Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintainen! Paljonko olisit valmis maksamaan lisäskupeista ja kuinka paljon maksaisit?

Vierailija
20.09.2021 |

Ihan toisen ketjun innostamana aloitin. Klinikat ja muodot ja moiset joista en tiedä, on hyvä varmaan selvittää.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Haluaisin isommat rinnat, myönnetään, mutta en vain uskaltaisi ottaa sitä riskiä että jokin menee vikaan, jolloin ne rinnat olisivat sekä pienet että ihan "tolskatun" näköiset (myös vaaralliset terveydelle). Ainakaan nyt niissä ei ole raskausarpia, ne eivät roiku enkä ole saanut niiden takia esim. veritulppaa. 

Vierailija
22/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tissit saa mulla aikaan jöpötyksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tykkää jättirinnoista jotka hölskyvät kuin lehmän utareet?

Vierailija
24/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tykkää jättirinnoista jotka hölskyvät kuin lehmän utareet?

minä  tykkään, kunhan ovat ryhdikkäät eikä roiku navassa asti

Vierailija
25/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rrrrrakassstan pieniä rintojani❤️❤️

Minä en, naapurin ritvalla paljon paremmat.

T. Miehesi.

Vierailija
26/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olisit valmis maksamaan ja paljonko maksaisit? Eihän otsikossa ole mitään järkeä. Ja vielä lisäskupit.

Vierailija
27/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon putäisi maksaa minulle, että suostuisin ottamaan kehooni vierasesuneitä. Miksi kysymys on muuten suunnattu pieniruntaisille? Silikoneja ottavia yhdistää ihan toiset asiat, kyin kuppikoko.

Vierailija
28/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on so last season.

Vierailija
29/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinikupeista paljonkin, jos ovat designia ja kauniita ja laadukkaita ja mielellään tehty made in finland.

lasikupitkin voivat mennä

muuten sitten kelpaa ihan kirpparikamakin, ne menee rikki kuitenkin helpoti, milloin kissa leikkii niillä maahanpudottajaisia, milloin lapset kämmäävät ja tipauttavat tassuistaan ne lattialle.

Vierailija
30/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään omista pienistä ja terhakoista sporttitisseistäni! ❤️

Vierailija
31/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä vihataan isoja rintoja näin paljon...

Itsellä pienet a-kupit, tykkään näistäkin mutta kyllä mä voisin joskus sitten kun on lapset hommattu ja jos on "turhaa" rahaa niin 5-10te käydä ottamassa koon isommat ja paremman muotoiset.

Vierailija
32/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa naisen kanssa, jonka rinnat ovat aika pienet, mutta kivat ne. Olisko jotain vinkkiä, miten voisin hänelle ehdottaa jos hän innostuisi isommista?

Vierailija
33/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nätti A-B-kuppi, riippuen siitä imetänkö vai en. Ei roiku tissit, vaikka olen imettänyt jo kaksi lasta. Ja maitoa tulee hyvin. Eivät häiritse urheillessa, eivätkä aiheuta selkäkipuja. Pienet ne on, mutta ovat hoitaneet pääasiallisen tehtävänsä 10+ arvoisesti.

Miksi kukaan haluaisi isot, häiritsevät tissit? Leikkaus on aina riski ja silikonit pitää uusia 10 vuoden välein. Leikkauskierre valmis. Vielä kun kaikki mrsa:t ja muut sairaalabakteerit ovat lisääntyneet, pitää olla tyhmä, että leikkelee itseään turhaan. Jos haluan miellyttää miestä ostan ennemminkin 15 euron push up-rintaliivit. Onneksi kelpaan miehelleni ilman niitäkin.

Vierailija
34/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju: ap jaksoi tuutata minuutin välein toista sivua 1-2 rivin mittaisia kommentteja, ennen kuin kukaan muu ehti väliin. Taitaa olla aikamoinen kompleksi.

Mutta tänään onkin ollut niin kummallinen provopäivä, ettei usein olekaan nähty.

Vierailija
35/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tykkään sirosta ja keijumaisesta olemuksestani, missä isot rinnat saisivat minut näyttämään koomiselta. Näin on hyvä, ollut jo vuosikymmeniä.

Vierailija
36/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Just kävin pienennyttämässä omani F-kuppisesta B-kuppiseksi. Nää on nyt just hyvät! 😍

Vierailija
37/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit eivät kiihota miehiä.

Ei niin. Miehet eivät myöskään pidä suihinotosta 😁

Vierailija
38/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miesnäkökulmana, pidän siitä, että nainen on urheilullinen, gasellimaisen siro, eikä näytä Mansikki-lehmältä. Miksi ihmeessä siis jonkun pitäisi maksaa isommista rinnoista?

Päiväni on pelastettu.

t. Gasellimaisen siro

Vierailija
39/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku siirtää "seksi"-osioon. Anteeksi.

Voi kamalaa! Seksistähän tässä koko ajan puhuttiinkin, eikä rinnoista.

Rinnat liittyy seksiin. 

Vierailija
40/71 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ovat kauniit ja tuntuu, että yhä useampi ajattelee niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä