Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mokannut elämäni :( ahdistaa.

Vierailija
05.11.2014 |

Ovatko muut kokeneet näin? Jakakaa positiivia elämänpolkuja niin mieleni piristyisi :). Olisi ilo kuulla kuinka erilaisista valinnoista huolimatta on päästy hyvään lopputulokseen. Oma tilanteeni tuntuu juuri nyt hieman umpikujamaiselta ja tuntuu, että elämästäni on suljettu pois esim. perheen perustaminen, asunnon hankinta jne. Tämä koska taloudellinen tilanteeni on huono ja valitsin aikoinaan täysin hyödyttömän opiskelualan. Meni monta monta vuotta hukkaan. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on muutakin kuin ulkoisia puitteita. :) Itse olen eläkkeellä, ikää alle 30. En pysty enää opiskelemaan, ei ole ystäviä. Monta vuotta olen ollut todella sairas ja lapsuus ja nuoruus meni perhehelvetissä. Mistään ei ole takuita. En voi saada lapsia, eikä mun olisi edes järkevää perustaa mitään perhettä.

Koitan löytää onnea pienistä jutuista ja ottaa pieniä askelia kerrallaan. Mulla on kaksi mahtavaa kissaa, nautin luonnosta, vaellan, meditoin, kuuntelen musiikkia, bongaan lintuja. Olen onnellisempi kuin koskaan kaikesta huolimatta. Mä olen löytänyt itseni vaikeuksia läpikäydessä. Mä olen päässyt johonkin rauhaan itseni kanssa.

Vierailija
2/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille alalle olet kouluttautunut? Minkä ikäinen olet? Itsellä luonnontieteistä tutkinto ja teen myyntiduunii. Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleenkoulutus?

Vierailija
4/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa itseänikin, olenko tehnyt virheen koulutusalan kanssa.Työnäkymät ei kovin huimat.yht.kuntatieteitä luen.

Vierailija
5/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo mitään mokannut. Harvoin elämä menee niin kuin suunnittelee. Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaudu varakkaan uroon iholle ja ui design-taloon..!