Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauva ensimmäistä kertaa kuumeessa! !

02.09.2006 |

mittasin viime yönä ja oli 38,6. eikö se siis ole jo kuumeen puolella? miten pystyn helpottamaan hänen oloaan. itse olen nukkunut 3h kun häntä piti kantaa. nukkui vain sylissä.. supon annoin ja se helpotti kyllä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitte semmonen nestemäinen Panadol mitä saa apteekista (on ainaki varma vaikutus ku annetaan suun kautta).

Onko lapsellasi flunssaa vai minkä takia kuume nousi?

Vierailija
2/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle nous eilen ekaa kertaa kuume. Tismalleen sama lukema 38.6!

Annoin sit supon ja soitin vielä terveysneuvontaakin ihan vaan varmuuden vuoks, että mitä ohjeita ne antaa.

No suppoa nekin suositteli. Jos kuumetta yli 38 niin sit kannattaa antaa lääkettä, mut jos sen alle niin sit voi antaa " tappaa pöpöjä" ilman lääkettä.

Meillä ei kyl enää kuume noussu sit ton yhden supon jälkeen ja eilen illal oli jo ihan normaali lämpö ja tänään aamul kans. Oli sit vissiin tosi nopeasti ohi menevää sorttia...

-S & J viikon päästä 7kk-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä sattuma. tänään kun mittasin niin oli enää 37,2 enkä ole tänään enään antanut suppoa.. nyt on nukkunut jo 3h kun valvoi yöllä monta tuntia.

hampaita hänellä on 2 alhaalla, voisiko se kuume nousta sen takia? hieman yskii ja välillä aivastelee mutta ei nenä vuoda..

Vierailija
4/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuulleeni...

Huomasin tänään, et meidänkin tytölle on nyt puhjennut eka hammas. Mutta en usko et kuume johtui siitä nimittäin mä oon ite ollu koko viikon flunssassa, et varmaan tarttunut... Mulla ei kyllä kuumetta ollut, mutta nuha.

Joanna on kans aivastellu normaalia enemmän ja hieman nuhaiselta vaikuttaa kyl tänään, mut onneks ei tosiaan lämpöö enää.