Pienirintainen! Paljonko olisit valmis maksamaan lisäskupeista ja kuinka paljon maksaisit?
Ihan toisen ketjun innostamana aloitin. Klinikat ja muodot ja moiset joista en tiedä, on hyvä varmaan selvittää.
Kommentit (71)
Maksaisin miinus miljoona euroa. Eli jos minulle annettaisiin miljoona niin voisin harkita.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida sen verran, että moni ei tule ajatelleeksi, ettei kaikilla ole ”terhakoita kauniita a-b-kupin tissejä”. Ei ilmeisesti tule mieleenkään, että silikonit otetaan ehkä myös siksi, jos on roikkuvaa nahkaa aa-kupin verran. Siis pelkkää nahkaa. Hyvällä tahdollakaan ei voi sanoa, että ne olisivat kauniit. Itse otin b-kupin silikonit, en siksi että saisin isommat rinnat vaan että minulla olisi rinnat. Imetys vei kaiken mitä oli. B-kuppi ei ole pieni, nykyiset tuntuvat isolta sen jälkeen kun kroppa oli kuin pojalla.
Kuinka pian otit silikonit imetyksen lopetuksesta? Itselläni kesti imetyksen lopettamisesta yli vuoden, että rinnat vähitellem kiinteytyivät ja muuttuivat pehmeämmiksi tyhjien sijaan. Imettäessä rinnat olivat tietenkin isot kun olivat täynnä maitoa. Heti imetyksen jälkeen muistan hätkähtäneeni kumartuessani suihkussa ja nähdessäni tissien paikalla kaksi narua... painon nousematta ne kuitenkin palautuivat aikalailla täysin. Ei tietenkään kaikilla palaudu eikä kauneusleikkaukset ole mielestäni tuomittava asia. Huomioin vain, että esim. imetyksen jälkeen kannattaa odottaa vähän nähdäkseen miten kroppa palautuu, ei vain raskaudesta/synnytyksestä vaan vielä imetyksestäkin.
Älä muuta itseäsi - pienirintainen nainen on todella sexy.
m.i.e.s.
Ihan näin miesnäkökulmasta: miehen ei koskaan tulisi antaa mitään lausuntoja siitä, mikä olisi naisten rintojen oikea koko.
Minkä takia joku edes haluaisi ottaa epäluomut? Ei kai vaan miesten sanelemien kauneusihanteiden takia?
Älä murehdi tommosta. On miehiä jotka ei seurustele rintojen kanssa, vaan ihmisen. T Mies
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin miesnäkökulmasta: miehen ei koskaan tulisi antaa mitään lausuntoja siitä, mikä olisi naisten rintojen oikea koko.
Minkä takia joku edes haluaisi ottaa epäluomut? Ei kai vaan miesten sanelemien kauneusihanteiden takia?
Tai oman kauneusihanteen takia? Itsellä ainakin syynä oli omat mieltymykset. Implantit ottaessani olin naimisissa ja lapset tehty. Otin vastaavan kokoiset kuin rinnat imettäessä.
Ei ole tullut selkäongelmia eikä mitään muitakaan ongelmia. Mammografia ja ultra onnistuu edelleen.
Miksi liika rasva rintakehällä on monien mielestä tarpeellista, kun esim. vatsan kohdalla ei?
Onko suuri osa miehistä vieroitettu liian aikaisin, kun ne isot tissit on niin ihmeelliset ja tarpeelliset?
Miten kukaan voi nähdä ne edelleenkin himoitut silikonilisäkkeet kauniina, tai haluta itselleen? Uskon, että pari vuotta enää ja niille naureskellaan kuten myös ankkahuulille...
Vierailija kirjoitti:
Miksi liika rasva rintakehällä on monien mielestä tarpeellista, kun esim. vatsan kohdalla ei?
Onko suuri osa miehistä vieroitettu liian aikaisin, kun ne isot tissit on niin ihmeelliset ja tarpeelliset?
Miten kukaan voi nähdä ne edelleenkin himoitut silikonilisäkkeet kauniina, tai haluta itselleen? Uskon, että pari vuotta enää ja niille naureskellaan kuten myös ankkahuulille...
Aika kauan on implantteja otettu. Ei ole mikään parin vuoden muotijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Lisäskuppi??!! 🤔
Kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan tahtomattani isorintainen. Menisin pienennykseen jos uskaltaisin.. Ihmettelen silti suuresti tätä lehmäksi haukkumista ym. En minäkään nimittele pienirintaisia. Eiköhän anneta kaikkien olla ihan rauhassa tissiensä kanssa oli ne suuret tai pienet.
Näissä tissikeskusteluissa ei yleensä kehuta pienirintaisia haukkumatta samalla isorintaisia. Ja pätee toiseen suuntaan, mutta yleisempää tuo ensin mainittu. Pienirintainen on sporttinen ja siro ja samalla muistutetaan että isorintainen on mansikki tms.
Voisin maksaa 200 euroa jos olisi mahdollista saada luonnostaan b-kupin tissit. Tuon verran olisi varaa maksaa. Implanteista en maksaisi mitään.