Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono omatunto saikulla raskaana

Vierailija
05.11.2014 |

Töissä oli jatkuvasti supistuksia, pomo sanoi että lepäät huomenna kotona. Normaalisti ollut 5-10 päivässä, nyt yhtäkkiä monta tunnissa. Meillä siis 3pv voi olla omalla ilmoituksella. Täällä nyt sitten makoilen ja odottelen neuvolasta soittoa. kaikki on hyvin eikä supistele... kauhean huono omatunto, ehdinkö tehdä kaikki työni ennen äitiyslomaa? hyvin on iskostettu päähän että tämä on VÄÄRIN!! Nyt rv 31.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmarrän hyvin. Olen itsekin saikulla karmean alaselkäkivun vuoksi. Ei tule enää nukkumisestakaan mitään, saati sitten toimistossa istumisesta. Olen vasta rv 24 ja hermoilen jo saanko kaikki asiat järjestettyä ennen äitiyslomalle jäämistäni. Teen aamusta iltaan koneella töitä jos vain selkä antaa myöten. Nyt joku varmaan tuomitsee tämänkin ja sanoo, etta mulla on asioiden tärkeysjärjestys päin seiniä. mutta minkäs sille mahdan että olen saanut kotoa kasvatuksen protestanttiseen työetiikkaan ja sairauslomalla makailu ei tunnu oikealta.

Vierailija
2/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole sairaus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin ottaa läppärin mukaan, mutta kiellettiin :D kai sitä on vaan pakko levätä vähän. Mielummin pari pv kuin loppuajan. Onneksi ei ole tänään supistellut! Täälläkin yöt valvotaan puoliksi ja joka paikkaa särkee eikä kävelystä meinaa tulla mitään. Niitä kyllä siedän mutta lisääntyneet supistelut kevyessä toimistotyössä ihmetyttää. Ap

Vierailija
4/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Itsellä oli ihan sama ongelma,ku joutu jäämään 25rv kotiin. Ku todettiin eteisistukka. :)

Vierailija
5/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen vastaa: korkean työmoraalin omaavilla on myös tapana usein stressata asioista - kokemusta on siitäkin.... Kaipa se kevyt toimistotyökin voi olla stressin lähde jos alkaa oikein hermoilemaan asioiden sujumisesta, projektien aikatauluista ja muusta. Jos mulle tulee supistuksia, niin siinä vaiheessa varmaan kyllä lopettaisin kotoa työskentelynkin, tän viheliään selkäjomotuksen kanssa nyt kuitenkin jotenkin vielä pärjää eikä vauvalla ole hätää. Ota vaan iisisti ja relaa. Niin mullekin sanottiin :)

Vierailija
6/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työmoraali ja höntti työnantaja, siinä on huono yhdistelmä! Sijainen aloittaa työnsä vasta kun minä lopetan, en millään taida saada kaikkia projekteja siihen pisteeseen äitiyslomaan mennessä että niitä voisi jatkaa ilman perehdytystä. Enkä varsinkaan täältä kotoa. Voivoi... Muut töissä eivät tee samoja asioita kuin minä, joten tosi nihkeä tilanne. ap

Vierailija
7/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:19"]

Hyvä työmoraali ja höntti työnantaja, siinä on huono yhdistelmä! Sijainen aloittaa työnsä vasta kun minä lopetan, en millään taida saada kaikkia projekteja siihen pisteeseen äitiyslomaan mennessä että niitä voisi jatkaa ilman perehdytystä. Enkä varsinkaan täältä kotoa. Voivoi... Muut töissä eivät tee samoja asioita kuin minä, joten tosi nihkeä tilanne. ap

[/quote]

Ei ole sinun ongelmasi miten töissä pärjäävät kun olet saikulla, nyt on kyseessä sinusta ja ennenkaikkea syntymättömästä lapsestasi!

Vierailija
8/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:19"]

[/quote]

Ei ole sinun ongelmasi miten töissä pärjäävät kun olet saikulla, nyt on kyseessä sinusta ja ennenkaikkea syntymättömästä lapsestasi!
[/quote]

Tiedostan tämän, mutta en haluaisi että sijainen istuu huoneessani tekemättä mitään ja kun palaan olen ihan lirissä. Projektit on sellaisia että pitää itsenäisesti kehittää ja viedä eteenpäin. Nyt tuli päivän eka supistus kun mietin tilannetta... stressaako työ tosiaan näin paljon minua?? Ap

Vierailija
9/9 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko niitä ääniä päässäsi, jotka niin kertovat. Jos et lepää, ennenaikaiset supistukset voivat käynnistää synnytyksen. Ja sitähän me ei haluta, eihän? Nyt _lepäät_ ja juot vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä