Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meinaa alkaa absolutistiksi.t.ammattivalittaja

Vierailija
05.11.2014 |

Tuntuu ihan kauhealta kun viikon paras hetki on perjantai-ilta kun on saunottu,lapsi nukkumassa ja juodaan lasi viiniä. Tai sitten mies juo oluen ja minä siiderin, katsotaan tv.tä ja jutellaan. Jos se nyt alkaa absolutistiksi niin tiedän että menee samaan aikaan lapsen kanssa nukkumaan kuten viikolla tekee ja joudun yksin katsomaan tv.tä ja elämästä tulee entistä tylsempää. Mitä teen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taitaa olla nähtävillä se syy, miksi miehesi tarvitsee alkoholia jutellakseen kanssasi.

Vierailija
22/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:20"] Osta sille saunajaffa :) Ai niin, mut eihän sulla ole rahaa. [/quote] On mulla rahaa mutta mitä apua tuosta olisi? hän menee sitten joka ilta lapsen kanssa samaan aikaan nukkumaan ja mä joudun yksin katselemaan tv.tä tai olemaan netissä. Jos olisin täysin absolutistin miehen halunnut niin olisin ottanut uskovaisen. ap [/quote] Vielä voit vaihtaa miestä. Suosittelen sitä sinulle. Et ole onnellinen.

[/quote]

No en voi vaihtaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:17"]

Tässä ketjussa taitaa olla nähtävillä se syy, miksi miehesi tarvitsee alkoholia jutellakseen kanssasi.

[/quote]

Ei se ainakaan silloin niinä vuosina tarvinnut kun oltiin vielä kaksin. ap

Vierailija
24/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suoraksi vedit tuon mutkan, että koska ei juo enää sitä pulloa olutta sun kanssa = ei halua jutella ja/tai katsoa sun kanssa telkkaa illalla:) Mitäs jos keittäisitte kupit teetä ja joisitte ne ja katsotte sitä telkkaa?

Vierailija
25/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4307667/ketju/tykkaan_vaatimattomasta_elamastani_t_ammattivalittaja

Eikös sun pitänyt olla tyytyväinen vaatimattomaan elämääsi? Nythän siitä tulee vain jollain tapaa entistä vaatimattomampaa, olisit siis entistä tyytyväisempi. Sanoit myös tuossa linkin ketjussa ettet aio kirjoitella negatiivisesti, mutta tässä aloituksessasi olen nyt havaitsevinani sellaista. Eikä tuosta toisesta ketjusta ole kuin viikko!

Vierailija
26/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:29"]

Aika suoraksi vedit tuon mutkan, että koska ei juo enää sitä pulloa olutta sun kanssa = ei halua jutella ja/tai katsoa sun kanssa telkkaa illalla:) Mitäs jos keittäisitte kupit teetä ja joisitte ne ja katsotte sitä telkkaa?

[/quote]

Ei mies halua tehdä noin vaan hän menee sitten suoraan lapsen kanssa nukkumaan. Ei se mun ideani ole mutta niin vaan käy.

Vierailija
27/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:35"]

[/quote]

Ei mies halua tehdä noin vaan hän menee sitten suoraan lapsen kanssa nukkumaan. Ei se mun ideani ole mutta niin vaan käy.

[/quote]

Eli ei ole yhtään kiinnostunut siitä sun kanssa juttelusta, vaan ainoastaan jotenkin jaksaa sen jos ottaa viiniä. Ikävä tilanne kyllä jos tosiaan koskaan ei ole kiinnostunut keskustelusta kanssasi! 

Oletko ikinä otttanut tätä asiaa miehen kanssa puheeksi, että kaipaisit enemmän kahdenkeskistä keskustelua?

Vierailija
28/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä testi. Jos mies valvoo kanssasi vain sen saunaoluen takia, niin se ei kyllä kerro hyvää teidän liitosta. Jios mies jää juttelemaan saunavissyä juoden, kaikki on ehkä vielä vähintäänkin kohtuullisesti. 

Vierailija
29/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:35"]

[/quote]

[/quote]

Eli ei ole yhtään kiinnostunut siitä sun kanssa juttelusta, vaan ainoastaan jotenkin jaksaa sen jos ottaa viiniä. Ikävä tilanne kyllä jos tosiaan koskaan ei ole kiinnostunut keskustelusta kanssasi! 

Oletko ikinä otttanut tätä asiaa miehen kanssa puheeksi, että kaipaisit enemmän kahdenkeskistä keskustelua?

[/quote]

Tottakai mä olen ottanut asian esille mutta ei se tilannetta mitenkään muuta. Ja erota en aio ainakaan muutamaan vuoteen ennenkuin pystyn siihen paremmin taloudellisesti enkä jaksa alkaa tappelemaan lapsen asioista joten ehkä sitten hommaan sivusuhteen tms jonka kanssa jutella yms. ap

Vierailija
30/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sen sivusuhteen hommaat kun ymmärtääkseni et koskaan käy missään? Ja mistä te puhuisitte? Jonkun verran sun avauksia lukeneena mun on pakko todeta, että n. 80% sun ajatuksistasi pyörii rahan ympärillä. Siitäkö puhut miehesikin kanssa saunan jälkeen? Vai itsemurha-aikeistasi? Mitä mieltä miehesi oli eutanasiamatkastasi Sveitsiin?

Vierailija
31/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:53"]

Mistä sä sen sivusuhteen hommaat kun ymmärtääkseni et koskaan käy missään? Ja mistä te puhuisitte? Jonkun verran sun avauksia lukeneena mun on pakko todeta, että n. 80% sun ajatuksistasi pyörii rahan ympärillä. Siitäkö puhut miehesikin kanssa saunan jälkeen? Vai itsemurha-aikeistasi? Mitä mieltä miehesi oli eutanasiamatkastasi Sveitsiin?

[/quote]

Eiköhän netistä kaikkea löydä. Enkä tosiaan puhu mistään itsemurha tai rahajutuista vaan ihan normaaleista asioista. esim miten miehen työt sujuu yms mitä suunnitellaan tulevaisuudessa yms.

Vierailija
32/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap ollut koskaan onnellinen? Miten ihminen jaksaa ruikuttaa päivästä toiseen? Luulis, että moinen asenne sairastuttaa ihmisen ja läheiset.

Vierailija
33/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:58"]

Onkohan ap ollut koskaan onnellinen? Miten ihminen jaksaa ruikuttaa päivästä toiseen? Luulis, että moinen asenne sairastuttaa ihmisen ja läheiset.

[/quote]

Olin mä silloin tosi onnellinen kun tapasin nykyisen mieheni ja en mä tällaisia juttuja hänelle juttele mitä tänne nettiin kirjoitan sitä ei kukaan tunnu tajuavan. ap

Vierailija
34/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ongelma varmaan on nyt jossain muualla kuin siinä absolutismissa. Ei normi-ihminen tarvitse viinaa siihen, että viettää aikaa puolisonsa kanssa...

Vierailija
35/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Luulis että tommosen vaimon kanssa viina maistuis aika rankasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi