Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Liian iso treffeille

Vierailija
20.09.2021 |

Linkki juttuun, valitettavasti taisi olla vaan tilaajille: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Jutun pointtina on valittaa siitä, että lihavat kokevat "painosyrjintää" deittailussa. Näkökulma on ilmeisesti se, että globaali kauneusihanne on keksitty tyhjästä. Erikseen vielä jossain kohtaa mainittiin, että jos on pluskokoinen, niin oikea tapa olla sitä olisi muistuttaa plus-malleja ja olla siis "kurvikas oikeista paikoista".

En ymmärrä, eikö oikeasti haastateltava tai toimittaja ole kumpikaan koskaan lukeneet niitä tutkimuksia, joiden mukaan vyötärö-lantiosuhde ja kasvojen naiselliset estrogeenin tuottamat piirteet ovat universaalisti viehättäviä?

Samoin mainitaan, että hintelät miehet saavat kuulla olevansa liian pieniä. Ihan yhtä lailla naisia viehättää testosteronin muokkaama keho.

Alkoi oikein ärsyttää, kun ilmeisesti se on SYRJINTÄÄ jos ihminen ei viehäty keskivartalolihavasta, hintelästä tai vaikka naamastaan väärältä sukupuolelta näyttävästä. Ihan yhtä vähän tähän on mahdollista itse vaikuttaa kuin seksuaaliseen suuntautumiseen!

P.s. AP on nainen, jolle hintelä mies ei ole ongelma, mutta iso kaljamaha on yksi suurimpia turn-offeja miehessä.

Kommentit (1374)

Vierailija
361/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on, ei saisi valita itseään miellyttävää kumppania!?! Ja kyllä , mullekin ulkonäkö merkkaa kumppanissa paljonkin. On ihanaa ja kiihottavaa että mieheni on hyväkroppainen ja hyvinvarusteltu. Katseleminen jo riittää siihen että alan himoita häntä. Toki siksikin, että kohtelee minua hyvin, on mulle rakas jne mutta ei ne seikat poista ulkonäön merkitystä.

Ja tiedän että mieskin himoitsee minua myöskin sen takia että näytän hyvältä. Ei se kaikkea tietenkään ratkaise mutta tuo kivaa lisämaustetta (seksi) elämään . Jos meille tulisi ero, en tyytyisi vieläkään kumppaniin joka ei omaa silmääni miellytä. Koska ei tarvi, eikä kenenkään muunkaan tarvi, vaan on oikeus valita eikä siitä kuulu tuntea syyllisyyttä.

Vierailija
362/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lihava nainen ei löydä miestä, eikä hintelä mies naista, miksi nämä eivät sitten pariudu keskenään? Ongelma ratkaistu.

Vai onko niin, että näillä on omat tiukat kriteerit kumppania kohtaan, mistä muita syyttää, kun ei kelpaa.

No, tietysti pariutuminen ei toimi ihan niin, että kerätään jämäpalat kahteen koriin ja jaetaan vain päittäin toisilleen. Voihan heillä olla sellaisiakin toiveita kumppanille, jotka eivät liity ulkonäköön, ja joita ei juuri siitä toisesta korista satu löytymään.

Eihän kahden lihavan pitäisi olla jämäpaloja. Eihän ovat ihania ihmisiä, jotka pitäisi nähdä haluttavina puolisoina. Ei se, että he ovat keskenään tee heistä jämäpaloja, vaan samanlaisia ulkoisesti tapaileva kuin he itse ovat. Kyllähän lihavia nyt niin paljon on, että sinne eri luonteenpiirteitäsi pitäisi mahtua. Jopa niitä liikunnallisia, jos sellaisen haluaa.

Eivätkä lihavat ole jämäpaloja oikeassa elämässäkään, ainakaan minun elämänkokemukseni ja tuttavapiirini mukaan.

He eivät kuitenkaan aina pariudu keskenään, vaan valinnan vapaus koskee myös hoikkien kanssa seurustelevia lihavia ja näitä hoikkia kumppaneita.

Katsoin Miisan instaa ja hän on näköjään käynyt läpi myös avioeron. Eiköhän uusi kumppanikin löydy aikanaan. (Missään ei muuten lue, että hänelle kelpaisivat vain hoikat, mutta spekulaatio vain leimuaa.)

Eri

Joten ei ole syrjintää, kuten jutussa väitetään. Ei vain ole löytänyt kumppania, lihavaa tai hoikkaa. Ei niitä kumppaneita muillekaan taivaasta tipu.

