Rokotteesta kieltäytyjät, oletteko ottaneet muita rokotteita?
Ihan kiinnostaa tietää että te, jotka ette ota koronarokotetta, oletteko ottaneet muita rokotteita esim jäykkäkouristus tai hepatiitti? Itselleni laitettiin sen kummemmin kyselemättä jäykkäkouristus pari vuotta sitten. Varmaan suurimmalle osalle on myös lapsena laitettu rokotusohjelman mukaiset rokotukset. Mitä mieltä olette tästä? Harmittaako vanhempienne aikoinaan tekemä päätös?
Kommentit (54)
Olen aikoinaan saanut kaikki rokotusohjelman mukaiset rokotteet. Ja ottaisin ne edelleenkin. Mutta koronarokotetta en ota vielä moneen vuoteen, vasta sitten kun siitä on riittävästi tutkimustuloksia myös pitkäaikaisista vaikutteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kaikki rokotusohjelmaan kuuluneet rokotteet ja niin ovat myös lapseni. Hepatiittirokotukset otin koulussa. Influenssarokotuksen olen ottanut, kun olen ollut töissä hoitopuolella, mutta muulloin en. Koronarokotteen kanssa odotan ainakin pari vuotta, ellei meille tuoda perinteisempää versiota, jolloin voisi itse valita kumpaa ottaa.
Maksa mahdollinen koronahoito omasta pussistasi.
Kiitos. Terv. Veronmaksaja.
Maksa mahdolliset koronarokotteen jälkioireet omasta pussistasi.
Kiitos. Terv. Veronmaksaja
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös neuvolan ja koulun aikaiset rokotukset, mutta ei muita.
En ole varsinaisesti mikään rokotteista kieltäytyjä. Täällä meillä päin kesti tosi kauan, että ei-riskiryhmäläiset alkoivat saada rokotteita ja kun niitä vihdoin alettiin jakamaan, en lähtenyt pahimpaan ryysikseen. Nyt sitten koko ajan tulee uutisia, kuinka piikin teho on huono ja rokotteita pitäisi ottaa kohta ties kuinka monta. Ei kiinnosta lähteä moiseen rumbaan.
Eli mulla ei ole tässä mitään ideologiaa takana, olen vain laiska.
Oletko kertonut tästä avoimesti vai joudutko esittämään rokotettua?
Totta kai, suunnilleen kaikki muut mahdolliset, jotka vain rokotusohjelmaan kuuluvat. Sikapiikki tosin olisi saanut puolestani jäädä kokonaan tapahtumatta, minulle siitä ei ollut haittaa, mutta tunsin yhden, jonka elämän se tuhosi.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tuo rokotekieltäytyjän sielunelämä ja ajatuslogiikka, kieltäydyttekö kaikesta muustakin terveyttä suojaavasta ?
-Otatteko aurinkoa ilman mitään aurinkosuojaa kunnes iho on vesikelloilla?
-Harrastatteko seksiä ilman kondomia satunnaisten tippurinkantajien kanssa ?
-Miten on pyöräilykypärän käyttö pyöräillessä ja turvavyö autoillessa, meneekö aina ilman ?
-Teettekö itse kaikki sähkötyöt kotona ilman mitään koulutusta periaatteena työ tekijäänsä opettaa ?
-Otatteko kuuman pataruuan uunista ilman patalappuja ?
-En
-En
-turvavyö aina, pyöräilykypärä useimmiten
-En
-En
Vierailija kirjoitti:
Idiootit ei tajua ettei nyt ole kyseessä perinteinen rokote vaan kokeellinen injektio vuoteen 2023 saakka.
Tästä on paljon puhuttu.
Kts. ke Fimeasta vakavat haittavaikutukset.
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…
(Ilmoitettuja haittavaikutuksia, ei siis tutkittua ja varmennettua)
-Haittavaikutusilmoitukset, joissa on ilmoitettu kuolemantapauksesta
Fimeassa on 7.9.2021 mennessä käsitelty 117 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Yhdeksän potilaista oli saanut Spikevaxin, 16 Vaxzevrian ja loput 92 Comirnatyn.
Kolmasosalla potilaista ei ilmennyt rokottamisen jälkeen selkeitä oireita, ja menehtymisen arvioitiin liittyvän ensisijaisesti muihin sairauksiin. Kolmasosalla potilaista ilmaantui oireita, kuten kuumetta tai yleisvoinnin heikkenemistä rokottamista seuraavina päivinä. Vaikka heidän katsotaan menehtyneen pitkälle edenneisiin perussairauksiin tai niiden komplikaatioihin, rokotteen mahdollista myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea. Useammasta ilmoituksesta odotetaan lisätietoja tapahtumien kulusta ja potilaan perussairauksista.
THL on selvittänyt rekisteritiedon avulla sitä, poikkeaako rokotettujen ihmisten kuolleisuus väestön keskimääräisestä kuolleisuudesta. Tähän mennessä kuolleisuutta on seurattu kaikkiaan noin 3,9 miljoonan rokotetun osalta.
Seurannassa on todettu, että rokotettujen kuolleisuus rokotuksen jälkeisinä viikkoina on pienempää kuin rokottamattomilla, kun huomioidaan muun muassa henkilöiden ikä, sairaudet ja sukupuoli. Kuolleisuuden seurantaa jatketaan rokotusten edetessä.
Ajallinen yhteys rokotuksen ja kuoleman välillä ei tarkoita, että rokotuksella ja kuolemalla olisi syy-yhteys. Suomessa menehtyy vuosittain noin 55 000 ihmistä. Koronarokotteita annettiin ensimmäisten joukossa muun muassa hoivakodeissa asuville ikääntyneille, joiden riski menehtyä perussairauksiinsa on lyhyelläkin aikavälillä korkea. -
(Nyt on sitten luettu ja voi todeta että täällä ei ole mitään nähtävää.)
Kyllä olen ottanut.
Tällaiset staattiset virukset ovat hyviä rokotteilla suojattavia sairauksia.
Korona ja influenssa kehittävät sellaisella vauhdilla uusia variantteja, että ns. "rokotustarve" tulee olemaan päättymätön tarina.
Ei ole liiemmälti halua hypätä moiseen oravanpyörään mukaan.
Immuniteettiä tukemalla mennään näitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös neuvolan ja koulun aikaiset rokotukset, mutta ei muita.
En ole varsinaisesti mikään rokotteista kieltäytyjä. Täällä meillä päin kesti tosi kauan, että ei-riskiryhmäläiset alkoivat saada rokotteita ja kun niitä vihdoin alettiin jakamaan, en lähtenyt pahimpaan ryysikseen. Nyt sitten koko ajan tulee uutisia, kuinka piikin teho on huono ja rokotteita pitäisi ottaa kohta ties kuinka monta. Ei kiinnosta lähteä moiseen rumbaan.
Eli mulla ei ole tässä mitään ideologiaa takana, olen vain laiska.
Oletko kertonut tästä avoimesti vai joudutko esittämään rokotettua?
No en joudu esittämään yhtään mitään. Tämä puolesta ja vastaan kiihkoilu tuntuu olevan taas yksi monista asioista, joka tapahtuu lähinnä keskustelupalstoilla, ei irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootit ei tajua ettei nyt ole kyseessä perinteinen rokote vaan kokeellinen injektio vuoteen 2023 saakka.
Tästä on paljon puhuttu.
Kts. ke Fimeasta vakavat haittavaikutukset.https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…
(Ilmoitettuja haittavaikutuksia, ei siis tutkittua ja varmennettua)
-Haittavaikutusilmoitukset, joissa on ilmoitettu kuolemantapauksesta
Fimeassa on 7.9.2021 mennessä käsitelty 117 koronarokotuksiin liittyvää haittavaikutusilmoitusta, joissa kerrotaan potilaan menehtyneen. Yhdeksän potilaista oli saanut Spikevaxin, 16 Vaxzevrian ja loput 92 Comirnatyn.
Kolmasosalla potilaista ei ilmennyt rokottamisen jälkeen selkeitä oireita, ja menehtymisen arvioitiin liittyvän ensisijaisesti muihin sairauksiin. Kolmasosalla potilaista ilmaantui oireita, kuten kuumetta tai yleisvoinnin heikkenemistä rokottamista seuraavina päivinä. Vaikka heidän katsotaan menehtyneen pitkälle edenneisiin perussairauksiin tai niiden komplikaatioihin, rokotteen mahdollista myötävaikuttavaa roolia ei voida täysin poissulkea. Useammasta ilmoituksesta odotetaan lisätietoja tapahtumien kulusta ja potilaan perussairauksista.
THL on selvittänyt rekisteritiedon avulla sitä, poikkeaako rokotettujen ihmisten kuolleisuus väestön keskimääräisestä kuolleisuudesta. Tähän mennessä kuolleisuutta on seurattu kaikkiaan noin 3,9 miljoonan rokotetun osalta.
Seurannassa on todettu, että rokotettujen kuolleisuus rokotuksen jälkeisinä viikkoina on pienempää kuin rokottamattomilla, kun huomioidaan muun muassa henkilöiden ikä, sairaudet ja sukupuoli. Kuolleisuuden seurantaa jatketaan rokotusten edetessä.
