Miessana, auttakaa: mikä on nimeltään se esine, jolla
putsataan autosta pakkasella lumet ja jäät ennen ajoon lähtöä? Se harja, jonka toisessa päässä on jääskraba?
Haluaisin ostaa miehelle sellaisen, mutta en tiedä ko. esineen oikeaa nimeä? Haluaisin löytää netistä hienon. Enkä edes tiedä, millä sanalla hakea. Minulla ei ole autoa. Joskus oli, mutta en silloinkaan tiennyt melkein minkään autoon liittyvän asian nimeä (no joo, ratti, kytkin jne., mutta muut).
Kommentit (17)
Miten niin miessana? Eikö naiset sellaisia käytä?
Perkele - vrt. ekojen pakkasten tullen:"Missä se perkele taas on?"
miessana? Voihan perse, onko naisille oma jääskrapa vai millä naiset putsaa auton ikkunat?
Jes, lumiharja!
Antoi heti oikeanlaisia kuvia. Mahtavaa.
AV tietää kaiken.
Skraba on näköjään jääkaavin.
Jääperkele olisi kyllä hyvä.
Mä putsaan auton webastolla, ikkunanlämmittimellä ja peilienlämmittimillä. Mitään rapsuttimia tai harjoja tarvita. Köyhät rapsuttelee. Aina on lämmin ja lumeton/jäätön auto kun aamulla töihin lähden. Jos miestäsi oikeasti rakastat ja haluat hänelle parhaan mahdollisen lahjan, asennutat sen autoon webaston.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:23"]
Miten niin miessana? Eikö naiset sellaisia käytä?
[/quote]
No kato. Naiset tuntevat vain ripsiharjan, lattiaharjan, hiusharjan ja sen raapan, jolla keraamisesta liedestä saa yli kiehuneen puuron irti. Miehet tuntevat taas auton miehekkään lumiharjan ja maskuliinisen jääraapan, jotkut osaavat raaputtaa testosteronilla toimivalla siklillä ja aika moni hypätä rappuharjan yli. On täysin sopimatonta tuntea vastakkaisen sukupuolen puunausvälineistöä, ja jos niiden kanssa joutuu tekemisiin, on vingahdeltava avuttomasti tai örähdeltävä urosmaisesti ja pyydettävä hädissään keskustelupalstalta apua. Ja siinähän saa kivasti taas sanailua aikaan, kun "naisena" ei tiedä eikä "miehenä" viitsi.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:55"]
Mä putsaan auton webastolla, ikkunanlämmittimellä ja peilienlämmittimillä. Mitään rapsuttimia tai harjoja tarvita. Köyhät rapsuttelee. Aina on lämmin ja lumeton/jäätön auto kun aamulla töihin lähden. Jos miestäsi oikeasti rakastat ja haluat hänelle parhaan mahdollisen lahjan, asennutat sen autoon webaston.
[/quote]
Että mieluummin kuin pyyhkäiset harjalla kymmenen senttiä kuivaa pakkaslunta, sulatat sen auton päälle ja päästät jäätymään jääksi. Nice.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:36"]
miessana? Voihan perse, onko naisille oma jääskrapa vai millä naiset putsaa auton ikkunat?
[/quote]
Mun mies ainakin putsaa mun ikkunat jos tarvii ni ei ole koskaan tarvinnut miettiä tollasta :D
Ehkä ap:lla on sama
Lumiharja.