Jep – enkä näin väittänytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa vielä avautumista sen verran, että on absurdia, kun samassa artikkelissa vihjataan, että paino on jotain mille ei mahda mitään (mikä onkin usein totta), mutta samalla sanotaan, että lihavuus ei kerro ihmisen henkisestä puolesta mitään. Kertoohan! Usein painon syynä on just se, että esim. tukahdutetaan vaikeita tunteita syömällä, tai sitten on siunaantunut geenit jotka tekevät ruuan vastustamisesta vaikeaa, jne.

Sitten kuitenkin annetaan ymmärtää, että ihmisten seksuaalista viehättävyyttä arvioidaan jotenkin täysin mielivaltaisen ja keinotekoisen ihanteen mukaan, kun tosiasiassa ne samat piirteet ovat viehättäviä kulttuurista toiseen. Joo, joinain aikakausina on tykätty vähän muhkummasta tiimalasista kuin toisena. Mutta pallo ei ole ikinä ollut se haluttu muoto.

Totta, kertoo. Olin läski ja laihdutin. Ihmiset suhtautuu minuun eri tavalla, kuin ennen, ja se on alkanut vituttamaan. Läskinä en tietenkään saanut huomiota miehiltä!nyt saan. Kummasti olen muuttunut älykkäämmäksi, fiksummaksi yms ihan random- baarikeskusteluissa, kun olen kavereiden kanssa liikkeellä. Ennen miehet eivät edes kuunnelleet minua. Tämä on alkanut vtuttamaan siinä määrin, että nykyään olen sen takia ikävä ja vttimainen ja ilkeä, MUTTA EI HAITTAA M7EHIÄ!!!Seuran tarjoajia riittää.

Täsmälleen samat kokemukset. 72 kg - olin tyhmä ja näkymätön. 58 kg - olen hauska ja kiinnostava. Ei kiinnosta, en halua teiltä yhtään mitään. Teistä ei kukaan nähnyt minua vain siksi että oli pieni makkara vyötäröllä - ajatukseni, persoonani, huumorintajuni, älykkyyteni - niillä ei ollut mitään väliä makkaran vuoksi. Mutta kun se on nyt kadonnut, olenkin maailman mielenkiintoisin ja kiehtovin olento. Juu kiitos vaan, en tule koskaan edes yrittämään tapailua tai seurustelua. Olin sinulle vuosi sitten roskaa, nyt muka kiinnostaa.

Katkeruudesta voi päästä eroon ja nauttia elämästään, tai sitten olla vain katkera.

Ei kyse ole katkeruudesta vaan ihan elämän tosiasioista. Juurihan tässäkin ketjussa on toitotettu kuinka vaimoa ei olisi huolittu 15 vuotta sitten jos olisi yhtä paksu kuin nyt, kolmen lapsen jälkeen. En minä ainakaan tarvitse sellaista nauttiakseni elämästä. Olen mielummin yksin, ilman kenenkään arvostelua kropastani, joka ei tosiaan iän myötä ole välttämättä langanlaiha. Saati sitten jos olisin kolme lasta puskenut ulos. Kerro ihmeessä mitä nautintoa pitäisi saada siitä että vähänkin ylipainoisena on ihmisros kaa, ja vähän laihempana onkin oikea ihminen jonka mielipiteillä ja ajatuksilla on väliä?

Miksi naiset elävät jossain pilvilinnoissa, että hän on miehensä mielestä se maailman kainen nainen. 

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, nin tässä on kyse juuri siitä asiasta, mistä tuossa jutussa kirjoitetaan. Vaimo on kerännyt merkitävästi lisäkiloja, mutta ei haittaa, koska tunnen hänet, enkä ole edes harkinnut eroa tms. Mutta jos nyt olisin sinkku ja etsimässä kumppania, niin katselisin hoikempia tapauksia. 

Jos ei merkittävä ylipaino kiinnosta seksuaalisessa mielessä, niin ei sitä luonne muuta miksikään.

Vierailija
364/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja Hesarissa jutun alla. Joku kirjoittaa että haluaa kumppaninsa pystyvän vaikkapa pyöräretkelle tai vaeltamaan. Ja lihava ei tähän pysty. Miten niin ei pysty?? Olen ollut vaeltamassa etenkin paljonkin. Ei lihavuus sitä estä! Taas tuo typerä luulo, että lihavuus tarkoittaa liikkumattomutta. Ei tarkoita.

Ulkonäöllisesti ei tietenkään tartte viehättyä lihavasta, se on selvä. Muttei pidä luulla ettei lihava liiku.

