Pienirintainen! Paljonko olisit valmis maksamaan lisäskupeista ja kuinka paljon maksaisit?
Ihan toisen ketjun innostamana aloitin. Klinikat ja muodot ja moiset joista en tiedä, on hyvä varmaan selvittää.
Kommentit (71)
Jos kivan muotoiset, isommat luomutissit voisi saada rahalla, niin ehkä jonkun 10 000e voisin maksaa. Silkkareista en maksais mitään , koskapa en ole tullut sellaisia henkkineeksi, enkä aio hankkiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen n 10000-20000 eurolla. Siis jos mulle maksetaan.
En kyllä noin halvalla myisi kroppaani syöpäpalloille.
0 euroa, tykkään pienistä rinnoistani.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit eivät kiihota miehiä.
Kyllä muuten kiihottaa. Todella paljon.
Isot rinnat ovet ihan nätit kun ikää on alle 25, mutta pari lasta ja maan vetovoima ovat veemäinen asia. Siinä neljän kympin hujakoilla nännit ja napa ovat sitten samalla linjalla. Siitä on seksikkyys kaukana.
En mitään. Ota itsellesi ne silicon tissit, jos olet niitten perään.
Hah! En latin latia, miksi ihmeessä maksaisin. Pienet on kätevämmät, ei selkävaivoja, eivät ole tiellä työssä ja urheillessa, ei tarvitse liivejä.
Pienet on kauniimmat ja seksikkäämmät.
Pienet B kupit on nätit. En ottaisi silikoneja vaikka vanhemmiten alkaisi vähän roikkumaan. Luonnolliset on parhaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisit valmis maksamaan ja paljonko maksaisit? Eihän otsikossa ole mitään järkeä. Ja vielä lisäskupit.
Mietin samaa. Onko tuossa yksi vai kaksi kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Näin miesnäkökulmana, pidän siitä, että nainen on urheilullinen, gasellimaisen siro, eikä näytä Mansikki-lehmältä. Miksi ihmeessä siis jonkun pitäisi maksaa isommista rinnoista?
Mun mies sanoi kanssa, että jos utareita kaipaa, pitää mennä navettaan.
T. 80 B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on tulla sinuiksi omien tissien kanssa. Kauneusleikkauksista ei ole kuin harmia.
t. B-kuppiymmärrän että olet sinut, b-kuppihan on yksi parhaita kokoja tisseille ja varsinkin hoikassa vartalossa.
Niinpä, terveisin lasten jäljiltä lähes täysin tissitön ex-b kuppi.
Pakko kommentoida sen verran, että moni ei tule ajatelleeksi, ettei kaikilla ole ”terhakoita kauniita a-b-kupin tissejä”. Ei ilmeisesti tule mieleenkään, että silikonit otetaan ehkä myös siksi, jos on roikkuvaa nahkaa aa-kupin verran. Siis pelkkää nahkaa. Hyvällä tahdollakaan ei voi sanoa, että ne olisivat kauniit. Itse otin b-kupin silikonit, en siksi että saisin isommat rinnat vaan että minulla olisi rinnat. Imetys vei kaiken mitä oli. B-kuppi ei ole pieni, nykyiset tuntuvat isolta sen jälkeen kun kroppa oli kuin pojalla.
Jos saisin samanlaiset tissit kuin silloin kun imetin, voisin jotain maksaakin. Ne oli nätit, pyöreät ja luonnolliset noin 70C kokoa. Nykyisin ei oikein mikään kuppikoko sovi näille lätysköille, käytän yleensä kevyesti topattuja toppimallisia.
Minäkin tunnustan pitäväni pienistä tisseistä mutta pidän toki isommistakin.
Vaimolla on sangen köteenkäyvät ja kivat, ehkä C:t. Mutta hänelle joku myi D:kupit. Ovat mukavat kuulemma eikä niihin tyhjää jää. Mene tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida sen verran, että moni ei tule ajatelleeksi, ettei kaikilla ole ”terhakoita kauniita a-b-kupin tissejä”. Ei ilmeisesti tule mieleenkään, että silikonit otetaan ehkä myös siksi, jos on roikkuvaa nahkaa aa-kupin verran. Siis pelkkää nahkaa. Hyvällä tahdollakaan ei voi sanoa, että ne olisivat kauniit. Itse otin b-kupin silikonit, en siksi että saisin isommat rinnat vaan että minulla olisi rinnat. Imetys vei kaiken mitä oli. B-kuppi ei ole pieni, nykyiset tuntuvat isolta sen jälkeen kun kroppa oli kuin pojalla.
Sama tilanne, tosin en ole silikoneja ottanut ja tuskin otankaan, mutta ei todellakaan ole mitään kaunista siinä tyhjässä nahassa josta törröttää isot nännit. Ennen lapsia oli nätit b-kokoiset, jos olisi joku silikoneja luonnollisempi tapa saada ne takaisin, saattaisin hyvinkin harkita.
Minä olen ihan tahtomattani isorintainen. Menisin pienennykseen jos uskaltaisin.. Ihmettelen silti suuresti tätä lehmäksi haukkumista ym. En minäkään nimittele pienirintaisia. Eiköhän anneta kaikkien olla ihan rauhassa tissiensä kanssa oli ne suuret tai pienet.
Jos olisi varma tapa saada luonnollisesti yhden koon isommat tissit turvallisesti niin olisin valmis maksamaan ehkä tonnin lähiaikoina. Jos olisi varma ja turvallinen tapa saada kaksi kokoa isommat tissit, jotka eivät koskaan alkaisi roikkumaan niin maksaisin ehkä viisi tonnia jonakin päivänä. Pidän pienten rintojen parhaana puolena niiden terhakkuutta ja keveyttä, kolme imettänyt ja nyt muuten täydelliset tissit mielestäni. Koon tai kaksi saisivat kasvaa.
Olen pienirintainen ja iloinen siitä, ei ikinä kumitissejä!