Mitä tuo TTK:sta tippunut Elina Gustafsson valittaa, että "Suomi ei ollu valmis meihin?"
Onko pakko sitä L-koodia tuputtaa, sen avullako kisoja pitäisi voittaa?
Eikö tuolla mitata tanssitaitoa?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” Voi ei, olisin toivonut että Suomen kansa olisi ollut enemmän meidän puolella. Ja tuomarit, mä tein tuplatyön”
Millä tavalla hän teki tuplatyön?!
Hän oli parempi kuin muut ilmeisesti.
Entisenä kilpaurheilijana voin hyvin uskoa että tehnyt tuplatyön. Tämä palsta antaa surullisen kuvan siitä, miten ilkeitä ihmisiä vielä on, ja kuinka paljon.
Mä taas luulen, että esim. Aki on tehnyt tosi paljon työtä. Ja Krista. Ja Miklu.
No jos nää ei kuulu telkkariin?
Mitäs olivat niin huonoja että joutuivat pudotusuhan alle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on mielenterveysongelmia.
Eikä sairaus ole selvästikään hoitotasapainossa.
Ja sullahan on siitäkin parempaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tämä nykyaika on. Joka paikassa ja ohjelmassa pitää olla kiintiöhomot.
Ja sitten kun ohjelmasta pudotaan (jos sellainen ohjelman teema on) tai muuten ei vaan kyseisestä henkilöstä tykätä ja saa kritiikkiä, vedetään aina tuo homovastaisuus esille.
Sama on esim. F1, kun Hamilton saa vaikka rangaistuksen jostain tai muuten syytetään töppäilystä, niin silloin kiskaistaan rasismikortti esiin. Varsinkin Hamiltonin alkuaikoina tämä oli aina jotenkin esillä ja nykyään tuntuu, että jos kyseiselle henkilölle joudutaan antamaan rangaistus, niin se on aina lievempi kuin muilla tai ei saa ollenkaan, varmaan pelkäävät saavansa rasistileiman.
Eihän kukaan kohta enää uskalla sanoa mielipidettään mistään, kun aina syytetään ties mistä vastaisuudesta. Olisi kiva, että ihmiset katsoisivat peiliin ja miettisivät edes joskus, että onko vika luonteessa ja käytöksessä eikä aina siinä sukupuolisessa suuntauksessa tai ihonvärissä.Jos Valtterissa on yhtään miestä niin hän ei ole enää ennen starttia polvillaan Hamiltonin mieliksi.
Valtsu seisoo kuten Kimikin.
Joo-o. Oli kyllä erikoista kommenttia että jatkoon olisi pitänyt päästä koska olivat naispari.
Itse luulin että kyseessä on tanssikilpailu.
Kyllä se oli tanssitaito,kömpelyys jalat,mietin olisko pitänyt olla erilainen asu.Katsokaa uusiksi miten tanssit meni opehan on hyvä.Mutta ei riittänyt se.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tanssiville miehille on tässä ohjelmassa aina riittänyt ymmärrystä, jostain syystä huonot naistanssijat herättävät raivon.
Erittäin monessa Elinaa koskevassa kommentissa on asiatonta ja ala-arvoista nimittelyä, mikä tietysti kertoo eniten kirjoittajista itsestään.
Kaikkonen oli kansan naurattaja. Ainoastaan kepulaiset kehuivat.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin monessa Elinaa koskevassa kommentissa on asiatonta ja ala-arvoista nimittelyä, mikä tietysti kertoo eniten kirjoittajista itsestään.
Ei vaan kirjoittelun kohteesta
Suomi oli valmis, mutta Elina ei! Suomi oli valmis myös tanssivalle papille.
Olisi pitänyt osata tanssia!
Kuuluu koodistoon että kritiikki on ahdasmielisyyttä ja aina vain syrkintää. Hänen kohdallaan tanssitaito ei voi olla syynä showtanssikilpailussa.
Viime vuonna kun Meeri Koutaniemi ja Katri Mäkinen tanssivat kerran yhdessä niin siinä olikin hieno esitys, ei tuo kanki-elina yltänyt lähellekään.
Luulen, että kyse on siitä, että kun kyseessä on nyrkkeilijä, joka ilmeisesti itse uskoo osaavansa tanssia, niin kukaan on ei ole uskaltanut nauraa hänen tanssitaidottomuudelleen tai kertoa, ettei hän osaa tanssia. TTK tuomaritkin taisivat antaa hyvät pisteet, ettei Elina suutu ja vedä pataan. Anskukin kiitteli samasta syystä Elinan tanssimista.
Näin anonyyminä uskallan sanoa, ettei Elinalla ole minkäänlaista rytmitajua, askellus on mitä sattuu ja keskivartalo hänellä on kuin betonitynnyri.
Tanssipaikoilla Elina tuskin paljon aikaansa viettänyt, kun tuntuu ajattelevan, että kaksi naista tanssimassa on jokin uusi keksintö.
Muutenkin koko "naispari" -viritelmä on niiiiiin tekemällä tehty ja vinksahtanut, että huh huh. Elina ei ilmeisesti voi joko tanssia miehen kanssa tai olla vietävänä. Tosin Ansku kai toisinaan parissa vei, joten vähän on sekavaa. Mitään seksuaalista viritelmää parien välillä nyt ei vissiinkään kilpailtaessa ole, joten seksuaalisella suuntautuneisuudella ei pitäisi olla merkitystä,ja Ansku taitaa olla miehen kanssa naimisissakin ja hetero.
Jos joku oli kohun paikka, niin Mikael Gabrielin huonot pisteet ja päätyminen kolmen huonoimman parin joukkoon.
Tyypillinen vähemmistöjen selitys. Kaikki pitäisi saada ilman tai osaamatta mitään.
Tanssitaito olisi auttanut, mutta oli kuulemma liikaa voimaa🙄
Niin, sillä vähemmistökortilla pitäisi saada kaikki palkinnot automaattisesti. Siihenhän tätä maailmaa ollaan ajamassa joka suhteessa.
Oli liian ennalta-arvattavaa ja siksi tylsää, että hän oli miehen vaatteissa ja roolissa. Olisi pukenut rimssumekon ja korkokengät niin olisi ollut kiinnostavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sillä vähemmistökortilla pitäisi saada kaikki palkinnot automaattisesti. Siihenhän tätä maailmaa ollaan ajamassa joka suhteessa.
Onneksi tällaisena valkoisena cis-heterona alkaa jo kohta olla katoavaa kansanosaa niin pääsee ehkä itsekin nauttimaan kaikista vähemmistön eduista.
Vierailija kirjoitti:
Elinalta vois kysyä, kenen olisi pitänyt sitten pudota?
Tämä. Hänhän käytännössä haukkuu niitä muita tanssijoita itseään huonommaksi valittaessaan että jonkun muun olisi pitänyt tippua.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut ohjelmaa itse. Te jotka olette: oliko tämän pudonneen parin tanssi huonoin?
Minä tykkäsin heidän tanssista. Mutta tuota valitusta en ymmärrä. Pitäisi kilpailijoiden tajuta, että vähiten ääniä saanut tippuu. Toiset äänestää tanssin perusteella, toiset jonkun muun.
Elina on saanut liikaa osumia nyrkistä, tosin asialla ei ole mitään tekemistä lesbouden kanssa vaan oli ihan omasta urheilulajivalinnasta kyse.