Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteesta kieltäytyjät, oletteko ottaneet muita rokotteita?

Vierailija
20.09.2021 |

Ihan kiinnostaa tietää että te, jotka ette ota koronarokotetta, oletteko ottaneet muita rokotteita esim jäykkäkouristus tai hepatiitti? Itselleni laitettiin sen kummemmin kyselemättä jäykkäkouristus pari vuotta sitten. Varmaan suurimmalle osalle on myös lapsena laitettu rokotusohjelman mukaiset rokotukset. Mitä mieltä olette tästä? Harmittaako vanhempienne aikoinaan tekemä päätös?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku oikeasti haluaa tietää, mikä piikistä kieltäytyjiä yhdistää, niin se on omasta terveydestä huolehtiminen ja analyyttinen ajattelu sekä riskien punnitseminen.

Vierailija
42/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsena saanut rokotusohjelmaan kuuluvat, ja lapseni saisi ne myös jos minulla olisi sellainen. Vanhempiani ei harmita, mutta olisi saattanut harmittaa jos poliorokotteeni olisi ollut joku niistä ensimmäisenä markkinoille tulleista. Niidenkin piti olla tutkittuja ja turvallisia, mutta toisin kävi. Muitakin kämmejä on käynyt rokotehistoriassa.

Aikuisiällä olen ottanut ainoastaan jäykkäkouristusrokotteen. Influenssarokotetta en ole tarvinnut kun virus näyttää karttavan minua muutenkin. Hepatiittirokotteita ei vain ole käynyt mielessä ottaa, mutta saatan jatkossa ottaa ne ja muitakin jos matkustan.

Mitään upouusia rokotteita en ota, vaikka kuinka vakuutellaan niiden turvallisuudesta. Voin harkita vasta kun näyttöä on usemmalta vuodelta. Tällä hetkellä jo näyttää siltä, ettei koronarokotteet ole riittävän turvallisia tai tarpeellisia minun ikäiselle. Viruksen pitäisi muuntautua huomattavasti vaarallisemmaksi, jotta voisin edes harkita rokotteen ottamista itseni takia. Muitahan rokote ei juurikaan suojaa, ja senkin takia jätän ottamatta. Sairastan ennemmin oireisen koronan, jolloin ymmärrän pysyä kotona, enkä tartuta muita siinä määrin mitä oireettomana ehkä tartuttaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt joku oikeasti haluaa tietää, mikä piikistä kieltäytyjiä yhdistää, niin se on omasta terveydestä huolehtiminen ja analyyttinen ajattelu sekä riskien punnitseminen.

Onhan se mielenkiintoista, kun ns. hyvinvointialan ihmiset lähes järjestään eivät ota piikkejä.

Mitä he tietävät?

Sitten toisesta ääripäästä obeesit, tupakoivat, mitä tahansa syövät, liikkumattomat ihmiset hehkuttavat näitä piikkejä ja pakottavat näitä näille, omien sanojensa mukaan, "terveyselitisteille".

Jo tästä huomaa sen kuka on oikeassa.

Vierailija
44/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokoteohjelman mukaiset rokotteet olen ottanut ja voisin ottaa vaikka uudestaankin tarvittaessa. Tämä koronapiikki on sen sijaan täysi vitsi, voimassa muutaman kuukauden ja jos rumbaan lähtisi niin joutuisi ottamaan koko loppuiän piikkejä vähän väliä koska korona tulee pyörimään täällä ikuisesti ja aina tulee uusia variantteja ihan kuten kausiflunssastakin. Flunssapiikkejäkään en ole koskaan ottanut, eikä ole ollut tarvettakaan, en ole ollut saikulla kuumeen tai flunssan takia muistaakseni koskaan. Isäni on samanlainen joten varmaan hyvät immuunigeenit löytyy.

Varsinkin nuorilta ja terveiltä rokotteen ottaneilta haluaisin kysyä seuraavaa:

Pidättekö kellukkeita kylpyammeessa?

Pidättekö kypärää päässä kävellessänne?

Käytättekö liikkuessanne huomioliivejä, myös kesällä?

Vierailija
45/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mielenkiintoista, kun ns. hyvinvointialan ihmiset lähes järjestään eivät ota piikkejä.

Mitä he tietävät?