Vierailija
365/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde nyt luodaan myös ulkonäön perusteella

Nimenomaan ulkonäkö vaikuttaa alussa paljon. Vaimoni on mahtava luonne ja hirmu kaunis mielestäni. Tavatessamme oli myös todella timmissä kunnossa. Kolmen lapsen ja 15v jälkeen on keskikohdastaan hiukan paisunut ja se sallittakoon. En edelleenkään vaihtaisi. Mutta jos olisi ollut tuolloin 15v sitten sen näköinen kuin nyt, niin ei välttämättä olisi päädytty yhteen.

Kiitos täydellisestä esimerkistä siitä, miksi en tule koskaan ottamaan miestä enkä tekemään lapsia. Ei mitään järkeä pukertaa kolmea keilapalloa - miehen sinne itse panemia - huuhaasta ulos, ja sitten kuulla että voi voi, vaimo on keskikohdasta paisunut enkä olisi tämän näköisenä alunperin huolinut. OKSETTAVAA. Vaimo on antanut sinulle biologisia jälkeläisiä ja tällaisia mietit??? Synnyttäkää itse omat lapsenne ja katsotaan miten paisutte keskikohdastanne. 

Miksi naiset eivät viitsi pitään itsestään huolta kun saa lapsia? Tai siis valtaosa ei pidä. Ja mikä tuossa nyt otti noin koville? Pitääkö alkaa valehtemaan ihan vain siksi, että pikku feministi pysyy tyytyväisenä?

Voi kuinka söpö yritys provosoida 😅.

Ei, kyllä tuo on ihan fakta. Raskausaikana syödään "kahden edestä" ja sitten ei saa laihduttaa, kun imetys jne. Tekosyitä löytyy aina.

Vierailija
366/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse ulkonäöstä pelkästään vaan kosketuksesta. En voisi painaa superläskiä

Mun puolesta saa olla mitä on. Mutta ei treffeille.

Vierailija
367/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kommentteja Hesarissa jutun alla. Joku kirjoittaa että haluaa kumppaninsa pystyvän vaikkapa pyöräretkelle tai vaeltamaan. Ja lihava ei tähän pysty. Miten niin ei pysty?? Olen ollut vaeltamassa etenkin paljonkin. Ei lihavuus sitä estä! Taas tuo typerä luulo, että lihavuus tarkoittaa liikkumattomutta. Ei tarkoita.

Ulkonäöllisesti ei tietenkään tartte viehättyä lihavasta, se on selvä. Muttei pidä luulla ettei lihava liiku.

Voisin melkein lyödä vetoa, että tuo jutun nainen ei pysty kävelemään 500 metriä hengästymättä. 

Ylipaino ja sairaaloinen lihavuus ovat eri asia.

Vierailija
368/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiinnostava tietää, missä kohti lihavuus alkaa tehdä näkymättömäksi. En epäile lainkaan haastateltujen kokemusta.

Olen itse n. 90-kiloinen, päivittäin liikkuva tiimalasi. Kokoni on vaihdellut, mutta aina pyöreän puolella. Mielestäni minulla on suht normaali suhdehistoria ja kokemukseni Tinderistä positiiviset, kun erosin muutama vuosi sitten pitkästä suhteesta. Nyt muutaman tapailuyrityksen jälkeen taas vakiintunut – Tinder-deitin kanssa.

N 40+

Vierailija
369/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin melkein lyödä vetoa, että tuo jutun nainen ei pysty kävelemään 500 metriä hengästymättä. 

Ylipaino ja sairaaloinen lihavuus ovat eri asia.

Höpö höpö. Mene katsomaan instaa. Tosi pitkät, lihaksikkaat sääret. Ei noita saa jos vain kotona tohveleissa tepsuttaa.

Vierailija
370/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan perheen koirakin on lihava. Silti se on kuulemma geeneissä.

Vierailija
371/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se käytännössä estää. Ei kunto ole sellainen että jaksaa. Vaellus on enemmän kuin luontokävely ja ei tasslats pitkospuuta edes. Toki on pehmeämpi nukkua teltassa

Vierailija
372/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on selkäsairaus joka estää vähän kaikenlaista liikunnallista tekemistä. Ymmärrän että en ole sopiva kumppani himourheilijalle, eikä hän minulle. Itse taas en viehäty salimiehistä, vaan viehätyn niistä jotka elävät normielämää ilman ulkonäköpaineita. Näyttävät siltä että nauttivat elämästä. Kaikista isoin turn off ovat itsensä rakastajat, jotka peilaavat, sukivat, kiillottavat, pukeutuvat itseään korostavasti, kasvattelevat hauiksia ja harmittelevat kun vatsan kohdalta saa nahasta kiinni.