Ajallinen yhteys rokotuksen ja kuoleman välillä ei tarkoita, että rokotuksella ja kuolemalla olisi syy-yhteys. Suomessa menehtyy vuosittain noin 55 000 ihmistä. Koronarokotteita annettiin ensimmäisten joukossa muun muassa hoivakodeissa asuville ikääntyneille, joiden riski menehtyä perussairauksiinsa on lyhyelläkin aikavälillä korkea. -
(Nyt on sitten luettu ja voi todeta että täällä ei ole mitään nähtävää.)
Tässä se nyt nähtiin tämäkin.
Pidetään meteliä haittavaikutuksista ja kun asiasta otetaan selvää, niin mitään syytä karttaa rokotteita ei haittavaikutusten takia ole.
Olen ottanut lapsilleni ja itselleni kaikki rokotusohjelman mukaiset rokotteet.
Minulla on se periaate että jokainen perheeni ottama rokote on ollut käytössä vähintään viisi vuotta. Sitä uudempia tuotteita emme ota.
Korona meidän perheessä oli kertaalleen jo.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tuo rokotekieltäytyjän sielunelämä ja ajatuslogiikka, kieltäydyttekö kaikesta muustakin terveyttä suojaavasta ?
-Miten on pyöräilykypärän käyttö pyöräillessä ja turvavyö autoillessa, meneekö aina ilman ?
-Teettekö itse kaikki sähkötyöt kotona ilman mitään koulutusta periaatteena työ tekijäänsä opettaa ?
Älä kerro enempää itsestäsi!
Harkitsen ihan itse miten toimin eri tilanteissa.
Itse kysymykseen: olen ottanut kaikki muut rokotukset, mutten influenssa- ja koronarokotuksia. Niitä en otakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on paljon puhuttu.
Olet väärässä.
Ei ole mitään poikkeavia vakavia haittavaikutuksia. Pikemminkin rokottamattomilla on sitä välitöntä terveydellistä vaaraa.
Mitä sanot tähän? Laitat pääsi puskaan ja kiellät totuuden? Olisihan se nöyryyttävää muuttaa mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on paljon puhuttu.
Ei ole mitään poikkeavia vakavia haittavaikutuksia. Pikemminkin rokottamattomilla on sitä välitöntä terveydellistä vaaraa.
Mitä sanot tähän? Laitat pääsi puskaan ja kiellät totuuden? Olisihan se nöyryyttävää muuttaa mieltään.
Onpa mustavalkoista, ennakkoluuloista ja tyhmää ajattelua. Se, ettei ole ottanut koronarokotusta, ei merkitse millään tavallan negatiivista suhtautumista muihin rokotuksiin tai koululääketieteeseen.
Olen itse ottanut virallisen rokotusohjelman lisäksi vapaaehtoisia rokotuksia, harkinnan ja tarpeen mukaan. Olen myös ollut hoidettavana koululääketieteen mukaisessa terveydenhoidossa niin yksityisellä kuin julkisella puolella, parissa leikkauksessakin olen käynyt. Määrättyjä lääkkeitä olen syönyt, mutta en automaattisesti kaikkia enkä määrättyä määrää. Joitakin lääkkeitä olen lopettanut omatoimisesti ja keskustellut seuraavan kerran lääkärini tavatessa asiasta, jolloin hän on myös antanut lopettamiselle siunauksensa ja sanonut, että tein oikein kun lopetin jo ennen konsultointia, koska hän ei olisi ollut tavoitettavissa riittävän nopeasti.
Olen kuitenkin käyttänyt koko ikäni myös erilaisia luontaisvalmisteita, vaikka kaikkia ei ole todettu kliinisissä testeissä ja tutkimuksissa kriteerien mukaisesti toimiviksi, mutta niiden hyödyistä on kuitenkin ollut paljon tutkimustuloksia. Osa näistä luontaisvalmisteista on myöhemmin todettu virallisesti sellaiseksi, että niistä on hyötyä . Kuuntelen kroppaani myös ravintoasioissa ja mieltäni henkisen hyvinvoinnin suhteen ja arvioin paljon etenkin sellaista tietoa, jolla on merkitystä oman terveyteni tai talouteni suhteen. En syö esim. rasvoja ja kananmunia suositusten mukaisesti, koska voin paremmin kun syön oikeaa voita prosessoitujen kasvisrasvojen lisäksi, täydennän rasvaravintoani oliiviöljyllä ja syön kananmunia 2 päivässä. Hemoglobiinini on hyvä ja jaksamiseni niin arjessa kuin kuntosalilla erinomainen, toisin kuin silloin jos jätän proteiinit ja kunnon rasvat vähemmälle. Minulle ei myöskään sovi soija, kauraa käytän kyllä, muttei se kykene korvaamaan eläinperäisiä proteiineja. Olen 60 vuotias ja teen joka aamu 60 etunojapunnerrusta (nainen), pystyn vetämään vielä useita leukoja jne.
Koronarokotetta en ole ottanut, sitä en selitä enempää. Asiasta on tarpeeksi saatavissa tietoa ja jokainen voi arvioida niiden pohjalta riskejä ja hyötyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuohon nyt sanoisi :=/
Kalaöljy voisi auttaa, sillä aivot tarvitsevat kehittyäkseen DHA rasvahappoa.
Semmoinen parin vuoden intensiivinen kuuri ja sitten varovasti kokeilemaan ajattelemista.
Tsemppiä kuurille, ehkä kaikkea ei vielä sinun osalta ole menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Onpa mustavalkoista, ennakkoluuloista ja tyhmää ajattelua. Se, ettei ole ottanut koronarokotusta, ei merkitse millään tavallan negatiivista suhtautumista muihin rokotuksiin tai koululääketieteeseen.
Olen itse ottanut virallisen rokotusohjelman lisäksi vapaaehtoisia rokotuksia, harkinnan ja tarpeen mukaan. Olen myös ollut hoidettavana koululääketieteen mukaisessa terveydenhoidossa niin yksityisellä kuin julkisella puolella, parissa leikkauksessakin olen käynyt. Määrättyjä lääkkeitä olen syönyt, mutta en automaattisesti kaikkia enkä määrättyä määrää. Joitakin lääkkeitä olen lopettanut omatoimisesti ja keskustellut seuraavan kerran lääkärini tavatessa asiasta, jolloin hän on myös antanut lopettamiselle siunauksensa ja sanonut, että tein oikein kun lopetin jo ennen konsultointia, koska hän ei olisi ollut tavoitettavissa riittävän nopeasti.
Olen kuitenkin käyttänyt koko ikäni myös erilaisia luontaisvalmisteita, vaikka kaikkia ei ole todettu kliinisissä testeissä ja tutkimuksissa kriteerien mukaisesti toimiviksi, mutta niiden hyödyistä on kuitenkin ollut paljon tutkimustuloksia. Osa näistä luontaisvalmisteista on myöhemmin todettu virallisesti sellaiseksi, että niistä on hyötyä . Kuuntelen kroppaani myös ravintoasioissa ja mieltäni henkisen hyvinvoinnin suhteen ja arvioin paljon etenkin sellaista tietoa, jolla on merkitystä oman terveyteni tai talouteni suhteen. En syö esim. rasvoja ja kananmunia suositusten mukaisesti, koska voin paremmin kun syön oikeaa voita prosessoitujen kasvisrasvojen lisäksi, täydennän rasvaravintoani oliiviöljyllä ja syön kananmunia 2 päivässä. Hemoglobiinini on hyvä ja jaksamiseni niin arjessa kuin kuntosalilla erinomainen, toisin kuin silloin jos jätän proteiinit ja kunnon rasvat vähemmälle. Minulle ei myöskään sovi soija, kauraa käytän kyllä, muttei se kykene korvaamaan eläinperäisiä proteiineja. Olen 60 vuotias ja teen joka aamu 60 etunojapunnerrusta (nainen), pystyn vetämään vielä useita leukoja jne.
Koronarokotetta en ole ottanut, sitä en selitä enempää. Asiasta on tarpeeksi saatavissa tietoa ja jokainen voi arvioida niiden pohjalta riskejä ja hyötyjä.
Korjaan: Syön oikeaa voita prosessoitujen kasvisrasvojen sijasta.
Kaikki on, paitsi influenssarokotuksia. Myöskään sikapiikkiä en ottanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: Syön oikeaa voita prosessoitujen kasvisrasvojen sijasta.
Minäkin syön voita. Se on terveellistä ja hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Otatteko kuuman pataruuan uunista ilman patalappuja ?-Otatteko aina piikin hihaan, kun joku sitä tarjoaa.
-Luetteko pienellä painettua osaa sopimuksesta.
Pienellä painettu teksti on usein sinunlaisiasi varten. "En tiennyt että tupakka on epäterveellistä, en tiennyt että viina on epäterveellistä, en tiennyt, että on epäterveellistä lyödä itseään vasaralla polveen" jne.
Tämä on sitä isolla painettua tekstiä.
Esim. vakuutuksista ja velkasopimuksista löytyy paljon sitä pienellä painettua.
Maksan joka kuukausi ison kasan veroja, joilla ylläpidetään mm. terveydenhoitopalveluja. Mikä on perustelusi siihen, että ahkerana veronmaksajana en ole oikeutettu terveyspalveluihin? Aivan. Sitä ei ole. Rokote on vapaaehtoinen.