Pienirintainen! Paljonko olisit valmis maksamaan lisäskupeista ja kuinka paljon maksaisit?
Ihan toisen ketjun innostamana aloitin. Klinikat ja muodot ja moiset joista en tiedä, on hyvä varmaan selvittää.
Kommentit (71)
En huolisi suurennusta, vaikka joku sen mulle maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku siirtää "seksi"-osioon. Anteeksi.
Mitä seksiä tässä keskustelussa on?
En yhtään, mutta mitä itse maksaisit peniksensuurennuksesta ja muutamasta ylimääräisestä älykkyysosamääräpisteestä?
Jos saisi luomuna niin ehkä kolme sataa voisin maksaa siitä että siirtyisin B-kuppiin. Silarit ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamalaa! Seksistähän tässä koko ajan puhuttiinkin, eikä rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Lisäskuppi??!! 🤔
Kahvikalustoon lisäkuppeja?
Harkitsen n 10000-20000 eurolla. Siis jos mulle maksetaan.
Mun mies antoi mulle tissien suurennoksen syntymäpäivälahjaksi ja laatuimplantit sain ku mies halusi aidon tuntuiset. Sanoi maksaneensa 6 tonttua näistä.
Näin miesnäkökulmana, pidän siitä, että nainen on urheilullinen, gasellimaisen siro, eikä näytä Mansikki-lehmältä. Miksi ihmeessä siis jonkun pitäisi maksaa isommista rinnoista?
kyllä tissit piristää miehen mieltä. niihin on hyvä panostaa
Vierailija kirjoitti:
Näin miesnäkökulmana, pidän siitä, että nainen on urheilullinen, gasellimaisen siro, eikä näytä Mansikki-lehmältä. Miksi ihmeessä siis jonkun pitäisi maksaa isommista rinnoista?
Naisnäkökulmasta olen ihan samaa mieltä. Miksi ihmeessä maksaisin selkäkivuista ja lisääntyneestä epäkäytännöllisyydestä esimerkiksi urheillessa.
En mitään, en ottaisi silikoneja mistään hinnasta.
Parasta on tulla sinuiksi omien tissien kanssa. Kauneusleikkauksista ei ole kuin harmia.
t. B-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Parasta on tulla sinuiksi omien tissien kanssa. Kauneusleikkauksista ei ole kuin harmia.
t. B-kuppi
ymmärrän että olet sinut, b-kuppihan on yksi parhaita kokoja tisseille ja varsinkin hoikassa vartalossa.
Rrrrrakassstan pieniä rintojani❤️❤️
Isot tissit eivät kiihota miehiä.
Kuka nainen haluaa kärsiä isoista rinnoista? Isot rinnat on vain tiellä.