Mikä oli peruskoulun päättötodistuksesi keskiarvo?
Ja mikä lempiaineesi? Minun oli 7.2. Lempiaine oli kotitalous josta sainkin ainoan kiitettäväni. Kokki minusta sitten tulikin :)
Kommentit (36)
8.8 ja lempiaineita olivat musiikki ja kuvaamataito.
Atk-tunnit ei kiinnostaneet tippaakaan, vaikka minusta tulikin sitten lopulta tämmöinen it-päällikö :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:00"]
Mukavaa päivää alapeukuttajalle!
[/quote]
Ketjun alapeukuttaja on selvästi ex-tarkkailuluokkalainen sossumamma, joka jäi luokalle 2-3 krt :DDDD
Oiskohan ollu 7.6 ja lempiaine kuvaamataito, jossa olin erittäin hyvä. Taiteilijahaaveet on kyllä jo haudattu.
9.7 ja lempiaineet historia ja englanti
9.4 ja lempiaineet englanti, kotitalous, liikunta, kuvis, musiikki
7,9 lukuaineet ja kaikki aineet 8,3. Lempiaineet oli kuvis ja englanti.
8,8. Lempiaine oli terveystieto ja biologia silloin kun aiheena oli ihminen. Minusta tuli vartija jonka jälkeen ensihoitaja amk :)
Tähän ketjuun näyttävät vastaavan vain ne, joiden keskiarvo oli hyvä... Mutta liityn joukkoon itsekin: oma keskiarvoni oli 9,3. Tosin koulu oli siihen aikaan vielä nimeltään keskikoulu, peruskouluun en ihan ehtinyt. Lempiaineitani olivat kaikki kielet, äidinkieli, ruotsi ja englanti. Aikuisena minusta tuli toimittaja.
8,8 ja biologia. Pidin kaikista aineista.
Mun keskiarvo oli 9,2. Lempiaine oli yläasteella varmaan matematiikka, sitä sai tehdä rauhassa ja yksin. Mut en erityisesti pitänyt koulusta noin ylipäänsä.
Taisi olla jotain 8,7. Lempiaine oli englanti.
Ei mitään muistikuvaa :)
Tiedän että se oli alle ysin koska mulla on vaan kerran ollut 9.0 ka ja se oli kasilla. Ehkä jotain 8.6
Lempiaineet oli englanti ja matikka ja historia ...ja ehkä myös äidinkieli. Ja kemia, ja saksa. Ja uskonnosta tykkäsin kanssa tosi paljon ja psykasta.... oho - oliko koulussa noin kivaa..??
Keskiarvo 7,5. Lempiaine matematiikka ja kuvaamataito.
9,6 kielet: englanti,saksa ja ranska oli ehdottomasti lempiaineita! :)
9.7 mutta ei tullu pänttäämällä vaan hiton hyvällä muistilla. En todellakaan oo mikään älykkö enkä lukijatyyppi. Siitä varmaan kertoo nykyinen ammattikin eli myyjä... Olen ylpeä ammatistani ja rakastan sitä. Hirveä pettymys olen vanhemmilleni jotka odottivat minulta vähintäänkin akateemista uraa...
8.2 ja lempiaineet englanti, ruotsi, saksa. Muuten olinkin paska koulussa. :D Nykyään olenkin kas, kas : matkaopas :D
9.3 kielet ja matematiikka.