Kun menet Giganttiin, niin varaudu tekemään typerä sähkösopimus
Kommentit (58)
Ai oot sellanen idiootti kuka ei osaa sanoa "ei kiitos"?
Miksi ihmiset antautuvat vedätettäviksi? Miten vaikeaa on sanoa ei?
Viimeksi kysyivät kiinnostaako minua sähkösopimus. Sanoin ettei kiinnosta ja siirryimme eteenpäin. Ei se tuon vaikeampaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Aseella uhatenko pakottivat? 😂
Aseellako Veikkaus on pakottanut köyhiä pelaamaan rahansa kauppojen automaatteihin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhät eläkeläiset ei sano peliautomaateille kiitos ei?
Nämä perkeleen helppoheikit pitäis lailla kieltää, mitään hyötyä heistä ei asiakkaalle ole, verenimijöitä pahimmasta päästä.
Ainahan ne uutta puhelinta ostaessa tyrkyttävät omaa liittymäänsä, kyllä yleensä pelkkä ei riittää.
Mikset sano välittömästi, ettet halua vaihtaa sähkösopimusta.
Lopeta puheet heti alkuunsa. Niin minä teen ja hoidan vain sen asian, miksi olen Giganttiin tullut.
Ainahan siellä kaupataan muutakin, kuten puhelinliittymiä.
Nuo liikkeet ovat kysyneet Gigantilta luvan omaan myyntiinsä, koska Gigantissa käy suuret määrätä ihmisiä aina, niin siellä on hyvät markkinat kaupata tuotteita.
Mutta jokainen kuluttuja ja asiakas päättää tietenkin itse, mistä sähkönsä ja puhelinliittymänsä ostaa.
En tarvitse toista sähkösopimusta, varsinkaan typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sähkösopimusaddikti? Pakko tehdä aina uusi jos joku tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kysyivät kiinnostaako minua sähkösopimus. Sanoin ettei kiinnosta ja siirryimme eteenpäin. Ei se tuon vaikeampaa ollut.
Miksi kodinkoneketju kysyy sähkösopimuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitää erikseen kysyä, jokainen kyllä tietää mitä he ovat myymässä katsomalla ständiä, joten osaavat itsekin suunnistaa heidän luokseen, ilman tyrkyttämistä. Sitäpaitsi noilta saa aina paskatarjouksia, asioin mieluummin suoraan sähköyhtiön kanssa, kuin näiden tyrkyttäjien.
Giganttiin meneminen on sama kuin tekisi terroristi iskun. Capitalismi toimii vain jos ihmiset kieltäytyvät huonoista palveluista
Gigantissa asiointi nykyään muutenkin raivostuttavaa kun joka käänteessä tuputetaan jotain mitä et tarvitse ja lisäks udellaan vielä yhteystiedot.
muka takuun tonnalla gigantti kysyy yhteys tietoja kyllä alkaa tulemaan jos mitä roska postia ja puhelin häiriköintiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy heiltä. Ovat varmaan AP:n lailla jotenkin heikkolahjaisia.
Eikö noissa sopimuksissa ole irtisanomis aikaa? Kait tiesit mihinkä sitouduit?
Kerran kyseisessä kaupassa myyjä kysyi nimeä ja osoitetta kun olin ostamassa jotain tavaraa. Kysyin mihin hän niitä tarvitsee, minä seison tässä itse henkilökohtaisesti ja maksan kassalla kortilla. Hän ei siis mitenkään voi tarvita tällaisia tietoja mihinkään. Kuulemma järjestelmä vaatii. Jätin tavarat siihen ja sanoin, että minun järjestelmäni estää tällaisten tietojen luovuttamisen joten kaupat jää tekemättä. Vein nekin rahat muualle.
Kaikille tämän ketjun mulukeille tiedoksi, että enpä olisi uskonut että suomessa tolleen valehdellaan päin naamaa ja laitetaan mukaan juttuihin mihin en edes ole laittanut nimeäni alle. Tai että gigantti pilaisi maineensa tekemällä yhteistyötä tuollaisen huijarifirman kanssa.
Jos tuo sopimus olisi ollut sellainen kun sanottiin niin ei se huono olisi ollut.
Aseella uhatenko pakottivat? 😂