Aikuiset lapset ärsyttää
Tulivat lauantaina. Eilen kavereita tapaamassa, tänään osa vielä nukkuu. Taaperon isä haluttomasti heräsi sohvalle nuokkumaan mutta silti 2alle koumuikäistä ja taapero pyörii ympärilläni. En ole voinut kaikkea valmistaa etukäteen. Illaksi kumpikin porukka menee taas kavereitaan tapaamaan, joulupäiväksi on bileet jossain , tapaninpäivänä naapurikaupunkiin. Kun äiti voit katsoa lapset kun ollaan täällä. Vanhemmat sit väsyksissä koko ajan , ei kiinnosta juttelu, yhdessä ulkoilu koko porukalla, askareisiin osallistuminen.
Kommentit (98)
Minua ärsyttää anoppi kun muka tahtoisi olla lasten kanssa ja sitten kuitenkaan ei saisi heitä jättää hetkeksikään ja käydä kotiseudun tuttuja tapaamassa.
Nämä on niitä vanhanpiian jouluhuolia 🤣🤣 kyllä se siitä sitten....🤣🤣🤣🤣
Mitä lapsesi ovat sanoneet, kun olette keskustelleet asiasta?
Et sitten voi puhua niiden aikuisten lasten kanssa? Sano ettei nyt lastenhoito onnistu syystä x. Jos suuttuvat niin huonosti kasvatettu.
Vierailija kirjoitti:
? Eikö vanhapiika tarkoita lapsetonta, tämä ap on murheenkryynin äiti.
No mitäs olet tuollainen tossu. Lähde itse kylpylään ja juomaan skumppaa tyttökaveriesi kanssa ja jätä taaperot aikuisvauvoillesi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää anoppi kun muka tahtoisi olla lasten kanssa ja sitten kuitenkaan ei saisi heitä jättää hetkeksikään ja käydä kotiseudun tuttuja tapaamassa.
Kannattaako aina taantua takaisin peruskoululaisen tasolle, kun palaa kotipaikkakunnalle. Tai kannattaako palata sinne ollenkaan, jos kerran noin vaikea pysyä aikuisen roolissa siellä. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, mutta milleniaalit ja muut zoomerit eivät lue kirjallisuutta, eivätkö siksi opi enää sanojen merkityksiä. Jos pitäisi arvata, niin veikkaisin että henkilö kuvitteli vanhanpiian tarkoittavan vanhaa henkilöä joka passaa muita.
Ei muuta kun tsemppiä ap. Ens vuoden jouluksi suunnittelet vaikka ulkomaan matkan eli et ole käytettävissä. Voit vieläkin lähteä laivalle tai Tallinnaan kylpylälomalle. Ei tarvi laittaa ruokaa, ei hoitaa muita kuin itseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, mutta milleniaalit ja muut zoomerit eivät lue kirjallisuutta, eivätkö siksi opi enää sanojen merkityksiä. Jos pitäisi arvata, niin veikkaisin että henkilö kuvitteli vanhanpiian tarkoittavan vanhaa henkilöä joka passaa muita.
Vanhus on suhteellista, joten eikö pelkkä piika? Kenenkään ei pitäisi joutua ahdistetuksi omassa kodissa.
Anoppi aina valitti meille kun mieheni sisko hoidatti lapset mummolassa koskaan kysymättä sopiiko. Mutta ei tyttärelleen koskaan uskaltanut sanoa suoraan. Nössö. Sitä on lastenhoitoautomaatti, kokki ja pankki jos ei osaa puhua.
Se häätyy teillä pitää palaveri jotta saatte Joulun vietettyä nätisti.
En itse alkaisi tuommoseen rumbaan.Kylään tulleet huolehtii itse lapsensa ja yöjuoksut ei kuulu millään muotoa Joulunviettoon.
Miten ap olet onnistunut kasvattamaan noin itsekeskeiset lapset?
Voit ainakin tänä jouluna käyttää tilaisuuden hyödyksi ja opettaa lapsia sanomaan kiitos. Ennen lapsille sanottiin aina, että "mites sanotaan".
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsesi ovat sanoneet, kun olette keskustelleet asiasta?
Käskevät pitämään turvan kiinni ja tuomaan lisää kaljaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa. Tosin kommentoijan älykkyys loistaa jo hymiöiden kautta, joten ei kannata olettaa henkilön ymmärtävät normaalissa kielessä käytettyjä termejä. Selkosuomisakkia, jos sitäkään.
Huh, onneksi mun aikuiset lapset osaavat auttaa askareissa eivätkä tule meille asumaan vaan korkeintaan yöksi tai pariksi.
Idiotismi periytyy.