Nordean tuplatilitys..missä rahat?
En oo vieläkään saanut rahojani tilille. Puhun sadoista eurouista.
Nordealla on usein ollut maksuhäiriöitä. Että nyt vielä viedään rahaa tililtä..törkeetä!
Huomenna vaihtuu mulla Nordea S-pankkiin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No ei voi kellään olla niin tiukkaa, että muutaman satasen palauttamisesta pitää valittaa ja kytätä milloin tulevat. Palauttavat, kun saavat vian korjattua. Jatkakaa elämää.
Kaikilla ei todellakaan ole niin hyvin asiat, että rahat automaattisesti riittäisi joka päiväiseen elämään. Toisilla raha tekee todellakin tiukkaa.
Ajatelkaapa tätä tilannetta vaikka opiskelijan kohdalle, jolla ei vielä tosiaan omaisuuksia ole tilillä. On ajatellut vaikka ladata bussilipun maanantaina ennen kouluun lähtöä ja nyt tili onkin miinuksella tai rahaa ei olekkaan tarpeeksi bussilippuun, saati sitten eväisiin. Milläs menet kouluun? Mitäpä jos oli tentti päivä? ja nyt vaan odottelet koska tilanne korjautuu. Saisivat Nordealla muutakin kuin pahoitella.
Olen s-pankin asiakas, mutta joskus tulee postia nordealta, että olisin heidän asiakas. Kusettaako minua yrittävät?
S-pankissa itselläni ei ole mitään ongelmaa. Tyytyväinen asiakas olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen s-pankin asiakas, mutta joskus tulee postia nordealta, että olisin heidän asiakas. Kusettaako minua yrittävät?
S-pankissa itselläni ei ole mitään ongelmaa. Tyytyväinen asiakas olen.
S-pankilla on käynyt aiemmin aivan sama moka tuplaveloitusten kanssa. Silti on kokemukseni mukaan parempi kuin Nordea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä varten on olemassa varakortti. Maksan toisen pankin luotolla ja maksan laskun kunhan Nordea on korjannut tilanteen.
Varakortti ei palauta menetettyjä rahoja
Rahat kyllä palautuvat tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä varten on olemassa varakortti. Maksan toisen pankin luotolla ja maksan laskun kunhan Nordea on korjannut tilanteen.
No ei todellakaan palaudu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimääräiset katevaraukset tasan tarkkaan palautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimääräiset katevaraukset tasan tarkkaan palautuu.
Kyllähän ne varmasti palautuvat, mutta koska? Itsellä ainakin palkkapäivä vasta kuun vaihteessa ja tuo miinuksella oleva tili ei lohduta, jos ei huomenna ole tilanne normalisoitunut. Itselläni onneksi on toinenkin tili, jossa on rahaa, mutta opiskelija lapsillani vain tuo Nordea. En voi siirtääkkään heille, sillä miinukset kuitaantuvat pois ja saldo on edelleen nolla.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen ihmetellyt, miten ihmiset uskaltavat olla yhden kortin varassa. Aina voi tulla tekninen häiriö. On paljon luottokortteja, joista ei mene mitään kuukausimaksuja. Myös S-pankki on ilmainen muuten, mutta siinä pitää maksaa osuusmaksu. Toki ymmärrän, ettei holtiton tuhlari uskalla ottaa luottokorttia.
Mulla menee kans pankki vaihtoon. Menin kesällä siihen lankaan kun "Nordealta" tuli viestiä että kirjautuisin tililleni ja sitten verkkopankkitunnukseni lukkiutui ja täytyi odottaa viikkoja että pääsin asiakaspalvelupisteelle kaikkien puhelinneuhonta selkkausten jälkeen.
Avasin tuolloin jo toiseen pankkiin tilin, koska oli vuokranmaksut ja muut siinä välissä ja näiltä sai asiallista palvelua konttorissa joka arkipäivä keskeisellä paikalla. Nyt siirrän palkkatuloni suoraan tuohon toiseen pankkiin. Nordealla j a t k u v a s t i ongelmia ja valitettavan huonosti asiakaspalvelua.