Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuo TTK:sta tippunut Elina Gustafsson valittaa, että "Suomi ei ollu valmis meihin?"

Vierailija
20.09.2021 |

Onko pakko sitä L-koodia tuputtaa, sen avullako kisoja pitäisi voittaa?

Eikö tuolla mitata tanssitaitoa?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on TANSSI TAITO KILPAILU , eikä mikään jonkun suuntauksen hyväksyminen / hylkääminen äänestys ❗ Ja kun katsoo näitä tanssijoita, tottakai siinä verrataan TANSSIA enemmän kuin ihmisiä.

Ainakin minä luulen että enemmistö ajattelee näin.

Elina ei vaan yksinkertaisesti osannut tanssia. Toki vauhtia ja näyttävyyttä oli. Mutta pitää osata myös askellus tanssia oikein.

Vierailija
62/81 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt tanssi sodan jälkeen keskenäänkin kun oli hiukan miespulaa ja tehty niin numeroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin hemmetin itseriittoisen oloinen ihminen kuin vaan olla ja voi. Minä, minä, minä.

Vierailija
64/81 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että näitä pitää tunkea joka ohjelmaan ja sitten alkaa ulina, miten mikäkin iskee herkkään sieluun viihdeohjelmassa.

Meillä on Setat ja Pridet missä voidaan kampanjoida suuntautumisistaan, jätettäisiin viihdeohjelmat tämän rummutuksen ulkopuolelle.

Kun olisivat ohjelmissa kuin kuka tahansa meistä, tekemättä seksuaalisuudestaan numeroa, moni tajuaisi että ovat ihan tavallisia ihmisiä muiden joukossa.

Vierailija
65/81 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusta saakka ärsytti tämän lebaanin eleet ja opettajansa kohtelu. Miksi esim. piti jokaisessa haastattelussa olla käsi opettajan hartioiden ympärillä? Eiväthän miesopettajatkaan tee tuollaista naisoppilaidensa osalta. 

Tässä piirrettiin nyt kuva todella klassisesta rekkalesbosta, joka ei ole edes nykyään millään lailla enää todellisuutta. 

Kuinka paljon kuvastossa oli ohjaajan / tuottajan myyntikikkailua? 

Mitä ihmettä se ex-kumppani tässä näki? Sehän oli tosi sievä nainen.

Vierailija
66/81 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nää Elinan kaltaiset vouhkaajat ärsyttää suunnattomasti. Kyseessä on tanssikilpailu ja valitettavasti lesbo-kortti ei ole mikään pomppukeppi millä voi vetää voittajaksi.

Vierailija
67/81 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi oli ja on täysin valmis sinuun(/"teihin"), muussa tapauksessa jo osallistumisesi ja muu julkinen itseriittoinen itsekorostusriukkumisesi olisi torpattu sekä sensuroitu, mutta sinä et vain ollut paras/pätevä/pärjännyt tanssillasi tanssikilpailussa, etkä kykene hyväksymään, saati edes myöntämään sitä. 

Mitään normaaleja sivistyneitä länsimaisia ei-tyrannivaltioita siihen on ihan turha seliselitellen sekoittaa. ;''D

Vierailija
68/81 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ellukka olisi Masked Singerissä niin olisiko silloinkin huono häviäjä-möyhääminen?

Vierailija
69/81 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidön parisuhteeseen

Vierailija
70/81 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina on hyvin takertuva ihminen ja myös erittäin ärsyttävä.

Vierailija
71/81 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mainosta ku tänään on mukana iholla sarjassa??

Vierailija
72/81 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mainosta ku tänään on mukana iholla sarjassa??

On iholla sarjassa ja on kuin iilimato aina toisen iholla.

Vierailija
73/81 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin tyrkky ja raivostuttava ihminen kun olla ja voi... Kokoajan tuo esille seksuaalista suuntautumistaan ja millon mistäkin ruikuttamassa ja uhriutumassa... Yhtään ihmettele et ihmisiä ärsyttää tää sateenkaari-toitotus, kun kokoajan löydetään yhä ärsyttävämpiä aatteen edustajia televisioon yms mediaan... Ärsyttävä ja narsistinen ruikuttaja, joka paikassa vetämässä vähemmistö korttia tiskiin. Kehtaa vielä entistä valmentajaansa kutsua ankeuttajaksi yms, mitä tämäkään olisi ilman valmentajaansa voittanut? Ei yhtikäs mitään. Kukaan ei edes tietäisi tästä piipittäjä-lepakosta ilman hänen nyrkkeilyvalmentajaansa

Vierailija
74/81 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kun meitä syrjitään.

Että näiden kanssa pitää jaksaa.

Vierailija
75/81 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olin ihan valmis. Oon ollu viimeiset 52 vuotta.

Tv. perushetero N52

Vierailija
76/81 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/81 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

???--

Vierailija