Liikunta kuuluu normielämään. Rivienvälistä lukee että sinun mielestä ei.

Toisten mielestä ainoastaan salilla käynti ulkonäkötarkoituksessa on liikuntaa. Monille muille meistä liikkuminen noin ylipäätään on liikuntaa. 

Sinun mielestäsi salilla käynti on ulkonäköliikuntaa. Se nyt kuitenkin on se helpoin tapa pitää huolta lihaskunnosta. Joka on yhtä tärkeää tai tärkeämpää kuin aerobinen kunto.

Höpön pöpön. Kehonpainoharjoittelu kotona on merkittävästi helpompaa ja tehokkaampaa, kun ei tarvitse mennä mihinkään eikä tarvita muita välineitä kuin rekkitangon ovenlävelle.

Ihmisruumiit on aika painavia, ja pistoolikyykkyjä tehdessä tulee sitä tasapainoakin treenattua samalla. Mikä on erittäin tärkeää sekin.

Vierailija
373/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa vielä avautumista sen verran, että on absurdia, kun samassa artikkelissa vihjataan, että paino on jotain mille ei mahda mitään (mikä onkin usein totta), mutta samalla sanotaan, että lihavuus ei kerro ihmisen henkisestä puolesta mitään. Kertoohan! Usein painon syynä on just se, että esim. tukahdutetaan vaikeita tunteita syömällä, tai sitten on siunaantunut geenit jotka tekevät ruuan vastustamisesta vaikeaa, jne.

Sitten kuitenkin annetaan ymmärtää, että ihmisten seksuaalista viehättävyyttä arvioidaan jotenkin täysin mielivaltaisen ja keinotekoisen ihanteen mukaan, kun tosiasiassa ne samat piirteet ovat viehättäviä kulttuurista toiseen. Joo, joinain aikakausina on tykätty vähän muhkummasta tiimalasista kuin toisena. Mutta pallo ei ole ikinä ollut se haluttu muoto.

Totta, kertoo. Olin läski ja laihdutin. Ihmiset suhtautuu minuun eri tavalla, kuin ennen, ja se on alkanut vituttamaan. Läskinä en tietenkään saanut huomiota miehiltä!nyt saan. Kummasti olen muuttunut älykkäämmäksi, fiksummaksi yms ihan random- baarikeskusteluissa, kun olen kavereiden kanssa liikkeellä. Ennen miehet eivät edes kuunnelleet minua. Tämä on alkanut vtuttamaan siinä määrin, että nykyään olen sen takia ikävä ja vttimainen ja ilkeä, MUTTA EI HAITTAA M7EHIÄ!!!Seuran tarjoajia riittää.

Täsmälleen samat kokemukset. 72 kg - olin tyhmä ja näkymätön. 58 kg - olen hauska ja kiinnostava. Ei kiinnosta, en halua teiltä yhtään mitään. Teistä ei kukaan nähnyt minua vain siksi että oli pieni makkara vyötäröllä - ajatukseni, persoonani, huumorintajuni, älykkyyteni - niillä ei ollut mitään väliä makkaran vuoksi. Mutta kun se on nyt kadonnut, olenkin maailman mielenkiintoisin ja kiehtovin olento. Juu kiitos vaan, en tule koskaan edes yrittämään tapailua tai seurustelua. Olin sinulle vuosi sitten roskaa, nyt muka kiinnostaa.

Katkeruudesta voi päästä eroon ja nauttia elämästään, tai sitten olla vain katkera.

Ei kyse ole katkeruudesta vaan ihan elämän tosiasioista. Juurihan tässäkin ketjussa on toitotettu kuinka vaimoa ei olisi huolittu 15 vuotta sitten jos olisi yhtä paksu kuin nyt, kolmen lapsen jälkeen. En minä ainakaan tarvitse sellaista nauttiakseni elämästä. Olen mielummin yksin, ilman kenenkään arvostelua kropastani, joka ei tosiaan iän myötä ole välttämättä langanlaiha. Saati sitten jos olisin kolme lasta puskenut ulos. Kerro ihmeessä mitä nautintoa pitäisi saada siitä että vähänkin ylipainoisena on ihmisros kaa, ja vähän laihempana onkin oikea ihminen jonka mielipiteillä ja ajatuksilla on väliä?

Miksi naiset elävät jossain pilvilinnoissa, että hän on miehensä mielestä se maailman kainen nainen. 

