Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo?
Ja mikä lempiaineesi? Minun oli 7.2. Lempiaine oli kotitalous josta sainkin ainoan kiitettäväni. Kokki minusta sitten tulikin :)
Kommentit (36)
Jotain 9.2 Lempiaineita oli kuvis ja historia ja humanisti musta sitten tulikin. En ole koskaan viihtynyt koulussa, inhosin sitä kuria. Yliopistossa oli ihana vapaus.
8,9 ja lempiaine oli ehdottomasti kuvaamataito ja meninkin sitten kuvataidelukioon.
7,6 ja lempiaine yhteiskuntaoppi josta 10. Minusta ei tullut mitään t.ammattivalittaja
En muista. Jotain ysin luokkaa se oli. Lukuaineet oli yli ysin.
Lempiaine..hmm...mä luulen, että se oli käsityö, koska siinä oli mukava ope.
9.5, lemppareita äikkä ja hissa. Ja minusta tuli musiikinopettaja.
9,6 oli keskikoulun päättötodistuksen keskiarvo ja lempiaineita oli käsityö ja kotitalous.
6.4, lempiainetta ei ollut, inhosin koulua syvästi tuossa iässä. Nykyisin olen tietotekniikan DI.
Ei mitään muistikuvaa! Olisko ollut jotain kasin ja ysin välillä? Ehkä 8.4? Numeromuisti mulla on aina ollut todella avuton.. :D
Lempiaineet oli biologia ja kuvis. Vaatetusalalle päädyin, yrittäjäksi.
Taisi olla 7.4. lempiaine historia ja Sosionomi olen.
Keskiarvo oli 9,8. Lempiaineita oli monta, erityisesti pidin äidinkielestä ja kirjallisuudesta, matematiikasta ja liikunnasta. Mitään ainetta en inhonnut.
Peruskoulun keskiarvo ennusti myöhempääkn koulumenestystä. Kirjoitin kuusi laudaturia ja opiskelin korkeakoulututkinnon.
8,5 ja lempiaine olisi ollut englanti, mutta nihkeä opettaja pilasi sen...
6.9
Ei paljon kiinnostanut,9luokalle muutto toiseen kaupunkiin ym.
Eikä koulunpenkin kuluttaminen ole senkään jälkeen kiinnostanut, toisessa työpaikassa olen, molempiin haettu himasta töihin, ekasta tuli lopputili10.5v jälkeen esimiehen väkivallalla uhkaamisesta.
8.4. Lempiaineet englanti ja kotitalous.
Ei mitään tietoa. En koskaan edes katsonut sitä paperia ja ylioppilaaksi kirjoitettuani heitin peruskoulun päästötodistuksen pois.
Lempiaineeni oli kemia.