Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELLOS ON SYVÄLTÄ

Vierailija
28.10.2014 |

Miten niiden toimitus voi olla niin hidasta?! Ihme,että koko paska pysyy pystyssä, kun kuitenkin muut uudemmat nettikaupat (esim. Zalando,Bootz) toimiittavat tuotteen  ihan parissa päivässä. Ja jos Ellokselle sattuu jotain palauttamaan eikä ole tiliasiakas, niin palautusrahojen saaminen se vasta kestääkin!! Nyt odotettu jo kuusi viikkoa! En kyllä tuolta puljusta enää mitään tilaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut palautetta?

Vierailija
2/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:13"]

[/quote]

Veikkaan tämän olevan ensimmäinen palaute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos on aikansa elänyt, ja eniten minua ketuttaa ne hiton alekoodit kun niissä lukee että ne oikeuttaa alennuksiin myös merkkituotteista, ja kun yritän voimassaolevaa koodia tilauksen päätteeksi niin se ei koskaan toimi!!!!! Eli alennuskoodeja kyllä osataan lähetellä toinen toisensa perään ja houkutella niillä ostoksille mutta kai nyt oletusarvo olisi se että ne olisi aktivoitukin asiakkaille!

Vierailija
4/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ellokselta perjntaina ja pari tuntia sitten tuli tekstiviesti että lähetys on  noudettavissa enkä ottanut edes mitään express toimitusta. 

Vierailija
5/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Elloksesta mitään pahaa sanottavaa, tilaan sieltä paljon.  Mulla on tosin tili, että palautukset hyvitetään tilille. Paketti saapuu parissa päivässä, kyllä Zalando ja Bootz kestää paljon kauemmin.  Ja tilatessahan pystyy valitsemaan sen Expressinkin.....

Viikonloppuna tilattiin talvitakit, ja alennuskoodi toimi moitteettomasti, vaatimattomat 120 e tuli alennusta :)

Vierailija
6/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mulla on ellokselle velkaa jo 700 euroa! Luottoraja tonnin. Ja itelleni oon vaan ostanut, ei oo lapsia. Mies ei tiedä, mutta ei vaikuta hänen talouteen.

Vierailija
7/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin 740 euroa. Olen pitkä ja isojalkainen ja Elloksella on suht hyvin kenkiä isossakin koossa. Jotain vaatteita ja elektroniikkaa on tullut myös tilattua. Se kyllä ärsyttää, että käyttöoppaita ei ole suomeksi mutta onneksi osaan jonkun verran ruotsia. Enää en aio tilata mitään, tulevat helvetin kalliiksi, jos maksaa osissa.

Vierailija
8/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:22"]

Voi vittu mulla on ellokselle velkaa jo 700 euroa! Luottoraja tonnin. Ja itelleni oon vaan ostanut, ei oo lapsia. Mies ei tiedä, mutta ei vaikuta hänen talouteen.

[/quote]

Voi vittu eiköhän sulla ole vaatteita jo tarpeeksi niin voit alkaa maksamaan velkaa pois jos ottaa nuppiin? :)

Tilasin teininä ja nuorena aikuisena vaatteita Ellokselta ja laatu oli aivan kamalaa. Siis ne Elloksen omat halvat merkit. Nykyään en edes harkitse.

Vierailija
9/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu vuosia Elloksen asiakkaana. Aina on ollu hidasta toimitus, 1-2viikkoa saa odotella, ellei ota sitä nopeampaa toimitusta.

Elloksen vaatteet on kestämättömiä eikä laadusta tietoakaan. Muutama hyvä paita on löytynyt, muuten surkeita. Vaatteet venyy pesuissa miten sattuu, vaikka pesen oikeassa lämpötilassa ja muutenkin pesumerkintöjen mukaan, en esim. linkoa jos ei saa. Vaatteista tulee siltikin hetkessä ihme telttoja.

Vasta tilasin talvitakin, näyttää kivalta ja tuntuu hyvältä päällä, saa nyt nähdä miten tuo tulee kestämään. Vamaan saumat kohta räjähtää...

Erätukulta taasen oon tilannu kymmeniä takkeja ja aivan mahtavia laaduiltaan. Kestäviä ja laadukkaita. On sama takki menny esim. lenkkeilyssä jo vuosia. Ite tykkään.

Mut nämä on mun omia mielipiteitä ja kokemuksia!

Vierailija
10/42 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ekaa kertaa Ellokselta syyskuussa, ja meni hienosti. Mekko oli jopa parempi kuin odotin, ja tuli tosi nopeasti. En kyllä osta paljoa netistä sillä yritän suosia paikallisia kauppiaita ja kotimaisia tuotteita.

Vierailija
11/42 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tuo 7. Niin siis oon tilannu lähinnä merkkivaatteita sieltä, urheilu ja ulkoiluvaatteita. Paidat, housut, arkivaatteet ostan halvemmalla ja ihan maksan heti :) kyllä siitä velasta pääsee kun ei tilaa lisää ja lyhentää enemmän ku minimisumman, muuten korot yms kulut "syö" lyhennyksen hyödyn.

Vierailija
12/42 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ennen tilannut ellokselta ja aina kesti helvetin kauan lähetys.

Vierailija
13/42 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on tykänny pikatoimituksesta.enemmän hm ottaa aivoon,harvoin saa kaikkia tuotteita kerralla vaan suurin osa toimitetaan vk.lla..ens juhannus

Vierailija
14/42 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ellokselta jotain postiennakolla. Unohdin täysin koko paketin, eli se jäi hakematta. Lähettivät laskun noutamatta jääneestä paketista, n.25e. No, oma moka, kai tuoki luki jossain pienellä tekstillä.

Vierailija
15/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainoastaan hyviä kokemuksia Elloksesta! Täältä löysin vieläpä hyviä alennuskoodeja Ellokselle!

Vierailija
16/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin tilaamisen kokonaan sen jälkeen, kun tilaamani paketti ei tullut ollenkaan.

Vierailija
17/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan Ellokselta usein ja mulla on enimmäkseen hyviä kokemuksia. Paketit ovat aina tulleet viikossa. Ainoastaan kerran lähettivät mulle väärän tuotteen, mutta sain sen nopeasti vaihdettua. Tilaan nykyään lähinnä vain merkkituotteita, jotka ovat mulle entuudestaan tuttuja, niin ei tule yllätyksiä. Elloksen oma tuotanto kun on laadultaan vähän kyseenalaista. Haksahdin joskus johonkin keskihintaiseen pussilakanaan, ja se oli pölyä keräävä rimpula, joka joutui pian kissalle makuupaikaksi.

Vierailija
18/42 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään elloksesta tosi paljon. Tilaan sieltä itselleni ja lapsille vaatetta ja kenkää n. 1000 eurolla vuodessa. En oikein osaa ostaa taval. kaupoista, kun tilaaminen on helppoa. Lähes aina isoja tarjouksia.

Vierailija
19/42 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ikinä yrittäneet jättää negatiivista palautetta tuotteista elloksen sivuille? Siis sellaista missä valitsette sen "en suosittele" -vaihtoehdon? Yritin nimittäin äsken ja palautetta ei julkaistu. En tilaa enää mitään tuolta, tuotteiden saamiin arvosteluihin ei voi luottaa jos negoja ei julkaista.

Vierailija
20/42 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun Elloksen puhelintyöntekijä käski kirjoittaa Ellokselle ruotsiksi Ruotsiin kun valitin tietoturvaongelmista. Niin teinkin.

Sain vastauksen kuukauden päästä. Siinä todettiin, että voi kirjoittaa myös englanniksi vaikka puhelinhenkilö väitti, ettei voi kirjoittaa englanniksi. Elloksen mielestä jokainen pitäköön huolen omasta säköpostistaan säännöllisesti.

Sieltähän voi tilata muka toisen nimiin kun tietää toisen sähköpostiosoitteen ja postinumeron. Tekee valetilin sinne tai menee varsinaisen tilin omistajan omiin tietoihin ja muuttaa osoitetteen ja tilaa niin paljon kuin pystyy.

Usein näitä tapauksia ei saada tuomittua koska osoitteessa asuva henkilö sanoo poliisille kuulusteluissa olevansa ympäripäissään 24/7/365. Tuollaisten osoitteita käytetään huijausten tehtailuun.

Kun kerran on noin huono tietoturva niin en asioi Elloksella ja olen ottanut vielä kaiken varalta Oma-luottokiellon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi