmoituksen:(

Vierailija
05.11.2014 |

Ideani lähti siitä, että olen lukenut aiheesta, ja ihmettelin sitä asetelmaa, jossa toinen myy sielunsa pakon edessä, siis seksityöläinen, ja ostajia riittää. Olen todella järkyttynyt siitä, miten paljon miehiä oli vastannut ilmoitukseeni, jossa muka kerroin, että olosuhteiden pakosta joudun etsimään "seksikontaktin". Eli siis avoimesti ilmoituksessa kerroin, että olen hyvä ihminen, joka on ajautunut tilanteeseen. Uskomatonta, miten miehet ovat valmiita käyttämään hyväkseen toisen hätää:( Tuli todella paha mieli. Yritysjohtajat, varakkaat ihmiset, perheenisät. V.... että sapettaakin. Ja osa vielä omalla nimellään vastasivat. En voi uskoa, että maailma on näin paha paikka. Eräs olisi maksanut 700euroa yhdestä yöstä. Jos jollain on noin paljon ylimääräistä, miksei lahjoita niitä rahojaan hyväntekeväisyyteen, tai anna rahojaan tarvitsevalle ilman vastapalveluksia? Ihminen on surkimus, likainen saasta.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:01"]

Nyt kun naisiakin on paljon työttömänä, niin miten olisi organisoitu huorauspalveluja käyttävien miesten käräytysoperaatio? Jos kerran noin paljon tulee vastauksia yksittäiseen ilmoitukseen, niin voitaisiin perustaa työryhmiä, joissa esim. 10 jäsentä per ryhmä. Yksi laittaa ilmoituksen nettiin ja vastaajat jaetaan ryhmän jäsenien kesken, jotka ovat sen verran yhteydessä asiakkaisiin, että nimet saadaan selville (niiltä joilta sen voi selvittää, varmaan ihan kaikilta ei voi). Sitten vain selvittelemään miehen perheen yhteystietoja ja käräyttelemään.

Mahdollisesti vähentäisi huoraamista jonkin verran, jos tällainen käytäntö yleistyisi.

[/quote]

Tehkää anonyymisti Tor-verkon kautta käräytykset niin ette joudu liriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla