Mä syrjin tatuoituja
Kommentit (16)
Sä et kuule edes tiedä kenellä kaikilla voi olla tatuointeja. :D Ei kaikkien tatuoinnit näy vaatteiden alta.
Vierailija kirjoitti:
Huutista
Ai huutonetti? Todella typerää käyttää huutista-sanaa huutonaurusta koska sitä sanaa on käytetty kylläkin huutonetistä.
Tatuointihullulla taas psykoosit tulilla, oujee!
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miksi?
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista
Ai huutonetti? Todella typerää käyttää huutista-sanaa huutonaurusta koska sitä sanaa on käytetty kylläkin huutonetistä.
Huutista
Mulle on täysin samantekevää onko ihmisellä tatuointeja vai ei.
Hassu juttu,että monet tatuoidut työkaverit ja sen sellaiset puolitutut pyrkivät kaikin tavoin peittämään ja jopa kieltämään tatuointiensa olemassaolon. Ja ei, kyse ei ole ollut ympäristöstä, jossa niihin olisi suhtauduttu negatiivisesti noin lähtökohtaisesti. Jotenkin vaan on alkanut kaduttaa näitä oman elämänsä ex-rebeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miksi?
Koska Hesarin artikkeli, jossa selitetään että se on syrjintää, jos ei mene lihavan kanssa treffeille.
Ei saa syrjiä vaan pitää mennä kaikkien kanssa tasapuolisesti treffeille, ei oman maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassu juttu,että monet tatuoidut työkaverit ja sen sellaiset puolitutut pyrkivät kaikin tavoin peittämään ja jopa kieltämään tatuointiensa olemassaolon. Ja ei, kyse ei ole ollut ympäristöstä, jossa niihin olisi suhtauduttu negatiivisesti noin lähtökohtaisesti. Jotenkin vaan on alkanut kaduttaa näitä oman elämänsä ex-rebeleitä.
Millainen työ?
Ei se mitään, kyllä monen tatuoidun paskan p*rse tekee silti varmasti tälläkin hetkellä nousevaa ja laskevaa liikettä naisen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kyllästyneet typeriin kommentteihin. Vaikka tatuointeihin ei muut suhtautuisi negatiivisesti, niihin voidaan suhtautua todella tungettelevasti, tullaan iholle ja kysytään ihme kysymyksiä. Kerran metrossa törmäsin puolituttuun naiseen, joka moikkauksien jälkeen alkoi oma-aloitteisesti kääriä paitani hihaa ylös, koska halusi nähdä tatuointini. Kun tajusi että se yltää hartiaan saakka, innostui vain enemmän ja jouduin oikeasti tarttumaan paitaani saadakseni hänet lopettamaan! Käsittämättömän tahditonta.
Nykyään tatuointini ovat lähes aina peitossa, osin kyllä ihan siksi että viihdyn pitkähihaisissa yms. En kadu kuvia, enkä ole ottanut niitö ollakseni "rebel" vaan koska pidän niistä itse. En kyllä kiellä niiden olemassaoloakaan. Välillä on ollut huvittavia tilanteita, kun minut lyhyemmän aikaa tuntenut ihminen on nähnyt minut ensi kertaa muissa vaatteissa kuin farkuissa ja hupparissa, ja on paljastunut isot tatuoinnit käsivarsissa ja jaloissa. Olen aika tavallisen näköinen nainen muuten, niin harva sitä osaa arvata. Teillä tatuointivihaajillakin saattaa olla tällaisia tuttuja ;D
Minä mieluummin tatuoijia.
Alaikäinentarvitsee huoltajan suostumuksen ensimmäiseen tatuointiin, MUTTA seuraaviin eivät kysele.
Minusta se on vastuutonta.
Huoltaja on antanut yhteen pieneen luvan, niin tatuoijan vilpillisesti tulkitsee, että sitten voikin pistää ihan miten isoja ja minne vaan.
Hyljeksii tatuointien tekijöitä moraalittomuutensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainekaan osaa työkavereista sanoa monellako on tai ei ole tatuointia. Emme harrasta saunailtoja, joten en tiedä onko vaatteiden alla millaista ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä mieluummin tatuoijia.
Alaikäinentarvitsee huoltajan suostumuksen ensimmäiseen tatuointiin, MUTTA seuraaviin eivät kysele.
Minusta se on vastuutonta.
Huoltaja on antanut yhteen pieneen luvan, niin tatuoijan vilpillisesti tulkitsee, että sitten voikin pistää ihan miten isoja ja minne vaan.Hyljeksii tatuointien tekijöitä moraalittomuutensa takia.
Häh, onko tuollaista oikeasti tapahtunut jossain? Läheskään kaikki tatuoijat eivät tatuoi alaikäisiä edes vanhemman luvalla... melko trashy tatuoija saa olla jos lähtee jotain teiniä tatuoimaan täyteen. Todennäköisimmin kyse ei silloin ole tatuoijasta vaan "tatuoijasta" joka tekee kuvia keittiössään...
Okei. Miksi?