Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein nettiin testinä seksi-ilmoituksen:(

Vierailija
05.11.2014 |

Ideani lähti siitä, että olen lukenut aiheesta, ja ihmettelin sitä asetelmaa, jossa toinen myy sielunsa pakon edessä, siis seksityöläinen, ja ostajia riittää. Olen todella järkyttynyt siitä, miten paljon miehiä oli vastannut ilmoitukseeni, jossa muka kerroin, että olosuhteiden pakosta joudun etsimään "seksikontaktin". Eli siis avoimesti ilmoituksessa kerroin, että olen hyvä ihminen, joka on ajautunut tilanteeseen. Uskomatonta, miten miehet ovat valmiita käyttämään hyväkseen toisen hätää:( Tuli todella paha mieli. Yritysjohtajat, varakkaat ihmiset, perheenisät. V.... että sapettaakin. Ja osa vielä omalla nimellään vastasivat. En voi uskoa, että maailma on näin paha paikka. Eräs olisi maksanut 700euroa yhdestä yöstä. Jos jollain on noin paljon ylimääräistä, miksei lahjoita niitä rahojaan hyväntekeväisyyteen, tai anna rahojaan tarvitsevalle ilman vastapalveluksia? Ihminen on surkimus, likainen saasta.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP - montako vastausta tähän mennessä?

Mulla oli Iskuri-palstalla ilmoitus, jossa etsin suorasukaisesti seksiseuraa. Jouduin poistamaan ilmoituksen, kun n. 700 saapunutta viestiä kuvaliitteineen tukki sähköpostini. N. 20% vastaajista on ihan oman nimisillä sähköpostiosoitteillaan. N. 90 % vastaajista on avioliitossa/avoliitossa.

Vierailija
22/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki naisen logiikasta eli toisin sanoen tyhmyydestä aloittajan tapauksessa. Aloittajan esimerkissä mikään ulkopuolinen taho ei olisi pakottanut seksiä myymään ja lisäksi aloittaja ei ole pakkomyytävä lapsi. Hän on itse sössinyt (siis teoriassa toki) asiansa ja hänellä olisi muitakin vaihtoehtoja korjata raha-asiansa kuin myymällä itseään.

Entä jos mies olisi sössinyt raha-asiansa? Häneltä ei kukaan ostaisi seksiä, joten jotain muuta pitäisi keksiä. Todennäköisesti kyseessä voisi olla rikollisuus. Ketä voisi silloin syyttää asiasta?

Miehet haluavat seksiä ja se on ihmiskunnan jatkumisen edellytys. Naiset on luonto tarkoittanut objekteiksi. Lisäksi prostituutio on maailman vanhin ammatti. Jos itse valitsee (vaikkakin rahapulassa) prostituution, ei asiasta voi syyttää kuin itseään.

Aloittaja maalaa kuvan, jossa nainen on kuin tahdoton objekti, joka ei itse osaa päättää omasta ruumiistaan ja muiden ihmisten (miesten) sitten pitäisi se tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:54"]

Hyvä esimerkki naisen logiikasta eli toisin sanoen tyhmyydestä aloittajan tapauksessa. Aloittajan esimerkissä mikään ulkopuolinen taho ei olisi pakottanut seksiä myymään ja lisäksi aloittaja ei ole pakkomyytävä lapsi. Hän on itse sössinyt (siis teoriassa toki) asiansa ja hänellä olisi muitakin vaihtoehtoja korjata raha-asiansa kuin myymällä itseään.

Entä jos mies olisi sössinyt raha-asiansa? Häneltä ei kukaan ostaisi seksiä, joten jotain muuta pitäisi keksiä. Todennäköisesti kyseessä voisi olla rikollisuus. Ketä voisi silloin syyttää asiasta?

Miehet haluavat seksiä ja se on ihmiskunnan jatkumisen edellytys. Naiset on luonto tarkoittanut objekteiksi. Lisäksi prostituutio on maailman vanhin ammatti. Jos itse valitsee (vaikkakin rahapulassa) prostituution, ei asiasta voi syyttää kuin itseään.

Aloittaja maalaa kuvan, jossa nainen on kuin tahdoton objekti, joka ei itse osaa päättää omasta ruumiistaan ja muiden ihmisten (miesten) sitten pitäisi se tehdä.

[/quote]Luonto ei ole "tarkoittanut" mitään.Kerro yksikin validi peruste esimerkiksi sille, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.

Vierailija
24/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että ainakin osa noista miehistä kokee tuon kuvion niin, että he vilpittömästi auttavat tätä pulaan joutunutta naisparkaa ostamalla hänen tarjoamaa työpanosta. Nainen on itse tässä valinnut sen, mitä työpanosta hän haluaa tarjota. Vaihtoehtonahan olisi tarjota esim. siivousapua tai paidansilitystä. Mutta nainen on valinnut suoraan sen palvelun, josta saa parhaan tuntihinnan ja jossa selviää vähimmällä vaivalla. En tunne sääliä tätä kuvitteellista naista kohtaan.

Vierailija
25/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:54"]

[/quote]Luonto ei ole "tarkoittanut" mitään.Kerro yksikin validi peruste esimerkiksi sille, että elämän tarkoitus olisi lisääntyminen.

[/quote] ja lause:"naiset on luonto tarkoittanut objekteiksi" ja viimeinen virkkeesi ovat keskenään ristiriidassa.

Vierailija
26/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatus.

M43

Vierailija
27/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:38"]

En voi sille mitään, että olen alkanut vihaamaan miehiä. Sitä yksinkertaista ajatusmaailmaa, itsekkyyttä, vastuuttomuutta, tunnekylmyyttä. Ihan raivo kuplii sisällä tämän testin jälkeen minkä tein. Säälittää ne naiset, jotka ovat sössineet raha-asiansa oikeasti ja ajautuvat seksikauppaan:( Miksi tuollaisten miesten annetaan elää?

[/quote]

Ovatko gambialaisilta katupojilta seksiä ostavat suomalaisnaiset parempia ihmisiä?

[/quote]
Ei ole. Riisto on aina riistoa.
-Femakko N25

Vierailija
28/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyväksikäyttöä siinä on, että ostaa palvelun ihmiseltä, joka on todella rahan tarpeessa?

Vierailija
29/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko Suomessa myydä itseään. Jos rahat eivät riitä nykyiseen elintasoon, sitä lasketaan, kunnes riittää. Auto pois, halpaan vuokrakämppään ja kaikki tulot edulliseen ruokaan ja muihin välttämättömiin.

Minulla ei ole sympatiaa niille, joiden mielestä taloudellisesti köyhänä eläminen on pahempaa kuin itsensä myyminen ja sitten itkevät, että on "pakko" myydä itseään, että pääsisi vähän shoppailemaankin.

Vierailija
30/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että teit ilmoituksen, provoilet vaan.... Mutta siis jos ajetellaan tätä ilman feministisiä tunteita ja järjellä, niin naisillahan on mahdollisuus tähän Suomessa, kukaan ei kuole täällä nälkään. Miehillä taas ei oikein ole tätä mahdollisuutta.

Tottakai muualla maailmassa on ihmiskauppaa ja sitä pitää vastustaa.

Vierailija
31/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:38"]

En voi sille mitään, että olen alkanut vihaamaan miehiä. Sitä yksinkertaista ajatusmaailmaa, itsekkyyttä, vastuuttomuutta, tunnekylmyyttä. Ihan raivo kuplii sisällä tämän testin jälkeen minkä tein. Säälittää ne naiset, jotka ovat sössineet raha-asiansa oikeasti ja ajautuvat seksikauppaan:( Miksi tuollaisten miesten annetaan elää?

[/quote]

Ovatko gambialaisilta katupojilta seksiä ostavat suomalaisnaiset parempia ihmisiä?

[/quote]

Ovat. Hehän vain toteuttavat naiseuttaan ja antavat näille miehille sitä, mitä mies muutenkin aina haluaa.

Vierailija
32/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:01"]Kiihottava ajatus.

M43
[/quote]
Olisitko ite valmis myymään persettä? Voisin ostaa. ;)

Vierailija
33/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:01"]Kiihottava ajatus. M43 [/quote] Olisitko ite valmis myymään persettä? Voisin ostaa. ;)

[/quote]

Kiihottava ajatus.

M47

Vierailija
34/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä samaistun aloittajan ajatuksiin. Seksiä ostavat turistinaiset ovat hyvin pieni joukko, suomalaismiehille seksin ostaminen on likipitäen peruskauraa, tunnen itsekin useita. Luulen, että tämä prostituutio-ongelma tulee kasvamaan Suomessa heikon taloustilanteen takia, onhan tutkittu, että meneillään olevat leikkaukset köyhdyttävät eniten pienipalkkaisia, eli naisia.. Nykyään kun ei pienellä palkalla elätetä perhettä, niin kynnys hankkia lisätuloja madaltuu koko ajan.

Jännä huomata, miten asenteet tuota maailmanlaajuista ja tutkitusti tuhoisaa ongelmaa kohtaan ovat muuttuneet lievemmiksi naistenkin taholla. Tälläkin palstalla muutama on kirjoitellut aihetta vähätellen siihen malliin, että ovat itse jo olleet "asialla".

On todella surullista, että nainen myy sielunsa hädässä.

Vierailija
35/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:38"]

[/quote]

Feminismi, kommunismiin verrattava aate jonka lopullisena tarkoituksena on väärinajattelijoiden tuhoaminen, eli tässä tapauksessa miehien.

Tällä hetkellä pukeutuu salonkikelpoisiin tasa-arvon vaatteisiin.

Vierailija
36/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käräyttäisin ne miehet jotka esiinty omalla nimellään.

Vierailija
37/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi tuolla, että " vähemmällä vaivalla". Ennemmin mä tiskaisin viikon kuin antaisin jonku ällöukon tuikata pilinsä muhun.

En uskokaan, että siellä vaan siistit uroot olis ostajaehdokkaina.

Vierailija
38/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun huora mitäs teet! Toiselle 700e on taskuraha. Sait vielä apua ja käytit sitä väärin. Toivottavasti vielä ajaudut rahallisiin vaikeuksiin.

Vierailija
39/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:06"]

On todella surullista, että nainen myy sielunsa hädässä.

[/quote]

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta sieluksi en sitä vielä ole kuullut sanottavan.

Vierailija
40/81 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:02"]

En kyllä usko että teit ilmoituksen, provoilet vaan.... Mutta siis jos ajetellaan tätä ilman feministisiä tunteita ja järjellä, niin naisillahan on mahdollisuus tähän Suomessa, kukaan ei kuole täällä nälkään. Miehillä taas ei oikein ole tätä mahdollisuutta.

Tottakai muualla maailmassa on ihmiskauppaa ja sitä pitää vastustaa.

[/quote]

Niin ja Suomessa ei ole ihmiskauppaa? Terveisiä vain sinne tynnyriin.