Ja jos ihan tarkkoja ollaan, nin tässä on kyse juuri siitä asiasta, mistä tuossa jutussa kirjoitetaan. Vaimo on kerännyt merkitävästi lisäkiloja, mutta ei haittaa, koska tunnen hänet, enkä ole edes harkinnut eroa tms. Mutta jos nyt olisin sinkku ja etsimässä kumppania, niin katselisin hoikempia tapauksia. 

Jos ei merkittävä ylipaino kiinnosta seksuaalisessa mielessä, niin ei sitä luonne muuta miksikään.

Kiitos, edelleen todistit pointtini vieläkin selkeämmin. Muista kertoa tämä myös ihanalle vaimollesi 😘.

Vierailija
374/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoikalta ihmiseltä pitää joku fetissi löytyä, jos alkaa sekaantumaan tällaisiin juttuihin.

Vierailija
375/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntema läski ei edes jaksanut kävellä puistossa ympäri kun piti jo istua. Ja köpöteltiin. Mitä enemmän ikää sitä enemmän lonkkavaivaa ja polvivaivaa jne

Vierailija
376/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla ettei fättärit tajua, että yleensä deittikumppanin kanssa on tarkoitus olla jossain vaiheessa "vähän lähekkäin" eikä kenelläkään miehellä seiso jos on jokin hemmetin mätisäkki, jonka pelkkä näkeminenkin oksettaa.

Inhottava kommentti.

T. Hoikka ja urheilullinen nainen

Voi olla, mutta täyttä totta.

- eri

Vierailija
377/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä kiinnostaa tehdä elämässä asioita sen eteen, että olisi onnellinen. Joitakin kiinnostaa valittaa. Voi päättää itse kumpaan ryhmään mieluummin kuuluu.

Ja muuten, tuskin se valittaminen viehättävämmäksi tekee.

Vierailija
378/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lihava nainen ei löydä miestä, eikä hintelä mies naista, miksi nämä eivät sitten pariudu keskenään? Ongelma ratkaistu.

Vai onko niin, että näillä on omat tiukat kriteerit kumppania kohtaan, mistä muita syyttää, kun ei kelpaa.

No, tietysti pariutuminen ei toimi ihan niin, että kerätään jämäpalat kahteen koriin ja jaetaan vain päittäin toisilleen. Voihan heillä olla sellaisiakin toiveita kumppanille, jotka eivät liity ulkonäköön, ja joita ei juuri siitä toisesta korista satu löytymään.

Eihän kahden lihavan pitäisi olla jämäpaloja. Eihän ovat ihania ihmisiä, jotka pitäisi nähdä haluttavina puolisoina. Ei se, että he ovat keskenään tee heistä jämäpaloja, vaan samanlaisia ulkoisesti tapaileva kuin he itse ovat. Kyllähän lihavia nyt niin paljon on, että sinne eri luonteenpiirteitäsi pitäisi mahtua. Jopa niitä liikunnallisia, jos sellaisen haluaa.

Eivätkä lihavat ole jämäpaloja oikeassa elämässäkään, ainakaan minun elämänkokemukseni ja tuttavapiirini mukaan.

He eivät kuitenkaan aina pariudu keskenään, vaan valinnan vapaus koskee myös hoikkien kanssa seurustelevia lihavia ja näitä hoikkia kumppaneita.

Katsoin Miisan instaa ja hän on näköjään käynyt läpi myös avioeron. Eiköhän uusi kumppanikin löydy aikanaan. (Missään ei muuten lue, että hänelle kelpaisivat vain hoikat, mutta spekulaatio vain leimuaa.)

Eri

Joten ei ole syrjintää, kuten jutussa väitetään. Ei vain ole löytänyt kumppania, lihavaa tai hoikkaa. Ei niitä kumppaneita muillekaan taivaasta tipu.

Jep – enkä näin väittänytkään.

En sinua väitteestä syyttänytkään, vaan lehtijuttua.

Vierailija
379/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään miehillä on iso riski saada metoo, jos lähestyy naisia. suuren riskin vuoksi miesten kannattaa keskittyä vain parhaisiin naisiin. keskinkertaiset ja alemmat naiset kannattaa jättää väliin. eivät ole metoo-riskin arvoisia.

Vierailija
380/1374 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla ettei fättärit tajua, että yleensä deittikumppanin kanssa on tarkoitus olla jossain vaiheessa "vähän lähekkäin" eikä kenelläkään miehellä seiso jos on jokin hemmetin mätisäkki, jonka pelkkä näkeminenkin oksettaa.

Täyttä asiaa! Läski tappaa seksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi