Mielipiteitä mun blogista?
Aloittelen vasta mun blogia kotiäidin surullisen ihanasta arjesta ja kirjoittelen lähinnä omaksi iloksi ja terapeuttisen purkamisen takia. Olisi silti kiva saada ulkopuolista palautetta:)
Olkaa hyvät: http://kukapelkaaaitia.blogspot.fi/
Ja terveisiä tutuille:)
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:12"]
Mä katson mobiiliversiota, joten saatan nähdä erilailla tuon blogin kuin muut. Mutta mun mielestä tuo ulkoasu oli suoraan sanottuna ruma :D ja sitten tuo sun esittelyteksti (25-vuotias äiti blah blah, HUOM se on muuten 25-vuotias eikä 25 vuotias.. Pikkujuttu kyllä) on sekava. Tai siis liian pitkä virke. Saisiko sen paremmin kahdeksi eri virikkeeksi? Tekstissä itsessään on jonkin verran virheitä, mutta ei mun mielestä turhan paljoa! Blogin nimi on ihan okei, ei mitenkään tekohauska ainakaan mun mielestä! Tekstiä on mulle just sopivasti ja kirjotat kivasti. Eli ei ollenkaan hullumpi, saatan jäädä seurailemaan :)
[/quote]
Mäpä muuttelen nuo ja yritän korjata kirjoitusvirheitä sen mukaan kun osaan!:)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:16"]
ihan ok ulkoasu ja luettava blogi :). Voisin hyvin seurata, jos olisin samassa elämäntilanteessa (mutta kun en ole, niin ei juuri nyt niin paljon kiinnosta, että alkaisin seurata). Mutta jatka ihmeessä, ihan hyvältä se vaikuttaa :)
[/quote]Kiitos:) Tämä nimenomaan olisi omistettu samassa tilanteessa oleville, jotka ymmärtävät nämä arjen pikkujutut:)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:20"]
Onks sun muksun nimi oikeesti Pikku-Akka?
[/quote]Ei ole, mutta siksi häntä kutsun kotona ja tässä blogissa. Se on ihan rakkaudella annettu lempi-nimi, joka ei tarkoita pahaa vaan kuvastaa erittäin tempperamenttista ja touhukasta kaksi vuotiasta tytön alkua.
Kiitos hyvistä vinkeistä, muokkasin nyt nopsaan jotain ja yritän illemmalla ehtiä paneutua asiaan:) Ootte ihania:)
Kuva yhtä leveiksi kuin teksit ja teksti mielellään tasattuna molempiin reunouhin. Kuvien valotusta yms voisi myös säätää.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:08"]
Kuva yhtä leveiksi kuin teksit ja teksti mielellään tasattuna molempiin reunouhin. Kuvien valotusta yms voisi myös säätää.
[/quote]kokeilen tätäkin!
Ei ihan huono. Vessapaperijutut ei tosin ole kiinnostavia. Rypälevalot oli hauskan näköiset. Punainen otsikointi ja vaaleanpunainen tausta ei niin hyvä, tulee pikkusen äkkimakea fiilis eikä houkuta. Teksti saisi olla hiukan tummemmalla mustalla. Jatka vaan, kyllä sulle varmaan lukijoita löytyy. : )
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:15"]
Ei ihan huono. Vessapaperijutut ei tosin ole kiinnostavia. Rypälevalot oli hauskan näköiset. Punainen otsikointi ja vaaleanpunainen tausta ei niin hyvä, tulee pikkusen äkkimakea fiilis eikä houkuta. Teksti saisi olla hiukan tummemmalla mustalla. Jatka vaan, kyllä sulle varmaan lukijoita löytyy. : )
[/quote]Kiitos. Mä itsen satun rakastamaan pinkkiä ja vielä kun meillä on tuo prinsessa-vaihekin niin vahvasti käsillä kaksi vuotiaan neidin kanssa:)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:02"]
Mitä haluat blogiltasi? Paljon lukijoita? Ehkä päästä portaaliin tai vastaavaan? Vai haluatko kirjoittaa vain omaksi iloksesi?
Mulla olisi jakaa paljon vinkkejä, kunhan saat nuihin vastattua.
[/quote]
Olen aina tykännyt kirjoittamisesta ja koen sen terapeuttisena, joten kirjoitan pääasiassa omaksi ilokseni ja koska haluan tallettaa näitä päivittäisiä tunteita johonkin. Tässä arjessa, kun ne pienet hetket tuppaa unohtumaan. Mutta tietenkään ei haittaa jos joku tykkää lukeakin:) Mulla on nyt ollut sellaiset 50-150 lukijaa päivässä, suurin osa tietty kavereita ja tuttuja, mutta oon ihan yllättynyt että edes kavereita on kiinnostanut niin paljon:) En tiedä bloggauksesta mitään, kuten varmaan kaikki huomasikin ihan näistä kommenteistakin päätellen. En myöskään itse seuraa aktiivisesti mitään blogia.
[/quote]
Ok, katsot varmaankin "lukijat" tuosta bloggerin listasta, siinä näkyy sivunkatselut, eli yksi ja sama ihminen on voinut avata blogisi sivun vaikka 200 kertaa, ne eivät suinkaan ole yksittäisiä ihmisiä silloin. Toivotan sulle onnea blogin kanssa.
Jos käytät facebookkia, löytyy sieltä monia blooggaaja ryhmiä (Kuten Äiti blooggaajat), jonne kannattaa liittyä ja pyytää vaikka jeesiä jos jokin mietityttä, sieltä saatat myös löytää blogillesi uusia lukijoita. :)
[/quote] Kiitos tästä vinkistä, katsastan nuo facebookin ryhmät heti. Ja se se vasta ihmeellistä onkin jos joku todella jaksaa avata oikeen moneen kertaan päivässä tämän:D vau!