Sitten toisesta ääripäästä obeesit, tupakoivat, mitä tahansa syövät, liikkumattomat ihmiset hehkuttavat näitä piikkejä ja pakottavat näitä näille, omien sanojensa mukaan, "terveyselitisteille".

Huipputerve haluaa pysyä huipputerveenä.

Piikin mahdolliset haittavaikutukset tuhoaisi sen kaiken.

Korona taas on hoidettavissa hyvällä immuunisysteemillä. Hyvä immuunisysteemi hoitaa koronan samalla tavalla kuin flunssan. Piikkiuskovaiset taas pitävät immuunisysteemiä "salaliittoteoriana", se onkin hauskaa kuinka piikkiuskovaiset ovat menneet kauas tieteestä, vaikka samalla väittävät että meidän pitäisi "seurata tiedettä" kun he eivät edes itse seuraa sitä.

Vierailija
46/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokoteohjelman mukaiset rokotteet olen ottanut ja voisin ottaa vaikka uudestaankin tarvittaessa. Tämä koronapiikki on sen sijaan täysi vitsi, voimassa muutaman kuukauden ja jos rumbaan lähtisi niin joutuisi ottamaan koko loppuiän piikkejä vähän väliä koska korona tulee pyörimään täällä ikuisesti ja aina tulee uusia variantteja ihan kuten kausiflunssastakin. Flunssapiikkejäkään en ole koskaan ottanut, eikä ole ollut tarvettakaan, en ole ollut saikulla kuumeen tai flunssan takia muistaakseni koskaan. Isäni on samanlainen joten varmaan hyvät immuunigeenit löytyy.

Varsinkin nuorilta ja terveiltä rokotteen ottaneilta haluaisin kysyä seuraavaa:

Pidättekö kellukkeita kylpyammeessa?

Pidättekö kypärää päässä kävellessänne?

Käytättekö liikkuessanne huomioliivejä, myös kesällä?

Mainioita kysymyksiä.

Aiheeseen liittyen eilen näin sellaisen tapahtuman, että ihminen ulkona tupakoi ja sitten tupakan jälkeen heti kun tuli ulkoa takaisin sisälle niin pisti maskin päälle.

Ei voi nähdä mitään ironisempaa. Tupakointi OK, mutta puhtaan ilman hengittäminen ei ole ok. Harva edes ymmärtää tai miettii mitä tekevät, tuo maskin käyttö on aina ollut kaiken maalaisjärjen vastaista.

Vierailija
47/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu kansalliseen rokoteohjelmaan olen ottanut. Tätä korona rokotetta en.

Vierailija
48/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut muut perusrokotteet, koska niistä on monien vuosien tutkimustiedot mahdollisista haitoista.

Koronarokote perustuu täysin eri teknologiaan, kuin nuo aikaisemmat rokotteet, eikä sen pitkän ajan haitoista ole vielä kenelläkään varmaa tietoa. Siksi en halua sitä ottaa. Omassa viiteryhmässäni koronasta selviytymisen todennäköisyys on 99,98%. Se riittää minulle vallan mainiosti.

Vierailija
49/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi tuo rokotekieltäytyjän sielunelämä ja ajatuslogiikka, kieltäydyttekö kaikesta muustakin terveyttä suojaavasta ?

-Otatteko aurinkoa ilman mitään aurinkosuojaa kunnes iho on vesikelloilla?

-Harrastatteko seksiä ilman kondomia satunnaisten tippurinkantajien kanssa ?

-Miten on pyöräilykypärän käyttö pyöräillessä ja turvavyö autoillessa, meneekö aina ilman ?

-Teettekö itse kaikki sähkötyöt kotona ilman mitään koulutusta periaatteena työ tekijäänsä opettaa ?

-Otatteko kuuman pataruuan uunista ilman patalappuja ?

Oletko hiukan outo vai esitätkö vain? Vertaat esimerkiksi turvavöittä autolla ajoa rokotteeseen, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa eikä sen nopeasti ilmenevistä haittavaikutuksista kerrota valtamediassa vaikka niitä on Suomessakin raportoitu tuhansia. Pahinta on, että tätä rokotetta "pakkosyötetään" ihmisille.

Vierailija
50/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä rokotteesta kuka on kieltäytynyt? Koronapiikkiä ei voi kutsua rokotteeksi.

Vierailija
51/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kaikki rokotusohjelmaan kuuluneet rokotteet ja niin ovat myös lapseni. Hepatiittirokotukset otin koulussa. Influenssarokotuksen olen ottanut, kun olen ollut töissä hoitopuolella, mutta muulloin en. Koronarokotteen kanssa odotan ainakin pari vuotta, ellei meille tuoda perinteisempää versiota, jolloin voisi itse valita kumpaa ottaa.

Maksa mahdollinen koronahoito omasta pussistasi.

Kiitos. Terv. Veronmaksaja.

Maksan jos sinä maksat minun porttolassa käymiseni.

Vierailija
52/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä he tietävät?

Korona taas on hoidettavissa hyvällä immuunisysteemillä. Hyvä immuunisysteemi hoitaa koronan samalla tavalla kuin flunssan. Piikkiuskovaiset taas pitävät immuunisysteemiä "salaliittoteoriana", se onkin hauskaa kuinka piikkiuskovaiset ovat menneet kauas tieteestä, vaikka samalla väittävät että meidän pitäisi "seurata tiedettä" kun he eivät edes itse seuraa sitä.

Niin meinaat että koronarokote on täysin epätieteellinen juttu? Missä tuollaista skeidaa leviää että immuunijärjestelmä olisi salaliittoteoriaa? Muualla kuin täällä vauvapalstan trollien seassa siis.

Että ihmiset osaakin olla eri mieltä päivänselvistä asioista.

Vierailija
53/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä rokotteesta kuka on kieltäytynyt? Koronapiikkiä ei voi kutsua rokotteeksi.

"Rokotus on terveydenhoidollinen toimenpide, jossa potilas altistetaan rokotteella taudinaiheuttamiskyvyltään tehottomiksi tehdylle virukselle tai bakteerille tai niiden rakenneosille" (lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Rokotus)

Jos sitä priikkiproteiinia tuikataan ruiskulla kehoon niin eiköhän se tuo määritelmä täyty?

Vierailija
54/54 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä he tietävät?

Niin meinaat että koronarokote on täysin epätieteellinen juttu? Missä tuollaista skeidaa leviää että immuunijärjestelmä olisi salaliittoteoriaa? Muualla kuin täällä vauvapalstan trollien seassa siis.

Että ihmiset osaakin olla eri mieltä päivänselvistä asioista.

FDA:n kokouksessa esitettiin dia jossa sanottiin: "𝗥𝗶𝘀𝗸 𝗼𝗳 𝗖𝗼𝘃𝗶𝗱 𝗱𝗲𝗮𝘁𝗵 𝗳𝗼𝗿 𝗮 𝗵𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵𝘆 𝟯𝟬 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝗼𝗹𝗱: 𝟬.𝟬𝟬𝟬𝟰%. 𝗧𝗵𝗮𝘁 𝗶𝘀, 𝟭 𝗶𝗻 𝟮𝟱𝟬,𝟬𝟬𝟬."

Mikä tekee tästä tilastosta hullun: tilastot ovat huonompia rokotteen haittavaikutusten suhteen. Eli rokotteesta on todennäköisempää saada haittavaikutus, kuin saada ikävä lopputulos tästä viruksesta.

Miten USA:n FDA kehtaa myöntää tuollaista? Tällaista ei varmaan pitäisi FDA:n jakaa, koska tuo ei motivoi ihmisiä menemään rokotuksille.

Samassa 8h kestäneessä rokotuskokouksessa Dr Rose mainitsi, että rokotteen riskit YLITTÄÄ HYÖDYT eritoten lasten kohdalla. On tullut yli 1000% lisäys rokotteen haittavaikutuksiin 2021 vuoden aikana. Ihmettelevät jo sitä, että tuottavatko nimenomaan nämä rokotukset uusia variantteja?

Tässä on linkattu tuo 8h kestänyt kokous ja myös 2min klippi juuri tuosta kohdasta jossa tuo sanottiin: https://twitter.com/NeverSleever/status/1438935548664688643

Ihan sama onko mitä, jos riskit ovat perusterveelle ihmiselle suuremmat kuin hyödyt. Riskiryhmien ja ylipainoisten toki kannattaa ottaa tämä piikki, mutta se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi